Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virallinen TASOKETJU

Vierailija
09.07.2019 |

Muakin alkoi mietityttämään, mikä on oma tasoni. Entä jos en löydäkään miestä/naista sen takia, että olenkin surkea vitonen, vaikka luulen olevani seiska. Minkätasoiset voi ylipäätään pariutua keskenään.

Tehdään tästä ystävällinen tasoketju, josta jokaisen on siten helppo tarkistaa oma markkina-arvonsa. Mitä pidempi ketju, sitä paremmin tasot selviää.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikealle miehelle olen kymppi.

Toiselle nelonen

En halua ketään, joka laskelmoiden tyytyy minuun vaan miehen, joka rakastaa eikä ikinä vaihtaisi toiseen.

Ai niin, olenkin naimisissa miehen kanssa, jolle olen kumppi. Olin hänelle kymppi myös kun olin rutkasti ylipainoinen. Olen yhä.

Hyvin hän ainakin on sut saanut siitä vakuutettua.

Taidat lukea Suosikkia ja Demiä tossisasi uskoen että siellä olevat ihmiset ovat sellaisia joiden kanssa kaikki haluaa naimisiin?

Vierailija
22/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraalle ihmiselle olen ulkonäöllisesti varmaan nelonen, mutta omalle ihmiselleni ysi puoli. Eli teorialla voi pyyhkiä takapuolensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kaunis hyväluontoinen älykäs parikymppinen neitokainen.

4 ylipainoinen alkoholisti mielenvikainen röökimuija vanha nisti.

Kaikki muut siltä väliltä.

Vierailija
24/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kaunis hyväluontoinen älykäs parikymppinen neitokainen.

4 ylipainoinen alkoholisti mielenvikainen röökimuija vanha nisti.

Kaikki muut siltä väliltä.

Vierailija
25/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nämä aloittavat uuden ketjun, kun u.l.inaan tulee "vääriä vastauksia. Ilmoitan kaikki nämä ketjut asiattomiksi.

Vierailija
26/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina nämä aloittavat uuden ketjun, kun u.l.inaan tulee "vääriä vastauksia. Ilmoitan kaikki nämä ketjut asiattomiksi.

ulityttö iskee taas

Vierailija
27/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka naiset väittäisivät, että "tasoja ei ole" niin mistä johtuu että saan tinderissä todella tarkasti vain tietyn tasoisia naisia kiinnostumaan?

Tuntuu ihan säännönmukaiselta, jotta nainen voisi kiinnostua minusta niin hänen pitää olla tasoltaan alle 6/10. Voisin juuri ja juuri yrittää kiinnostua 6 naisesta, mutta nämä naiset ovat aina alle sen niin, että kiinnostuminen on toivotonta.

Niillä kerroilla kun nainen on ulkoisesti yli 6 niin selviää, että hän on yksinhuoltaja.

Todella systemaattista, että kiinnostuakseen minusta naisessa pitää olla joitakin negatiivisia tasoa tiputtavia ominaisuuksia esim vähän chubby vartalo, epäviehättävä naama, lapsia ym

Vierailija
28/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos huippumalli on luonnehäiriöinen mul++u. Sekö ei vaikuta tasoon?

Ei naisilla, koska miehiä ei kiinnosta naisen luonne.

Vierailija
29/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin olen tasolla 39 elf vixen,200 hp 70 mana. minnekköhän tasolle lähtis seuraavaksi pomppimaan,saattais vaikka löytää sen oman barbaari miehen, jäisi k.ilttimies taas itkemään : p 

ps:nämä taso keskustelut on niin turhia..

Vierailija
30/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka naiset väittäisivät, että "tasoja ei ole" niin mistä johtuu että saan tinderissä todella tarkasti vain tietyn tasoisia naisia kiinnostumaan?

Tuntuu ihan säännönmukaiselta, jotta nainen voisi kiinnostua minusta niin hänen pitää olla tasoltaan alle 6/10. Voisin juuri ja juuri yrittää kiinnostua 6 naisesta, mutta nämä naiset ovat aina alle sen niin, että kiinnostuminen on toivotonta.

Niillä kerroilla kun nainen on ulkoisesti yli 6 niin selviää, että hän on yksinhuoltaja.

Todella systemaattista, että kiinnostuakseen minusta naisessa pitää olla joitakin negatiivisia tasoa tiputtavia ominaisuuksia esim vähän chubby vartalo, epäviehättävä naama, lapsia ym

Onko tuo sinun luokittelusi vai jonkun salaisen yleisen mittarin?

Vierailija
31/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä ainakin olen tasolla 39 elf vixen,200 hp 70 mana. minnekköhän tasolle lähtis seuraavaksi pomppimaan,saattais vaikka löytää sen oman barbaari miehen, jäisi k.ilttimies taas itkemään : p 

ps:nämä taso keskustelut on niin turhia..

Minä olen pogossa tasolla 39 xp 3 593 323 / 5 000 000. Miestä en etsi.

Vierailija
32/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo sinun luokittelusi vai jonkun salaisen yleisen mittarin?

Subjektiivista on luokittelu, mutta olen aika varma, että se noudattaa myös muiden miesten yleistä linjaa.

Poikkeuksia on tietty niiden osalta joilla on fetissinä esim chubbyt naiset.

Vierailija
33/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tasoteoriaan, mutta ne tasot ei vaan ole yhdenpitäviä eri ihmisille.

Esimerkkinä:

itse arvostan koulutusta, menestystä työelämässä ja sosiaalisuutta. Kympin mies on menestynyt, mutta ei missään nimessä mikään julkkis. Ottaisin sata kertaa mieluummin vaikka hyvin menestyneen juristin kuin NHL-tähden. Ulkonäkö on minulle aika yhdentekevä, koska jos johonkin ulkoiseen tekijään ihastun niin statukseen.

Kaverini arvostaa miehessä ulkonäköä (ihastumisvaiheessa) yli kaiken. Miehen koulutuksella tai sosioekonomisella asemalla ei ole niinkään merkitystä, kunhan mies on hyvännäköinen.

Nämä yllämainitut tekijät eivät tietenkään ole avainasemassa parisuhteessa. Mutta jos puhutaan tasoteoriasta ja pariutumisvaiheesta niin näillä on merkitystä.

Vierailija
34/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on alkajaisiksi muutamia vinkkejä tasojen nostoon:

- Pidä huolta henkilökohtaisesta hygieniastasi +1 taso

- Käy säännöllisesti parturissa ja muista leikata/ajaa parta +1 taso

- Pukeudu asiallisiin hyvin istuviin vaatteisiin +1 taso

- Opiskele itsellesi ammatti, hanki työpaikka ja hoida työsi tunnollisesti +1 taso

- Syö terveellisesti, harrasta liikuntaa ja nuku riittävästi +1 taso

- Lue kirjallisuutta ja seuraa yhteiskunnallista keskustelua monipuolisesti +1 taso

- Ole kohtelias ja ota muut huomioon +1 taso

- Harjoittele keskustelutaitoja +1 taso

- Kehitä positiivista suhtautumista elämään +1 taso

- Osallistu vapaaehtoistyöhön tai yhdistystoimintaan +1 taso

- Opettele laittamaan hyvää ruokaa +1 taso

- Harrasta kulttuuria monipuolisesti +1 taso

Vierailija
35/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä:

itse arvostan koulutusta, menestystä työelämässä ja sosiaalisuutta. Kympin mies on menestynyt, mutta ei missään nimessä mikään julkkis. Ottaisin sata kertaa mieluummin vaikka hyvin menestyneen juristin kuin NHL-tähden. Ulkonäkö on minulle aika yhdentekevä, koska jos johonkin ulkoiseen tekijään ihastun niin statukseen.

Kaverini arvostaa miehessä ulkonäköä (ihastumisvaiheessa) yli kaiken. Miehen koulutuksella tai sosioekonomisella asemalla ei ole niinkään merkitystä, kunhan mies on hyvännäköinen.

Nämä yllämainitut tekijät eivät tietenkään ole avainasemassa parisuhteessa. Mutta jos puhutaan tasoteoriasta ja pariutumisvaiheesta niin näillä on merkitystä.

Tämä ei tosin hirveästi lohduta. Jos mies ei synny todella komealla naamalla tai todella älykkäällä päällä niin ei saa kiinnostusta osakseen keneltäkään.

Eilen täällä oli ketju missä luki että vain 1.8% suomalaisista on yli 100t vuositulot ja voisin ajatella, että samanlaisella prosentilla on tarvittavan komea naama suominaisten makuun.

Puheet siitä, että vain top1% miehellä on vientiä ei ole enää niin tuulesta temmattua..

Vierailija
36/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu siitä, että sinä itse olet päättänyt määrittää tietyt ominaisuudet tietyllä numerolla. Jollekin toiselle ne ominaisuudet olisivat arvoltaan jotain ihan muuta.

Kai olet itse ilmoittanut hakevasi vain lapsetonta naista, jos kerran yksinhuoltajuus on sinulle asia, joka laskee tasoa? (Joillekin miehille se nimittäin on asia, joka voi jopa nostaa tasoa, jos heillä itselläänkin on lapset jo tehty ja lapsista pitävät)

Vierailija
37/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ylipainoiset menee automaattisesti vitoseksi tai sen alle.

Vierailija
38/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Opiskele itsellesi ammatti, hanki työpaikka ja hoida työsi tunnollisesti +1 taso

- Lue kirjallisuutta ja seuraa yhteiskunnallista keskustelua monipuolisesti +1 taso

Tämä oli yllättävän hyvä, vaikka en tasoihin uskokaan!

Vierailija
39/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä:

Tämä ei tosin hirveästi lohduta. Jos mies ei synny todella komealla naamalla tai todella älykkäällä päällä niin ei saa kiinnostusta osakseen keneltäkään.

Eilen täällä oli ketju missä luki että vain 1.8% suomalaisista on yli 100t vuositulot ja voisin ajatella, että samanlaisella prosentilla on tarvittavan komea naama suominaisten makuun.

Puheet siitä, että vain top1% miehellä on vientiä ei ole enää niin tuulesta temmattua..

U.LI U.LI uuuuu.....

Vierailija
40/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta-alkajille voisi varmaan vielä lisätä:

- Älä tupakoi tai käytä päihteitä, alkoholia vain harvoin ja vähän +1 taso

- Hoida raha-asiasi kunnolla, säästä, älä velkaannu +1 taso

- Pidä kotisi siistinä ja järjestyksessä +1 taso

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä