Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten esimiehesi suhtautui siihen, kun kerroit lähteväsi työstä?

Vierailija
09.07.2019 |

Mikä oli suhtautuminen?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosti, narsisti kun oli. Koki lähtöni henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi itseään kohtaan. Onneksi pääsin siitä työyhteisöstä eroon.

Tämä. Mun jälkeen hänen alaisuudestaan on lähtenyt muitakin enkä ihmettele. Firmalla menee muutenkin huonosti olen pikkulinnuilta kuullut. Parhaita työntekijöitä on mennyt kilpailijoille, kilpailijoiden onneksi. Sen se huono johtaminen teettää.

Onko siellä jo pyöröovet? Bisnesmielessä kysyn 😂

Vierailija
22/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies totesi että olen tervetullut takaisin, jos en uudessa työpaikassa viihdy. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähtenyt kesätöistä menemään alle kuukauden jälkeen. Pomo oli harmissaan mutta ymmärtäväinen ja toivotti hyvää jatkoa, eipä siinä kummempaa.

Vierailija
24/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siellä duunipaikassa ovi kävi niin tiheään, että enemmän olis pomo ihmetellyt sitä jos kukaan EI olisi hetkeen lähtenyt 😂😂

Vierailija
25/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsi kyllä, ja vielä paremmin sitten kun työmääräni analysoitiin ja jouduttiin lopulta jakamaan kolmelle ihmiselle, joista kahdelle täyspäiväisesti. En oikeastaan itsekään tajunnut kuinka ylikuormitettu olin, paitsi tiesin olevan burn-outissa. Ollaan ystäviä pomon kanssa edelleen työn ulkopuolella.

Vierailija
26/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti, narsisti kun oli. Koki lähtöni henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi itseään kohtaan. Onneksi pääsin siitä työyhteisöstä eroon.

Mulla sama. Pomo osasi mielestään tehdä kaikkien alaistensa työt itse paljon paremmin, eikä kukaan osannut koskaan tehdä mitään oikein. Kun sitten kerroin lähteväni pois (täsmälleen samanlaiseen työhön, samaan työtehtävään, sama palkka, vain eri firma), pomo otti sen täysin loukkauksena häntä kohtaan. Olisi pitänyt olla kiitollinen, että sain ylipäätään olla siellä töissä. Aivan sairas ihminen.

Esimieheni (-naiseni..) ei puhunut minulle kahden viikon irtisanomisaikana mitään. Vältteli kaikin tavoin ja puhui ohitseni. 

Vierailija
27/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä paikasta puhuin allekirjoittamaan lapun että työsuhde päättyy tuotannollisista syistä. Toisessa paikassa sanoi puhelimessa "Aha" ja löi luurin kiinni. Kolmannesta lähdin saikun kautta ja vein kaikessa hiljaisuudessa työvaatteet takaisin, en hyvästellyt ketään. En vastannut pomon viestiin. 

Vierailija
28/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa jos esimies suhtautuu negatiivisesti tuollaiseen uutiseen. 😆

No miettikööt itse, miksi sieltä työstä halutaan pois.

Olen itse tehnyt raskasta lähihoitajan työtä, en jaksanut sitä neljää viikkoa kauempaa. Voin vannoa, että esimiehenikään ei moista työtä tekisi tuntia kauempaa. Esimieheni siis suhtautui oikein hyvin, mutta varmasti ymmärsi myöskin.. ei itsekään tekisi sellaista raskasta perushoitotyötä ja 6-7 päivän työputkia yhdellä vapaalla. Sanoin kiitos ja heihei!

Vierailija
29/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savusti mut ulos ja kun onnistui siinä niin raivosi silti kun lähdin. Hullu mikä hullu.

Vierailija
30/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia tommonen töistä häipyminen. Luulisi olevan esimiehille ihan peruskauraa.

Vierailija
31/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhkesi itkuun ja alkoi repiä hiuksiaan.

Vierailija
32/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvin ja empaattisesti. Varmisteli vielä, ettei lähtöni ole mitään työstä johtuvaa/työssä jotain parannettavaa.

Minä varmaan joutuisin tirskua lähtiessäni sanottuani moiseen kysymykseen "eeei suinkaan", koska työpaikassa on kaikki päin hanuria mutta niistä ei uskalla pomolle kukaan kertoa, koska syy on tietenkin aina muualla ja muissa. Hänen firma ja kaikki miten siellä hommat hoidetaan on täydellistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi