Miten usein vaihdat lakanat?
Kesällä kahdesti viikossa, muuten kerta viikkoon riittää. 6- ja 7 -vuotiaat vaihtavat itse omansa lauantaisin.
Kommentit (30)
Lakanat 3 viikon välein, tyynyliinan joka viikko. Mulla on joka lakanasettiin se varsinainen tyynyliina, joka on paikallaan 1. ja 3. viikon, siinä välissä 2. viikolla on aina toinen, väreihin sopiva tyynyliina. Näin on äiti opettanut. Huomaan kätevästi tyynyliinoista, milloin on lakanoiden vaihdon aika.
Marttaliiton suositus: tyynyliina vaihdetaan kerran viikossa, aluslakana kahden viikon ja pussilakana neljän viikon välein.
Kerran kuukaudessa. Helteillä kerran viikossa. Tyynyliinan saatan vaihtaa useammin. Joskus vuosia sitten unohdin vaihtaa lakanat, ja huomasin, ettei siitä seurannutkaan mitään vaarallista, joten näillä on menty. Jos joku tekstiili haisisi, vaihtaisin sen toki. Ei ole haissut.
Vierailija kirjoitti:
Marttaliiton suositus: tyynyliina vaihdetaan kerran viikossa, aluslakana kahden viikon ja pussilakana neljän viikon välein.
Kyllä nyt lakanat osaa vaihtaa ilman suosituksia. Voi avuttomia!
Varmaan n. kerran 2-3 viikossa. Ottaen huomioon etta niissa harrastetaan seksia paivittain, pitaisi kai vaihtaa useammin :D
(Tosin meilla on kaytossa pieni pyyhe, joka ujutetaan aktin jalkeen mun alle niin ettei kaikki vuoda lakanoille. Sen pyyhkeenkin tosin varmaan voisi vaihtaa useammin kuin kerran viikossa :D)
Kerran viikossa, tyynyliinan useammin