Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kysyä voiko naismakuun vaikuttaa?

17vMiehenalku
09.07.2019 |

Hei!

Kysyin tätä jo kerran aiksisemmin, mutta nyt uudestaa. Eli olen 17-vuotias poika. Suurimmalta osaltaan naismakuni on pyöreä ja jopa todella lihava. Pidän todella paljon ylipainoisista naisista. Eli siis oikeasti lihavista noin 100-170kg väliltä. Jos haetaan jo fetissi tasoa se olisi noin 168cm ja 150kg. Eli valtava.

Nyt on käynyt kuitenkin niin, että olen ihastunut yhteen urheilija tyttöön ja olemme käyneet treffeillä jo. Minua kiihottaa hän, mutta ei niin paljon kuin läski.

Eli kysymys voisinko lakata tykätä lihavista tytöistä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voitko mennä sinne terapiaan vai et? Tästä on sanottu sinulle jo kymmenen kertaa.

Vierailija
2/4 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei fetissiä tarvitse toteuttaa livenä, sen voi pitää omassa päässä fantasiana. Mulla on kaikenlaisia kiihottavia fantasioita esim kimppakivasta tai bondagesta, joita ajattelen seksin aikana. Mies tekee samaa. Eikä sitä kaiken aikaa tee, mikä minäkin päivänä kiihottaa.

Toinen juttu kyllä on, että et voi pakottaa kumppania olemaan jotain muuta kuin hän on. Miksi ihmeessä et etsi kumppania, joka täyttää kaikki fantasiasi? Ei-niin-kiihottavan kanssa voi aluksi pystyä, mutta ei se kestä, ei vuosia. Unelmakumppanin kanssa menee polvet veteläksi edelleen vielä vuosien päästä. Olen kokeillut omakohtaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ei voi muuttaa.

Voit kyllä tykätä myös naisista, jotka eivät vastaa ihannettasi ja muodostaa hyviä suhteita heidän kanssaan. Mutta mitä teet sitten, kun suhteessa ollessasi tapaat ihannenaistasi vastaavan tyypin ja ihastut häneen voimakkaasti? Ja entä, jos hän vielä osoittaa kiinnostusta...? Nuo ovat todella raastavia tilanteita.

Minua viehättävät hyvin laihat, sirot ja hennot naiset, ja kun sellaisen kanssa kerrankin seurustelen, kaikenlainen ympärille vilkuilu ja alitajuinen paremman etsiminen on loppunut. Petipuuhat ihannevartaloisen naisen kanssa ovat myös parasta ikinä.

Vierailija
4/4 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranjestas, saat nuorta urheilijaa ja haaveilet sairaalloisen läskistä..

Tajuatko miten monella miehellä tilanne on niin, että ainoat naiset ketä saa on armottomia läskejä.

Pidä kiinni siitä urheilijasta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän