Häitä edeltävää normaalia ramppikuumetta vai oikeaa kauhua väärästä valinnasta?
Häihimme on aikaa hieman yli 2kk ja viimeisen muutaman viikon ajan olen ruvennut epäröimään.
En osaa ajatella onko tämä vain normaalia pohdintaa elämän ison päätöksen äärellä / ns. ramppikuumetta vai tuntuuko oikeasti siltä että naimisiin meno olisikin virhe. Yhdessä 8 vuotta ja mitään suurempia kriisejä ei ole kohdattu. Paineita ei helpota se, että yli 100 vierasta kutsuttuna. Vaikka tiedostan, että minun ja meidän elämä, mietin samalla enkö vain kehtaa perua näin likeellä ajankohtaa. Miehelle en ole vielä ottanut asiaa puheeksi. Huomaan myös, että molemmat olemme viimeisen kuukauden menneet esim. viikonloppuisin huomattavasti aiempaa enemmän omissa menoissamme. Pitäisiköhän tässä mennä vielä johonkin terapiaan etsimään vastausta, en haluaisi alttarilla lotota enää onko oikein vai väärin.
Kommentit (3)
Ihan perus jänispöksy olet. Luulet ehkä, että tuolla jossain odottaa joku tv-sarjasta tuttu sinkkuelämä ihanine bestiksineen ja loputtomine shamppanja-juhlineen. Mutta minä voin kuule ikisinkkuna kertoa, että oikea elämä ei ole sellaista. Ne bileet kyllästyttää. Skumppa on pahaa, kalliskin. Ne idiootit joita deittailet ei voisi vähempää kiinnostaa, ja suurin osa niistäkään ei ole kiinnostuneita sinusta. Ystäväsi pariutuvat ja hankkivat lapsia, ja pian huomaat ettei sinua kutsuta enää minnekään, koska "ajateltiin ettei sinua sinkkuna tällaiset kiinnosta".
Jos suhde on hyvä, älä suotta heitä sitä pois jonkun kuvitelman takia, koska oikeasti deittailu on syvältä. Voit luottaa sanaani, täällä on oltu 7 vuotta. Hyvät miehet on kaikki viety jo.
Ai niin, eri asia voi olla jos olet huippukaunis. Sitten maailma on sulle avoin ikuisesti. Jos et siis rupsahda.
En nyt osaa kommentoida muuten kuin itse hääkutsuja saaneena. Minun elämääni ei hetkauttaisi hiukkaakaan vaikka saisinkin kännykkään viestin: "Tilaisuus on peruttu lähipiiriin kuuluvan kriisin/sairauden/onnettomuuden tms. vuoksi". Ehkä siskon tapauksessa olisin soittanut ja kysynyt mitä on tekeillä, muuten olisin vain iloinen että ei tarvitsekaan lähteä. Muita ihmisiä ei kiinnosta hääsi juurikaan, tämä on rehellinen totuus. Eli älä ainakaan siitä ota mitään paineita.
Jos teillä ei ole jotain suurta ongelmaa, joka mietityttää (esim. miehen väkivaltaisuus tai liika päihteiden käyttö), niin tuo taitaa vain olla normaalia ramppikuumetta.