Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä deitin käytöksestä?

Vierailija
09.07.2019 |

Olinpa eilen treffeillä. Mies oli komea, samanhenkinen kuin minä. Lupaavasti alkanut ilta lässähti kuitenkin minun puoleltani alkuunsa, kun mies alkoi yllättäen haukkua eksiään jo vartin päästä. Kuulemma niin vaativia ja riitaa haastavia ja hänet ihan alistettiin. Kuitenkin heistä yhden kanssa oli ollut pitkästi toistakymmentä vuotta ja tehnyt lapsiakin. En tiennyt mitä sanoa. Viimeisimmän eksän kanssa oli ollut vain hetken mutta muuttanut silti yhteen "koska se halusi". ??? Sain käännettyä puheenaiheen toisaalle, jonka jälkeen oli ihan hauskaakin, mutta epäilys jäi silti kaihertamaan.

Miltä kuulostaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon!!

Vierailija
2/16 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että todennäköisesti olet nainen joten sinua kaihertaa kaikenlaiset epäolennaiset asiat. Todennäköisesti ne myös eskaloituvat siten että teet oman ja muiden elämän niiden johdosta tarpeettoman vaikeaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin miehillä on lapsellinen, itsekeskeinen käsitys, miten naisille voi kaataa parisuhdeongelmansa myös deiteillä. Älä vaan tapaile uudelleen. Todella tylsän oloinen tyyppi. Jos teidän hyvät hetket ovat kiinni siitä, miten sinä osaat kääntää jutut toisaalle ei kannata ottaa sellaista vastuuta.

Olen yhden kerran ollut deiteillä, joissa mies suoraan tunnusti tapaavansa mahdollisimman paljon naisia saadakseen purkaa katkeruuttaan exästä ja erosta. Kuulema halpaa terapiaa ja joskus saa sitten tarpeensa tyydytettyä myös seksuaalisestikin. 

Vierailija
4/16 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi uusintaa.

Vierailija
5/16 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli vain deitti, mitä sitä turhaan jäädä vatvomaan. Et kuitenkaan halua haukuttavaksi eksäksi.

Vierailija
6/16 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään kun jollain tasolla tunsin myös sellaista hengenheimolaisuutta, siis en sen haukkuja-puolen vaan sen toisen kanssa. Oli maanläheisen oloinen eikä mikään trendi-erkki. Ja teki selväksi että haluaa nähdä uudelleen. Mutta ehkä luotan intuitiooni. Ap

Vierailija
7/16 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava, tuohon ei kannata tuhlata ajatuksiaan.

Vierailija
8/16 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin deittailla, mutta kmiehenä en saa naista edes märissä unissani.

Vierailija
9/16 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin miehillä on lapsellinen, itsekeskeinen käsitys, miten naisille voi kaataa parisuhdeongelmansa myös deiteillä. Älä vaan tapaile uudelleen. Todella tylsän oloinen tyyppi. Jos teidän hyvät hetket ovat kiinni siitä, miten sinä osaat kääntää jutut toisaalle ei kannata ottaa sellaista vastuuta.

Olen yhden kerran ollut deiteillä, joissa mies suoraan tunnusti tapaavansa mahdollisimman paljon naisia saadakseen purkaa katkeruuttaan exästä ja erosta. Kuulema halpaa terapiaa ja joskus saa sitten tarpeensa tyydytettyä myös seksuaalisestikin. 

Tätä tekevät myös naiset

Vierailija
10/16 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se sun pitäisi tietää miltä kuullostaa, ei kysyä ventovieraiden mielipiteitä asiasta? Voi hyvää päivää taas tätä touhua!

Vierailija
11/16 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaahan se äärimmäistä typeryyttä ja totaalista tilannetajun puutetta jos ei ensimmäisillä treffeillä uuden ihmisen kanssa keksi mitään järkevämpää puhuttavaa kuin eksiensä haukkumisen. En keksi yhtään tilannetta missä tuo olisi millään lailla hyvä idea. Itse en tapaisi uudelleen.

Vierailija
12/16 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin te opitte jättämään nuo miltä kuullosta, yms kysymykset pois tuolta lopusta?

Eli 0/5

Vierailija
13/16 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitetaan yhdellä ällällä. Kuulostaa. Ja toisekseen, en halua oppia jättämään sitä pois silloin, kun oikeasti kiinnostaa tietää mitä muut kokemastani ajattelevat. Jos et halua keskustella anonyymin kanssapalstalaisen tapaaman miehen käytöksestä, älä avaa aihetta käsittelevää ketjua. Eiks jeh? ;)

Vierailija
14/16 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hypännyt liian nopeasti uusiin suhteisiin edellisten jälkeen. On ihan hukassa itse. Lisäksi en pidä tuollaisesta katkeruudesta ja toisten haukkumisesta. Itselle olisi iso varoitusmerkki.

Vierailija
15/16 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin saattaa olla ekalla tapaamisella vähän hermostunut ja hermostuksissaan jäädä jauhamaan jotain typerää asiaa. Ei yhden tapaamisen perusteella voi ihmisestä tietää juuri mitään. Jos tuntuu kiinnostavalta, niin pitää tutustua paremmin.

Oman kokemukseni mukaan monet naiset haluavat miehen haukkuvan kaikki exänsä. Itse olen saanut moitetta siitä, etten tarpeeksi vakuuttele sitä, kuinka paskoja kaikki edelliset kumppanini ovat olleet.

Vierailija
16/16 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä varmaan kannattaakin avllä kysellä. Jos nainen ei itse tiedä mitä haluaa tai osaa tuoda asioita esille se on turn off välittömästi, se että vaihdetaan puheenaihettakin ja epäillään jälkikäteen. Voi luoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan