Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse koskaan ees treffeille asti!!!!!

Vierailija
09.07.2019 |

Siis aina vastaan tulee jotain megaongelmaa jo kirjoitellessa...toinen onkin varattu, rupee juttelemaan jotain ihan tolkuttoman typeriä, on liian kiinni exässään, ottaa puheeksi seksimieltymykset ennenkuin on ees nimee on kerrottu tai sitten viestittely ei vaan lähde liikkeelle jne. Oon kaksi(!) kertaa tapaamiseen asti päässy. Nyt on pari tapaamista tulossa ja kauhulla ootan, että kohta noikin möläyttelee jotain järkyttävää tai paljastuukin joku outo perhekuvio tms. Ja oon tätä deittailua harjoittanut parillakin eri profiililla pari kuukautta ja samat kokemukset, kuvalla tai ilman, pitkällä tekstillä tai lyhyellä...Varmaan itekin oon sitten jotenkin kummallinen, mutta mutta... Pahin kokemus oli just toi, että ollaankin varattuja ja tämä kerrotaan sitten kun on jo kunnolla ihastusta ilmassa. Hyvin reilua. Mitä hittoa teen väärin????

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis et ole koskaan edes halunnut treffeille asti.

Vierailija
2/4 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs vika niissä varatuissa on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet deittaillut? Kaksi tavattua tyyppiä ja kaksi tulossa on minusta ihan hyvin.

En ole tykännyt kirjoitella kovin pitkään, ja olen aina kertonut, että tapaan mielelläni pian. Mutta ihan muutamassa lauseessa selviää jo yllättävän paljon. Silti minäkään en ole tavannut kuin ihan murto-osan niistä, joiden kanssa olen viestitellyt.

Ja minulla on vähän harvinaisempia kriteereitä, eli Tinderissä ei tule mitään valtavia määriä matcheja. En siis ole tavannut kovin monta ihmistä. Yksi tarpeeksi ihana riittää :)

Jos et jaksa odottelua, kokeile speed datingia. Siitä mulla ei ole kokemusta, hui.

Vierailija
4/4 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs vika niissä varatuissa on?

Niitten jo varattujen on pikkasen hankala lähtee perhettä perustaan mun kanssa. Eli haen ihan oikeeta suhdetta, en pelkästään panokaveria. Mutta mielestäni mä en ees oota mitään ihmeellistä ja oikeesti haluisin treffeillekin päästä! Siis useammin kun kerran kuussa. Nyt kun mietin kaikkia kenen kanssa on keskustelu hyytynyt niin ei mikään niistä kaduta. Että kaikkiin oli ihan oikea syy, josta en voinu päästä yli mitenkään. Tyyliin se perhe. Joku aivan älytön vaatimus naisilta. Tai entisen suhteen muistoissa roikkuminen.

Ap