Miksi miehiin vetoaa kikattelevat, bimbomaiset, kihertelevät, itsestään numeron tekevät naiset?
Kun otsikon mukainen nainen ilmestyy porukkaan, miksi järkevätkin miehet menevät sellaisten naisten lumoihin?
Ja todellisuudessa tuollainen naisellinen kiertäminen ja show on vain suurta esitystä, mitä ei tehdä pelkässä naisporukassa, vaan se alkaa miesten saapuessa paikalle.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö fiksut ja keskustelutaitoiset naiset vetoa miehiin? Miksi vain bimbomainen kikattelija, joka on oikeasti aika yksinkertainen, kelpaa koulutettua, hyväkäytöksistä kihertelijää huonommin?
Ei kukaan halua naisen kanssa keskustella.
Miten niin "ei kukaan"? Tarkoitatko itseäsi, ettet uskalla keskustella koska kompetenssi ei riitä?
Ei kiinnosta keskustella naisten kanssa kun niillä ei kompetenssi riitä.
Tosikkoa v*tuttaa kun muilla on hauskaa.
Etsin parhaillaan tuollaista naista, ja jos vielä tykkää laittaa tissivakoa esille a vot!
Vierailija kirjoitti:
Etsin parhaillaan tuollaista naista, ja jos vielä tykkää laittaa tissivakoa esille a vot!
Sujautatko sinne kotiavaimesi talteen?
Ne on söpöjä ja hauskoja. Sen vuoksi niille heruu ja valittaville riiviksille ei. Sori :)
Mistä olet päätellyt, että on esitystä? Minäkin saatan kihertää joskus miesseurassa, mutta ei se ole mikään show vaan tahaton reaktio kun juttu lähtee vaan luistamaan sopivalla aaltopituudella. Tätä ei käy kaikkien miesten kanssa ja toisaalta, näin voi käydä myös naisen kanssa joskin äärimmäisen harvoin.
Just katsoin tommosen muuttumis videon. Siinä oli iloinen 19v kikattelija. Kaikki feikkiä hiukset, kynnet, ripset ja iho.
Mutta se iloisuus :D ajattelin ettei ihme että miehet hakeutuu seuraan. Positiivinen elämänilo. Mikä sen parempaa.
N32
Vierailija kirjoitti:
Aika ullattaen, ovat ne kihertäjät normaali painoisia. Siksi.
Ei läheskään aina, sex-vetovoimaa ei kannata väheksyä.
Onko tämä aloitus sen "Mitä mieltä iloisesti kikattelevasta naisesta, joka tarjoaa tissivakoa" -hullun tekemä?
Ai kysytään että miksi äärimmäisen naisellisesti käyttäytyvä nainen vetoaa miesten kiimaisiin luolamiesaivoihin. Jaa-a, sitä ei moni tiedä kuule!
Vierailija kirjoitti:
Ai kysytään että miksi äärimmäisen naisellisesti käyttäytyvä nainen vetoaa miesten kiimaisiin luolamiesaivoihin. Jaa-a, sitä ei moni tiedä kuule!
Joo on todellinen ihme!
Eivät vetoa tähän mieheen, äly on se mikä vetoaa. Ihmiskunnan soidinrituaalit näyttävät lähinnä naurettavilta.
No juu ei vetoa. Isken silmäni aina siihen hiljaiseen ja ujoon naiseen. Mutta koska olen hiljainen ja ujo itsekin, niin mitään ei koskaan tapahdu, en uskalla mennä juttusille.
Vierailija kirjoitti:
Parittelu selkeästi vajaan kumppanin kanssa on osalle ihmisistä kiihottavaa.
Juuri näin. Kun kiima saa vallan, vain survomisella on väliä. Syvälle ja kovaa.
Niin vetoaako miehiin sellainen nainen, joka näkee miehen, kuuntelee miehen juttuja ja reagoi niihin vastaamalla/nauramalla/osallistumalla. Täytyy miehenä myöntää, että kyllä sellainen nainen kiinnostaa enemmän kuin nainen, joka kohtelee minua kuin ilmaa, katsoo muualle kun puhun hänelle, ei reagoi millään tavalla epätoivoisiin yrityksiini sanoa jotain hauskaa...
Ihminen joka edes esittää nauttivansa keskustelusta on silti parempi keskustelukumppani kuin nurkassa murjottava hiljainen hiiri joka vain katsoo muualle eikä puhu mitään. Jos nainen vain vastaa yksinkertaisilla "jaaha", "kiva kuulla"-tokauksilla ja vaikuttaa poissaolevalta niin se vain viestittää miehelle että nyt ei tärpännyt ja tämä likka ei tykkää minusta.
Vierailija kirjoitti:
Niin vetoaako miehiin sellainen nainen, joka näkee miehen, kuuntelee miehen juttuja ja reagoi niihin vastaamalla/nauramalla/osallistumalla. Täytyy miehenä myöntää, että kyllä sellainen nainen kiinnostaa enemmän kuin nainen, joka kohtelee minua kuin ilmaa, katsoo muualle kun puhun hänelle, ei reagoi millään tavalla epätoivoisiin yrityksiini sanoa jotain hauskaa...
Ja välimalliako ei ole? Itse toivon että mies on keskustelukykyinen ja hauska, mutta en silti vastaa joka kommenttiin kihertäen. Hymyilen, olen ystävällinen, kuuntelen ja keskustelen mutta en käyttäydy kuin pikkutyttö. Olen myös vahvasti seksuaalinen, jotkut lukee tämän "helppoudeksi", mutta en minä kaikkia kelpuuta, yhdenyönjutut harvoin kiinnostaa.
Mikähän tässä oli ongelmana, onko kyse vain kaveriporukasta vai haluaisiko AP kalastaa itselleen jonkun niistä miehistä? Jos itse et ole kikattelija mutta jotkut niistä pitävät, olisivatko ne sulle oikeanlaisia miehiä? Koska on myös niitä jotka eivät kikatuksista piittaa. En tajua että miksi pitää vängätä jos joihinkin vetoaa tietyt asiat, etsit vaan niitä jotka tykkää sinun ominaisuuksista?? Vai pitäiskö kaikkien tykätä just susta?
Toisaalta tuollaisen naisen kanssa on aika helppoa ja mukaansatempaavaa juhlia jurommankin jätkän. Tarkoitit todennäköisesti juhlatilaisuuksia ja illanviettoja etkä työpaikan aamupaltsuja? Nythän on kesä sitäpaitsi.