Perhe reissussa - mies on zombi
Onpa mukava olla lomalla ja reissussa perheen kanssa, kun saa itse hoitaa ihan kaikki lasten asiat ja juttelut ja ruokailut, vaatteet, vastata kysymyksiin ja mies ei osallistu näihin yhtään. V...u ihan viiminen kerta, kun reissuun lähetään. Ens kerralla meen yksin. En ehi mitään kattoa tai keskittyä mihinkään itseä kiinnostaviin asioihin ja mies vaan on, vaikka puhun sille samasta asiasta joka päivä, kuus päivää oltu reissussa ja oon ihan poikki.
Kommentit (51)
Ompa jännä että lomalla erotilastoissa näkyy piikki. Jos puolisoa v*tuttaa lomailla niin jättäkää se kotiin. Jos lapset on isompia ja heitä v*tuttaa reissut jättäkää nekin kotiin. Jos on pienet lapset jotka ei osaa käyttäytyä eikä heidän kanssaan jaksa lomailla niin sitten ei lomaile, tai jättää ne puolisolle ja lähtee yksin. Keep it simple!
Me jätettiin meidän zombi nukkumaan ja lähdettiin aamulla 300km päähän mökille kahden lapsen ja heidän serkun kanssa. Asiasta puhuttu viikkoja ja ajomatkan takia oli sovittu että lähdetään aamulla ajamaan viimeistään klo10. Mieheni (zombi) oli tässä vaiheessa vielä nukkumassa vaikka olin 3 kertaa pitkin aamua yrittänyt herätellä. Auto starttasi kymmeneltä. Nyt tulee niin perhanan vihaista viestiä että emme jääneet häntä sitten odottamaan. Puhelin äänettömällä, lapset leikkii ja loma tuntuu lomalta. Zombi nauttikoot kotona.
Vierailija kirjoitti:
Me jätettiin meidän zombi nukkumaan ja lähdettiin aamulla 300km päähän mökille kahden lapsen ja heidän serkun kanssa. Asiasta puhuttu viikkoja ja ajomatkan takia oli sovittu että lähdetään aamulla ajamaan viimeistään klo10. Mieheni (zombi) oli tässä vaiheessa vielä nukkumassa vaikka olin 3 kertaa pitkin aamua yrittänyt herätellä. Auto starttasi kymmeneltä. Nyt tulee niin perhanan vihaista viestiä että emme jääneet häntä sitten odottamaan. Puhelin äänettömällä, lapset leikkii ja loma tuntuu lomalta. Zombi nauttikoot kotona.
No toi on jo aika törkeää.
Kyllä on kerrassaan ihania parisuhteita av-mammoilla... voi herranjestas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Jos on sovittu jotain niin siitä pidetään kiinni. Olimme luvanneet hakea lapsien serkun 10.30 että vanhemmat ehtivät ajoissa lentokentälle. Lisäksi kauppareissu ja ajomatka tähän päälle. Olemme mökillä 1,5 viikkoa joten saa mies omaa lomaa tässä samalla, tuskin ilman autoa tänne tulee. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähdin yksin kesälomareissuun viime viikolla. Keväällä koitin kuulostella mieheltä ja teineiltä ehdotuksia lomalle ja vastaus oli "emmä tiiä" "ei kiinnosta". Olisitte nähneet heidän ilmeensä viime viikon keskiviikkona kun tilasin taksin ja huikkasin ovelta matkalaukun kera "hyvää lomaa teille". Olen nyt 3 viikkoa Italiassa. <3
Ja silti sillä ihanalla matkalla avaat tän palstan😂 Oikeasti nainen..eipä taida olla paljoa katseltavaa sitten siellä.
kuka sitä nyt päivällä jaksaa mitään, toiminta alkaa vasta illalla
Osaa sitä muutkin melaa käsitellä kuin gondolikuskit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kannata ihan kaikkea uskoa noiden naikkosten voimaantumisfantasioistakaan
Eiköhän tuokin teksti kirjoitettu kun on pesemässä saunaa ja mies on laiturinnokassa kaljalla
Sympatiat ap:lle. Onko kaikki ukot tuollaisia kivirekiä, en tiedä, mutta kovin yleistä tää tuntuu olevan. Saman havaitsin aikoinaan harrastuksen puitteissa kun reissasin erilaisilla kokoonpanoilla. Suunnitteluun saattoi osallistua kuka vaan, mutta matkalla jos oli jotain ongelmia, niin miehet kyllä aina zombaili takarivissä ja naiset hoiti asiat, neuvotteli, otti selvää ja kyseli.
Meilläkin mies oli kesäkuun lasten kanssa lomalla. Jälkikasvu (6, 8, 9 vuotiaat) kyllä kyseli iskältä kaikenlaista ohjelmaa. Kuukauden aikana kävivät kerran uimarannalla (1km kotoa) ja kerran mummolassa (2km kotoa). Sitten mies kehtasi valittaa, kun lapset on niin paljon koneella/tabletilla/puhelimella/pleikkarilla. Nii-in, mitäpä jos aikuinen vähän pitäisi rajoista kiinni? Ja vaikka keksisi jotain kivaa yhteistä tekemistä? Asutaan kuitenkin isohkossa kaupungissa, jossa vaikka mitä kivaa kesällä ja paikkoja joissa käydä. Mutta ei.
Lomat on just samanlaista ylämäkeen hiihtoa. Mies ei kestä yhtään lasten kiukuttelua, pettymyksiä tai mitään. Narisee kyllä ite. Aamulla sitä saa odottaa aina, mikää ei kiinnosta, kaikki on huonosti jne. Kuitenkin, jos ollaan kotona, niin se huokailee kesän menemistä hukkaan ja "meidän pitäis tehdä jotai yhdessä". Vituttaa, kun se ei voi vaan ehdottaa, suunnitella, pakata kamoja ja lähteä, vaan pitää vielä mua syyllistää siitä ettei tehdä mitään. Ja kyllä, eroa on harkittu aika pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kannata ihan kaikkea uskoa noiden naikkosten voimaantumisfantasioistakaan
Eiköhän tuokin teksti kirjoitettu kun on pesemässä saunaa ja mies on laiturinnokassa kaljalla
Aika huono argumentti. Tiedän monia naisia jotka eivät suostu kynnysmatoiksi, miksi pitäisi? Vai onko mielestäsi edelleen niin, että nainen on nyrkin ja hellan välissä kun mies sanelee säännöt? Oma ystäväni lähti kahdeksi kuukaudeksi Amerikkaan yksin, ei ollut saanut miestään hereille aamulla kun olisi pitänyt olla jo matkalla reissuun. Lapseton toki, mutta eipä jäänyt miestä odottamaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, mieheltä.
Ei juuri enää. Alkuun mies oli varma että lähdin Tallinnaan tai Tukholmaan pariksi päiväksi tms. Kun sanoin että olen Italiassa kolme viikkoa niin ei ollut uskoa todeksi ja ihmetteli että miksei koko perhe lähdetty. Niin, taisin silloin keväällä kysyä ainakin 20 kertaa että lähdetäänkö johonkin ja jos lähdetään niin minne? Vastaus oli "ei kiinnosta" "en mä tiedä", turha kiinnostaa nytkään. :)