Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhe reissussa - mies on zombi

Vierailija
09.07.2019 |

Onpa mukava olla lomalla ja reissussa perheen kanssa, kun saa itse hoitaa ihan kaikki lasten asiat ja juttelut ja ruokailut, vaatteet, vastata kysymyksiin ja mies ei osallistu näihin yhtään. V...u ihan viiminen kerta, kun reissuun lähetään. Ens kerralla meen yksin. En ehi mitään kattoa tai keskittyä mihinkään itseä kiinnostaviin asioihin ja mies vaan on, vaikka puhun sille samasta asiasta joka päivä, kuus päivää oltu reissussa ja oon ihan poikki.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet(ko) niitä mammoja, joiden mielestä kukaan muu - varsinkaan oma mies osaa tehdä mitään oikein...?

Aina tää kääntyy tähän. Ei pitäisi olla liian työlästä puhua omille lapsilleen. Ja sitten taas jos puhuu oikeasti tyhmästi (vittuilee, murahtelee, moittii, kyselee sarkastiseen sävyyn yms.), siitä pitääkin jonkun antaa palautetta. Kyllä aikuisen pitää sellainen kestää.

Vierailija
22/51 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet(ko) niitä mammoja, joiden mielestä kukaan muu - varsinkaan oma mies osaa tehdä mitään oikein...?

Aina tää kääntyy tähän. Ei pitäisi olla liian työlästä puhua omille lapsilleen. Ja sitten taas jos puhuu oikeasti tyhmästi (vittuilee, murahtelee, moittii, kyselee sarkastiseen sävyyn yms.), siitä pitääkin jonkun antaa palautetta. Kyllä aikuisen pitää sellainen kestää.

Älä itke kun mies antaa palautetta nyrkillään nalkutuksesi jälkeen kun sinulla jää levy pyörimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on lomalla en ymmärrä ongelmaa?

Vierailija
24/51 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti seuraava reissu ilman miestä. Jos mies haluaa mukaan, hän sitten sitä seuraavaan reissuun osallistuu jo ihan suunnitteluvaiheessa.

Vierailija
25/51 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla reissussa. Toki mies voi lähteä tai lähdettäisiin jonnekin mutta mies ei tunnu haluavan.  On ollut ihan outo viime viikot. Lomalle jäi äreänä ja naama norsunveellä ja sama jatkuu ties monetta päivää. Tsempit ap!

Vierailija
26/51 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on mieheltä kysytty, että minne lähdettäis reissuun. Tai että haluaako mies ylipäätään lähteä.

Joiltain miehiltä ei kannata kysyä. Kun "emmää tiiä", "ihan sama" ja "en tiiä huvittaako", mutta perheen toinen vanhempi ei kuitenkaan halua että lapset viettävät 10 viikon kesäloman katsoen 8 tuntia päivässä telkkaria.

Ja ainoat vaihtoehdothan tietenkin ovat istua 10 viikkoa kotona katsomassa telkkaria tai lähteä reissuun. Kotona ei voi mitään aktiviteettia keksiä. 

Joo, varmaan tolla miehellä on siellä kotona tarjolla useita aktiviteetteja lapsille.

Kyllä, kuulostaa juuri siltä!

Vierailija
27/51 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin yksin kesälomareissuun viime viikolla. Keväällä koitin kuulostella mieheltä ja teineiltä ehdotuksia lomalle ja vastaus oli "emmä tiiä" "ei kiinnosta". Olisitte nähneet heidän ilmeensä viime viikon keskiviikkona kun tilasin taksin ja huikkasin ovelta matkalaukun kera "hyvää lomaa teille". Olen nyt 3 viikkoa Italiassa. <3

Vierailija
28/51 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö lasten kanssa juttelua jonain kotityönä?

Voi hyvä tavaton. Jos on vaikka 3 alle teini-ikäistä lasta, niin se puhetulva on aivan loputon. Mukavaahan se on, mutta välillä olisi myös mukava ajatella joku ajatus loppuun saakka, minkä takia olisi kiva että se lasten toinen vanhempi vastaisi myös lapsille joskus. Ja ei ole lapsille kovin kiva viesti että isä ei piittaa ikinä heitä kuunnella/vastata.

Vierailija
29/51 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nainen metatöissä ja luulee tekevänsä kaiken. Hyvinhän tässä pärjätään ja saadaan sukulaisten kanssa juteltua lomalla. Eikä siihen akkaa tarvita mihinkään.

Sinccis

Vierailija
30/51 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on mieheltä kysytty, että minne lähdettäis reissuun. Tai että haluaako mies ylipäätään lähteä.

Tuli ensimmäisenä mieleen ihan sama asia.

Vierailija
31/51 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähdin yksin kesälomareissuun viime viikolla. Keväällä koitin kuulostella mieheltä ja teineiltä ehdotuksia lomalle ja vastaus oli "emmä tiiä" "ei kiinnosta". Olisitte nähneet heidän ilmeensä viime viikon keskiviikkona kun tilasin taksin ja huikkasin ovelta matkalaukun kera "hyvää lomaa teille". Olen nyt 3 viikkoa Italiassa. <3

Ja silti sillä ihanalla matkalla avaat tän palstan😂 Oikeasti nainen..eipä taida olla paljoa katseltavaa sitten siellä.

Vierailija
32/51 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italiassa roskat haisee pitkin katuja, kun mafia ei jaksa korjata niitä. Tervemenoa sinne kaatopaikalle.

Sinccis

Vierailija
33/51 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että miehelläsi on hieman erilainen käsitys asiasta.

Vierailija
34/51 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, otsikosta luulin, että tää ois sellanen hassutteluketju jossa kysytään tyyliin:

"mies on tottunut lähipuiston narkkien aivoihin, eikä etninen ruoka kelpaakkaan, minkä kansalaisuuden aivot olisi lähimpänä suomiaivoja vai uskaltaako vain odottaa, että paikalliset alkaavat kelpaamaan?"

Vierailija
35/51 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti sillä ihanalla matkalla avaat tän palstan😂 Oikeasti nainen..eipä taida olla paljoa katseltavaa sitten siellä.

No, kaksi viikkoa vielä lomaa jäljellä joten nähtävää riittää, lähden kohta kaupungille. Tarkoitukseni ei ole juosta reikä päässä pitkin nähtävyyksiä vaan rentoutua. :)

Vierailija
36/51 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kaksi viikkoa vielä lomaa jäljellä joten nähtävää riittää, lähden kohta kaupungille. Tarkoitukseni ei ole juosta reikä päässä pitkin nähtävyyksiä vaan rentoutua. :)

Mutta silti olet siellä yksin..tai onhan sulla tämä palsta kun tulee tylsää;)

Vierailija
37/51 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole yksin, enkä yksinäinen. Maailma on täynnä ihmisiä joiden kanssa on ihanaa vaihtaa ajatuksia ja kuulumisia. Sosiaaliselta ihmiseltä tämä onnistuu missä tahansa maailman kolkassa. :)

Vierailija
38/51 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ei oo mieheltä kysytty haluaako lähtee. No voi sentään - Eikö se nyt aikuinen mies saa suuta auki jos ei haluu lähtee. Mikäs perässävedettävä lelu se semmonen on? Ja jos ei haluu lähtee vois olla toinen idea tilalle. Mutta tuskinpa tollasella mitään on.

Vierailija
39/51 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ton Italiaan lähteneen mies kun noin ottaa aivoon että joku repäisee ja lähtee yksin lomalle? :D

Vierailija
40/51 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen! Onko tullut kotipuolesta viestiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi