Rannekellojen suosio on kasvanut vuosivuodelta mutta yhtiö toisensa jälkeen ajautuu konkurssiin, missä siis on vika?
Rannekellojen suosio on nostanut kellojen hinnat tavallisen tuössäkäyvän ihmisen tavoittamattomiin mikä näkyi myynnin romahtamisessa. Kun ihmiset eivät enää osta yritysten valmistamia kalliita laadukkaita luksuskelloja kaikilla mausteilla joutuu yritys toisensa jälkeen suljemaan ovensa huonon myynnin vuoksi. Ahbeella on paskanen loppu.
Kommentit (5)
Siis kelloharrastuksen suosio on kasvanut, ei sen arkinen käyttö. Suomalaisissa ranteissa näkyy arkikäytössä lähinnä urheilukellot.
Kellon kuuluu olla kallis. Se on se juttu. Sveitsiläinen ja sen pitää maksaa hunajaa. Kello on koru, brändi, imago.... ei sitä osteta siksi, että tietää missä aika juoksee. Sen kertoo kännykkä. Kello on koru ja sen nimenomaan kuuluu olla kallis. Se kun ranteessa kilkuttaa Omega, niin naapurin Anna-tytärkin näkee, että jahas se on Markuksella nyt rahaa päällä.
Koska maailma on täynnä kelloja. Moni harrastaja ostaa käytetyn ja kukaan tavis ei muutenkaan osta niitä tonnien kelloja.
Vierailija kirjoitti:
Koska maailma on täynnä kelloja. Moni harrastaja ostaa käytetyn ja kukaan tavis ei muutenkaan osta niitä tonnien kelloja.
Ja harrastajat ostaa uniikkeja kelloja, eikä noiden liikkeiden tusinatavaraa.
Halpaa peruskelloa on melkein mahdoton löytää. Koira söi tyttären kellon ja tuli käytyä vähän kellotilannetta läpi ja olin kyllä vähän järkyttynyt. Sellainen halpa kello mitä myydään ulkomailla alle kympillä, maksaa Suomalaisessa kaupassa 50€. Halvan oloisistakin kelloista pyydetään toista sataa. Asiallisen oloiset kellot maksaakin jo sitten satasia ja ne ovat ihan vain pelkkiä kelloja.
Päädyin ostamaan urheilukellon, jossa on GPS ja sykemittari ja sillä saa kuntoillessa datat talteen ja maksoi 85€. Paljon enemmän vastinetta rahalle.