Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokenut jotain, jonka miellät yliluonnolliseksi vaikka selitys voi olla täysin luonnollinenkin?

Vierailija
09.07.2019 |

Isäni kuoltua olin yötä hänen kotitalossaan (vanhemmat olivat eronneet vuosia aiemmin ja äiti muuttanut pois), nukuin olohuoneessa josta pääsi isän pieneen mukuuhuoneeseen. Olin nukahtamaisillani, kun havahduin miten lattia narisi vieressäni kuin joku kulkisi ohitseni kohti makuuhuonetta. Pelästyin.
Mahdollista kuitenkin on että isän kuoleman, avioeron ja raskaan työn yhdessä aiheuttama stressi yhdistettynä vanhan talon natinaan sai mielikuvitukseni ylikierrrokselle eikä isä oikeasti hiippaile siellä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut selvät askeleet yläkerrassa, talossa ei ollut muita kuin minä.

Vierailija
2/26 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vanhassa, 20-luvulla rakennetussa talossa. Yläkerrassa on 2 makuuhuonetta ja pitkä vinttikomero oven, jossa sisäpuolella säppi takana. Siellä ovat lastenhuone ja vierashuone. Säppi on edelliseten asukkaiden peruja, eikä olla otettu sitä pois. Kerran olin viemässä silitettyjä vaatteita lastenhuoneesen ja en päässyt ovesta, koska säppi oli kiinni. Lapsi oli koulussa ja mies töissä. Hämilläni palasin alakertaan ,keitin kahvit ja kävin kaupassa.

Myöhemmin menin uudestaan yläkertaan ja ovi oli auki, ihan sepposen selällään. Mietin että ehkä se ei ollutkaan lukossa lainkaan vaan jumissa ja kun avasin ulko-oven, läpiveto kiskaisi sen auki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykät ym. langattomat systeemit. En voi ymmärtää.

En kyllä langallisiaksan, miten on mahdollista se kaikki.

Vierailija
4/26 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt paljon enneunia (esim nähnyt unta että tutulta katkeaa jalka ja viikkoa myöhemmin ko tutulta katkeaa jalka). Ne ovat erilaisia kuin tavalliset unet.

Vierailija
5/26 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin voimakkaan ja mieleenpainuvan enneunen tulevasta avioerosta. Uni oli osaltaan vähän pelottavakin. Unessa näytettiin ikävä tapahtuma, joka toteutui tarkoin juuri kuten unessa näytettiin. Uni jäi vahvasti mieleeni, mut jäi sitten taka-alalle enkä sitä enää miettinyt. Vasta sitten kun tilanne oli päällä noin 1.5 kk unen näkemisen jälkeen, en aluksi rekisteröinyt asiaa. Vasta kun pahin myräkkä avioerotilanteesta oli ohitse uni muistui taas mieleeni. Kävin läpi mitä kaikkea oli juuri tapahtunut ja tajusin asioiden menneen kuten unessa oli näytetty. Hämästyin kokemustani. 

Vierailija
6/26 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa nukkumaan kun sängyn vierellä näin noin 2 sekunnin ajan luurankomaiset naiset kasvot. Säikähdin todella.

Vierailija
7/26 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hiljattain, miehen piti tulla illalla myöhään kotiin. Heräsin siihen kuin tulisi viereeni sänkyyn, mutta hän ei ollutkaan vielä saapunut. Samana yönä myös kylppärin suihku alkoi vuotamaan keskellä yötä tiputtamalla vettä, mitä ei ole ennen eikä tämän jälkeen sattunut. 

Vierailija
8/26 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just hiljattain, miehen piti tulla illalla myöhään kotiin. Heräsin siihen kuin tulisi viereeni sänkyyn, mutta hän ei ollutkaan vielä saapunut. Samana yönä myös kylppärin suihku alkoi vuotamaan keskellä yötä tiputtamalla vettä, mitä ei ole ennen eikä tämän jälkeen sattunut. 

luulenpa että kyseessä on demoni

Vierailija
9/26 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt useimmat luettelee kuitenkin asioita joille ei löydy selitystä.

Eikö pitänyt kertoa asioita joille.selitys löytyy.

Vierailija
10/26 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luulenpa että kyseessä on demoni

Hui älä nyt! En kummituksiin päivänvalossa usko, mutta yksin pimeessä usko vahvistuu. Itse selitin ton, että olin vaan niin unenpöppörässä, ja tämä oli auki olevan ikkunan ilmavirta.

Vierailija
11/26 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin psykoosissa. Koin olemassaolon tuskaa ja kaikkea kamalaa, mitä ei oikein osaa selittää. En viitsi kuvailla kovin tarkasti, ettei minua tunnisteta tästä :)

No siis anyway. Sain jostain syystäni päähäni, että pystyn keskustelemaan telepaattisesti vastapäätä sijaitsevan naapurini kanssa. En tunne häntä. Joo, ihan hullu ajatus.

Päätin kuitenkin kokeilla, koska olin varma, että pystyn siihen.

Seisoin hämärässä huoneessa katsoen naapurin ikkunaan ja kirjoitin paperilapulle jotain tämän tyylistä: "JOS KUULET MINUT, TULE IKKUNAAN".

Ja mitä helvettiä. Meni ehkä minuutti, ja naapuri toden totta meni siihen huoneeseen, minkä näin, laittoi valot päälle ja meni ikkunan äärelle seisomaan. Sydän hakkas tuhatta ja sataa. Mitä ihmettä just tapahtu? En ollut uskoa sitä. No sehän saattoi olla sattumaa. Otin toisen lapun ja kirjoitin, että "VILKUTA VALOJA". Meni ehkä puoli minuutta niin hän (nainen) meni oven viereen ja alkoi rämpyttää valoja. Olin ihan paniikissa siitä mitä tapahtui. No minäpä en ollut yksin kotona. Poikaystäväni tuli keittiöön, missä olin. Kysyin häneltä, että näkeekö hän saman kuin minä, eli naisen seisomassa vastakkaisen talon huoneessa, jossa palaa valot. Poikaystäväni näki tämän myös. En jotenkin uskaltanut kertoa poikaystävälleni mitä juuri koin tapahtuneeksi. Hän meni yläkertaan ja jäin vielä ja kirjoitin muutaman muunkin lapun, ja naapuri reagoi niihin juuri niinkuin "käskin".

Olin psykoosissa jo valmiiksi, joten en osannut käsitellä tuota tapahtumaa mitenkään. Tapauksesta on nyt noin kaksi vuotta aikaa. Minulla on ne kaikki laput vieläkin tallella. Meille on nyt selvinnyt, että se nainen, on ilmeisesti jollain tasolla kehitysvammainen. Se saattaisi selittää miksi hän rämpytteli valoja, myös sen, että hänen käyttäytymisensä oli hieman normaalista poikkeavaa.

Hän seisoo nykyään ehkä kerran kuukaudessa tuossa ikkunalla pitkiä aikoja.

Oli miten oli, vaikka olin psykoosissa, niin tuo oli mielestäni hyvin kummallista ollakseen sattumaa.

En oo puhunut tästä kenellekkään, kun en osaa edes itselleni tuota selittää mitenkään, vaikka olenkin jopa älykkääksi kehuttu.

Oli varmasti tosi sekava teksti, mutta minä oon kyllä aika sekava.

Vierailija
12/26 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

unihalvaus on yliluonollinen kokemus mihin sisältyy ulkopuolisen olennon läsnäolon tuntu tai näkeminen

Vierailija
13/26 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitin klo 2 yöllä olohuoneessa kun näin sivusilmällä lapsen keinuhevosen alkavan keinua. Käännyin, ja liike loppui. Kärsin tuolloin unettomuudesta joten varmaan vain  näin harhoja unenpuutteen vuoksi.

Vierailija
14/26 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vuosaaren evl diakonissalta.

Se näkee paholaisen kaikkialla.

Vierailija
15/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä tulin kotiin silloiselta poikakaverilta, joka oli pakottanut katsoman IT-elokuvan ja olin yön yksin kotona. Menin laittamaan iltapalaa ja samassa ikkuna lensi auki , juoksin paniikissa karkuun juustopaketti kädessä. Menin piiloon vessaan, juustoineni :D

Myöhemmin ymmärsin että ikkuna oli luultavasti ollut huonosti kiinni koko päivän ja illalla alkanut kova tuuli sitten tempaisi auki.

Vierailija
16/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin 18 vuotiaana vanhaan opiskelukämppään mikä oli jo paremmat päivät nähny. Yöllä heräilin kummallisiin ääniin ja kilinöihin, niikö joku olis aterimia kolistellu yms. Jänskätti nii että oli pakko alkaa nukkua valot päällä kun en keksiny mitä ne äänet ois vois olla. :D tätä oli ehkä viikon verran, ne kuulu tulevan keittiöstä tai iha makkarista siitä läheltä (ei mitenkään naapurista). Näin unta missä oli mieshaamu, joka sano että ei heitä tarvi pelätä eivätkä he halua pahaa, mutta pyysin voisko semmoset äänet lopettaa. Enää en ikinä kuullu mitää sen yön jälkee.

Vierailija
17/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saako tähän kertoa ihan selitystä vaille jääneitä kummitusjuttuja vai pitääkö loppuhuipenuksen olla   luonnollinen selitys?!

Vierailija
18/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki minut ghostanneet miehet. Täytyy olla yliluonnollista.

Vierailija
19/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin pihalta lammikosta Keno-lapun, jossa oli voitto. Tuntui yliluonnolliselta mutta ei ollut.

Vierailija
20/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoni kuluttaa yliluonnollisen vähän polttoainetta. Suotuisissa oloissa se myös tuottaa itse öljynsä. Pohjasta tippuu, astia alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä