Miten usein vaihdat lakanat?
Kesällä kahdesti viikossa, muuten kerta viikkoon riittää. 6- ja 7 -vuotiaat vaihtavat itse omansa lauantaisin.
Kommentit (30)
Kahdesti päivässä, näin kesällä saattaa mennä kolmekin kertaa.
Kerran viikossa pussilakanan ja aluslakanan, kahdesti viikossa tyynyliinan. Ja suihkussa käyn joka ilta ennen nukkumaanmenoa, pesen myös hiukset.
En ees muista milloin tarkalleen viimeksi. Voi olla puoli vuotta tai 9 kuukautta. En halua, että lakanoista lähtee ominaishaju.
Vierailija kirjoitti:
Kahdesti päivässä, näin kesällä saattaa mennä kolmekin kertaa.
nymfomaani vai ocd? vai molemmat?
Liian harvoin. Käyn lähes joka ilta suihkussa ennen nukkumaan menoa, en hikoile öisin niin että itse huomaisin. Väittäisin, että n. Kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
En ees muista milloin tarkalleen viimeksi. Voi olla puoli vuotta tai 9 kuukautta. En halua, että lakanoista lähtee ominaishaju.
sama
Kahden viikon välein. Jos ollaan kipeänä oltu niin sitten väli voi olla tiheämpi tai megahelteillä.
1-2 viikon välein. Käyn suihkussa ennen nukkumaanmenoa enkä hikoile helteiltä lukuunottamatta niin paljon, että pitäisi vaihtaa useammin.
Pyrin vaihtamaan joka viikko mutta usein venyy 2 viikkoon kun en ehdi aina pesemään ja vaihtamaan. Käyn joka ilta suihkussa ja pesen tietysti myös hiukset.
Keväällä ja syksyllä. En edes muista milloin olen viimeksi kotona nukkunut. Joka ilta viihteellä, ja itse olen lakanana paremmin toimeentuleville.
Liian harvoin, mutta vähintään viikoittain
Lasten lakanat useammin, omat 2 kertaa kuussa
Kun koiran karvojen määrä käy sietämättömäksi, eli vähintään kerran viikossa.
En koskaan, minulla on vaimo sitä hommaa varten.
2 krt kuussa. Joskus venähtää kyllä hiukan, ei ole mitään tarkkoja päivämääriä. Niin ja minä en vaihda vaan mies.
Siivooja vaihtaa 2 kertaa viikossa.
Silloin kun siltä tuntuu. En merkitse kalenteriin, että nyt on pakko vaihtaa.
Eiköhän se oo vähintään kerran kuussa kuitenkin.
Vähintään kerran viikossa - ympäri vuoden.