Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄITI, annatko enemmän naama-aikaa päivässä kännykällesi kuin lapsosillesi ??

Vierailija
09.07.2019 |

Laskepa - kyllä, tulos on kaamea!

Voi lapsiparkoja !

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta mies antaa. Se ei vissiin ole niin paha asia, vai?

Vierailija
2/3 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Lasten kanssa naama-aikaa on heidän heräämisestään nukkumaan menoon, eli klo 7-21.

Poislukien se aika, jonka viettävät isänsä kanssa (kuten nyt) tai se puolituntinen, jonka nukutan kuopusta päiväunille (olen itse puhelimellani ja esikoinen lukee kirjoja tai pelaa tabletilla vieressä, tai yhdessä katsomme esim Muumi tai Ryhmä Hau jakson). Leikkipuistossa saatan vilkaista puhelinta jos se piippaa viestin merkiksi ja vastata jos lapset leikkivät ilman minua, kaupassa voin katsella reseptiä tai ostoslistaa puhelimestani.

En näe tässä mitään ongelmaa. Oikeasti. Tulevia päiväkotivuosia ajatellen on ihan hyvä lapsenkin oppia siihen, ettei joku aikuinen ole aivan koko ajan keksimässä ohjelmaa, leikkimässä mukana tai edes koko ajan aivan vieressä kyhnäämässä. Siellä on kuitenkin jotain 20 lasta ja kolme hoitajaa, joista yksi on kiinni paperitöissä osan aikaa, yksi pyyhkii pyllyjä ja kolmas sitten koittaa pitää tappelut kurissa. Tuota sitten monessa kodissa paikkaillaan illat ja viikonloput.

On kyllä niitäkin äitejä, jotka ovat ihan kiinnikasvaneita luureihinsa. Yksikin oli just meillä vuoden ikäisen taaperonsa kanssa kylässä ja vähän väliä puhelin kädessä. Minusta puhelin ei kuulu edes kyläilyyn, että sitä pitää koko ajan näpertää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän menee kännylle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme