Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammikuisen ultrakuulumisia Femedasta

26.05.2006 |

Tänään se jännittävä hetki oli.Ja onneksi on kerrottavana pelkästään hyviä uutisia. Vauvamme oli 1,3 cm ja sydän sykki hienosti, oli lääkäri näkevinään liikahteluakin, itse olin aika hämmentynyt koko ultrakuvasta, enkä paljoa hahmottanut mitään:)

Jännitys purkautuikin sitten kauheana itkukohtauksena..äiti oli odotushuoneessa (kun mies ei päässy) ja luuli että olin huonoja uutisia saanut kun niin itketti.Sain sitten lopulta kakaistua ulos että kaikki hyvin ja vastaanottotiskilläkin vielä varmistivat että ilosta itken:) Ultran kunniaksi käytiin ostamassa pikkuselle silkkimyssy viereisestä lastenvaateliikkeestä, eli nyt on ensimmäinen hankinta vauvalle tehty:)

-ikionnellinen Beijaflor (rv 7+2, tosin vauvelin koko oli " jo" 7+5)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle vielä tätäkin kautta ;)

Enemmän kuin mitään muuta, sinulle ystäväiseni, toivon omaa Aarretta syliin sitten Tammikuussa. Ihanaa odotus aikaa ja hyvää matkaa!

Pirpanella ja poitsu 3,5kk

Vierailija
2/4 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan aika rientää, muistan kun itse kävimme Femedassa rv7. Ja nyt mennään jo rv26 ja vauva saapuu elo-syyskuun vaihteessa :) Femedassa tosin käytiin juuri maanantainakin 4d:ssä. Oli se huikeaa, kun edellisen kerran nähtiin vauva juuri tuolloin rv7 ja nyt nähtiin jo kaikki kasvonpiirteet, pienen pienet varpaat ja pieni käsi jossa pienet sormet liikkuivat.. Voih ja oih x)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Bongasin taas tutun nimen aloituksesta, niin piti tulla " moikkaamaan" !! Hienoa, että saitte nyt varmistuksen, että siellä mahassa todella joku kasvaa!

En muistanut enää taannoin, että mihin pinoon sinua onnittelin, joten en tiedä, huomasitko sitä.. Ja harvakseltaan nyt täällä Vauviksella olen pyörinyt. Mutta Onnea vielä kerran! Ja kaikkea hyvää raskauteesi! :) ♥ ♥ ♥

-Jedelede ja lokakuinen masulainen rv 18+5

Vierailija
4/4 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muistatko mua, kirjoittelimme joku aika sitten ketjussa, joka käsitteli ultrauskokemuksia Femedassa. Silloin sanoit, että olet menossa juuri tuonne ultraan. Etkö ollut Fredrika Forsskåhlilla?

Mulla on ultra ylihuomenna, tiistaina. Jännittää ihan hirmuisesti... Toivottavasti saisin yhtä hyviä uutisia kuin sä. Onnea vielä kerran ja turvallista odotusaikaa!!!

Autumn 6+3