Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinua on petetty pahiten (kerro vaikka olisi kuinka mitätön juttu mutta sinun kokemistasi pahin silti)

Vierailija
09.07.2019 |

Vain yksi, se tapaus joka loukkasi eniten ja minkä ikäisenä tapahtui?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo petti kuntosalin PT:n kanssa, jossa molemmat kävimme ja näin miestä sen jälkeenkin. En tiedä tarkasti mitä tapahtui eikä kiinnostakaan. Olin 39.

Vierailija
2/31 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi vieraita naisia. Kipuilin ja lopulta sanoin, että kokeillaan, kestänkö. Hän oli uuden kanssa. Kestin, ajattelin, että jatketaan. Kävi ilmi, että hän olikin jo aivan huumaantunut juuri tapaamaansa naiseen. Tunteet minua kohtaan olivat kuolleet. Se oli hirveintä koskaan. Olisi pitänyt minut jotenkin siinä sivussa. En ymmärrä, miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimo petti kuntosalin PT:n kanssa, jossa molemmat kävimme ja näin miestä sen jälkeenkin. En tiedä tarkasti mitä tapahtui eikä kiinnostakaan. Olin 39.

Ihan kauheeta. Tuon takia en seurustele naisten kanssa jotka käyvät kuntosalilla.

Vierailija
4/31 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi vieraita naisia. Kipuilin ja lopulta sanoin, että kokeillaan, kestänkö. Hän oli uuden kanssa. Kestin, ajattelin, että jatketaan. Kävi ilmi, että hän olikin jo aivan huumaantunut juuri tapaamaansa naiseen. Tunteet minua kohtaan olivat kuolleet. Se oli hirveintä koskaan. Olisi pitänyt minut jotenkin siinä sivussa. En ymmärrä, miksi.

Tän takia avoin suhde harvoin toimii ns. jälkikäteen, toimii ehkä jos alusta saakka on menty niin. Jälkikäteen yleensä syy on juuri tuo :/ 

Vierailija
5/31 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tuntui pahalta, mutta ei onneksi kauaa. Menin elämässä eteenpäin ja hätin nuo ihmiset taakseni pian. Jouduin lasteni kanssa pakenemaan kodistamme miehen väkivaltaisuuden vuoksi, mutta mitä tekikään tuohon aikaan ainoa ystäväni. No meni mieheni luokse ja tuki häntä. Hänellä nyt olikin kyllä jokin mielenterveyden ongelma, mania meneillään, mutta tosiaan näin. Hän oli selkeästi täysin sokaistunut siitä miehestä ja toivottavasti sitten saivat toisiaan sen ajan jolloin minä peloissani pakenin.

Vierailija
6/31 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lasketaanko tätä nyt sananmukaisesti pettämiseksi mutta kerron kuitenkin.

Paloin pahasti lapsena ja en oikein uskaltanut näyttää itseäni miehille koskaan. Ensimmäisen suhteeni aloitin 22-vuotiaana. Mies vaikutti kaikin puolin mukavalta ja kohteliaalta, joten päätin että näytän itseni kokonaan, hänen pyydettyä minua hotelliin yöksi. Siinä tilanteessa hän kehui minua ja harrastimme seksiä. Myöhemmin sain vahingossa jollekin hänen kaverilleen (?) tarkoitetun viestin "hyi v*ttu mikä korppu akka" ja kuva selkäni palovammasta. Oli salaa kuvannut minua ja tarkoitus oli kai lähettää viesti jollekin kaverilleen minun sijastani. Edes pahimmat koulukiusaajat eivät ole loukanneet minua pahemmin.

Vierailija
7/31 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä lasketaanko tätä nyt sananmukaisesti pettämiseksi mutta kerron kuitenkin.

Paloin pahasti lapsena ja en oikein uskaltanut näyttää itseäni miehille koskaan. Ensimmäisen suhteeni aloitin 22-vuotiaana. Mies vaikutti kaikin puolin mukavalta ja kohteliaalta, joten päätin että näytän itseni kokonaan, hänen pyydettyä minua hotelliin yöksi. Siinä tilanteessa hän kehui minua ja harrastimme seksiä. Myöhemmin sain vahingossa jollekin hänen kaverilleen (?) tarkoitetun viestin "hyi v*ttu mikä korppu akka" ja kuva selkäni palovammasta. Oli salaa kuvannut minua ja tarkoitus oli kai lähettää viesti jollekin kaverilleen minun sijastani. Edes pahimmat koulukiusaajat eivät ole loukanneet minua pahemmin.

Tämä aiheutti minussa spontaanin raivon huudahduksen.

Olen todella pahoillani, että olet joutunut kokemaan tuollaista. Toivottavasti olet löytänyt elämääsi hyviä ihmisiä.

Vierailija
8/31 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa. Toivottavasti olet päässyt siitä yli.

Vierailija
9/31 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies lähenteli minua baari-illan aikana. Tuli lähelle, yritti suudella ja ehdotti yhteistä yötä. Olimme baarissa sattumalta samaan aikaan, oma poikaystäväni oli töissä viereisessä yökerhossa samaan aikaan.

Aamulla heräsin siihen, että puhelimeni oli täynnä haukkumaviestejä tältä ystävältäni, että olen h***a ja aina ollut. Mies oli siis tullut katumapäälle ja kertonut, että minä lähentelin häntä. Paitsi että tämä ystävä laittoi välit poikki, niin hän sai puolelleen kaksi muutakin, ja niin menetin kaikki kolme ystävää samassa rytäkässä. Sain kuulla että olen aina ollut sellainen liian mukava ja hymyilevä miehille.

Ihan uskomattoman pahalta tuntui. Olin seurustellut silloin jo muutaman vuoden saman miehen kanssa, ja sitä ennen en todellakaan edes kiinnostunut pojista.

Vierailija
10/31 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuulla uuden työpaikkani kesäjuhlissa viereisen yksikön miehiltä outoa kuittia sänkypuuhistani ja tavoistani. Esitin kuin en tajuaisi ollenkaan että he todella virnuilivat minulle. Lopulta yksi heistä kertoi, että heistä 2 oli ollut intissä samassa tuvassa ex-poikaystäväni kanssa (jonka kanssa olin siis inttiaikana vielä yhdessä). Oli siellä kuulemma kovaan ääneen retostellut seksielämällään useaan otteeseen, kertonut kaikki yksityiskohdat minusta ja puuhistamme ja näyttänyt sitten kaikille profiilini facebookista.

Olen vieläkin niin loukkaantunut, että tätä on hankala kirjoittaa. Tapahtuneesta on vuosia.

Sanomattakin on selvää, että erosimme kavereina mutta tämän tiedon jälkeen emme ole olleet yhteyksissä.

Niin ja on minua petetty ihan syrjähypynkin muodossa myöhemmin elämässä, mutta se ei ollut mitään tuohon verrattuna.

Vierailija
11/31 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikuin liian kauan huonossa, täysin myrkyllisessä suhteessa ja annoin käyttää itseäni hyväksi. Uskottelin itselleni, että kaikki on okei ja homma muuttuu paremmaksi.

Lopulta pääsin tuosta suhteesta irti ja jälkikäteen on tuntunut pahalta vain se, että kusetin itseäni niin kauan. Petin itseni totaalisesti ja hävettää vieläkin.

Vierailija
12/31 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jäi kiinni pettämisestä. Tämän jälkeen selvisi, että oli elänyt kaksoiselämää vuosia. Samainen henkilö oli myös kavereilleen aina kertonut, ettei voi tulla/ pääse mihinkään koska olen niin mustasukkainen. Samalla mies kertoi minulle tapaavansa kavereitaan, tapasikin näitä naisiaan. Nämä selvisivät myöhemmin. Kammottava ihminen.

Vierailija
13/31 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tapaillut 6 vuotta yhden miehen kanssa, etäsuhde joka ei ollut kovin vakava eli emme edes harkinneet yhteenmuuttoa tms ( enme olisi mahtuneet viikkoakaan saman katon alle). Oli sovittu, että jos jompikumpi ihastuu johonkin muuhun tai homma ei ole enää kivaa, se lopetetaan ja sillä selvä.

No, eräänä iltana kyselin ihan normaalisti miten päivä meni ja sain vastauksen jossa ihmeteltiin miten voin kuvitella etten olisi haluttava kun miehellä on jo ajatuksesta niin kovana että meinaa pöksyihinsä laueta. Tietenkin vastasin että eipä tainnut olla mulle tarkoitettu ja että ei tässä mitään, voin astua sivuun niin voit rakennella uutta suhdetta. Mies suorastaan loukkaantui ettei halua kuin minua ja viesti oli tuollainen koska hän ei väsyneenä huomannut miettiä sanajärjestystä 🙄

Sen jälkeen emme enää tavanneet, mutta mies vakuutteli koko kesän rakkauttaan ja ikäväänsä. Törmäsin sitten tähän pariskuntaan yhdessä konferenssissa (olimme samalla alalla). Mies oli suunnilleen paskat housussa, nainen selitti että he ovat seurustelleet jo vuoden.

Se mikä loukkasi oli se, että mies olisi pitänyt minut varalla ja varmistanut itselleen pinpin saannin jos vaikka suhde ei toimisikaan

14/31 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöyristyin sun puolesta huolella. Toi oli niin törkeästi tehty, että aivot meni solmuun.

Vierailija
15/31 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopuolison vuoden mittainen salasuhde työpaikalla tapaamansa nuoren naisen kanssa. Vuorotyön johdosta pystyivät tapailemaan minun ollessa töissä. Olivat liikkuneet kaupungilla avoimesti yhdessä, käyneet lounaalla ja kuntosalilla sekä harrastaneet seksiä eri parkkipaikoilla ja rappukäytävissä. Nainen jäi lopulta kiinni omalle avopuolisolleen, joka puolestaan kertoi minulle asiasta. Eniten loukkasi se, kun avopuolisoni kiinni jäätyään yritti paikata valheella vielä valheitaan. Vaikka tiesin totuuden niin hän vain yritti valehdella asioita kauniimmiksi. Vuoden salasuhde oli  hänen mukaansa vain kaksi panoa ja pelkkää seksiä, vaikka kaikki viestit ja toisen osapuolen kertomus todisti, että kyse oli rakastumisesta ja seksiäkin oli enemmän kuin pari kertaa.

Vierailija
16/31 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni hylkäsi minut yli kahden vuoden

ystävyyden jälkeen. Ainoa selitys oli se että "tuotan hänelle pahaa oloa". Kun yritin saada muita syitä, hän ei keksinyt (?). Niin, olen aina halunnut hänelle pelkästään hyvää, kannustanut ja tukenut. Siltikään en ollut hänelle niin tärkeä kuin hän minulle. Tuo lause loukkasi minua todella paljon ja muistan sen vielä 10 vuoden jälkeen.

Vierailija
17/31 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kertoi kaikki jutut eteenpäin mitkä kerroin luottamuksella. Kun jäi kiinni ei oikein kommentoinut mitään, oli vissiin jopa jollain tasolla ylpeä että ”ei osannut pitää mitään itsellään”

Lopetin sitten asioitten kertomisen ja kännissä alkoi udella jotain henkilökohtaisia joihin sanoin että en valitettavasti halua kommentoida mitään. Suuttui ja sanoi ”no älä sitte kerro! Mullakin on juoruja mitä mä en kerro sulle!”

Oli niin järkyttävää monellakin tasolla. Että mun vaikeudet on ”juoruja”? Että niillä käydään kauppaa?

Välit lähti viilenemään lopullisesti siitä. Oltiin kavereita kauan (ystäviä ei sit ilmeisesti koskaan vaikka niin luulin). Kerran kyseli mitä on tehnyt kun välit etääntyneet. Eipä noin rikkinäistä enää ehjäksi saa.

Vierailija
18/31 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tapaillut 6 vuotta yhden miehen kanssa, etäsuhde joka ei ollut kovin vakava eli emme edes harkinneet yhteenmuuttoa tms ( enme olisi mahtuneet viikkoakaan saman katon alle). Oli sovittu, että jos jompikumpi ihastuu johonkin muuhun tai homma ei ole enää kivaa, se lopetetaan ja sillä selvä.

No, eräänä iltana kyselin ihan normaalisti miten päivä meni ja sain vastauksen jossa ihmeteltiin miten voin kuvitella etten olisi haluttava kun miehellä on jo ajatuksesta niin kovana että meinaa pöksyihinsä laueta. Tietenkin vastasin että eipä tainnut olla mulle tarkoitettu ja että ei tässä mitään, voin astua sivuun niin voit rakennella uutta suhdetta. Mies suorastaan loukkaantui ettei halua kuin minua ja viesti oli tuollainen koska hän ei väsyneenä huomannut miettiä sanajärjestystä 🙄

Sen jälkeen emme enää tavanneet, mutta mies vakuutteli koko kesän rakkauttaan ja ikäväänsä. Törmäsin sitten tähän pariskuntaan yhdessä konferenssissa (olimme samalla alalla). Mies oli suunnilleen paskat housussa, nainen selitti että he ovat seurustelleet jo vuoden.

Se mikä loukkasi oli se, että mies olisi pitänyt minut varalla ja varmistanut itselleen pinpin saannin jos vaikka suhde ei toimisikaan

Olisit kertonut tuolle naiselle miten asia oli

Vierailija
19/31 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ollut tuo oma eksä, joka salasuhteesta kiinnijäätyään melkein samaan hengenvetoon ilmoitti, että ole hyvä ja muuta pois. Melkein samalla ovenavauksella, kuin minä lähdin, tämä uusi nainen muutti sisään. En ehtinyt millään muotoa käsittelemään asiaa, vaan keskityin poismuuttoon. Mies ei myöskään ollut mitenkään kiinnostunut käymään asiaa läpi millään tavalla. Meillä oli kuitenkin 32 vuotta kestänyt yhteiselämä. Luojan kiitos lapset olivat jo aikuisia ja omillaan.

Vierailija
20/31 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit kertonut tuolle naiselle miten asia oli

Ei kiinnostanut niin paljoa, enemmän huvitti kun katselin miehen kiemurtelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme