Miksi Li Andersson tulee jatkuvasti uniini?
Ei siinä mitään, ihan mukavan tuntuinen ihminen on, mutta alkaa jo ärsyttää tämä kun unissani hän aina haluaa olla ystäväni ja tulee luokseni kylään tai minä menen hänen luokseen. Unessa aina on vaivaantunut tunnelma, että miten minä nyt tuon julkkiksen ystävä voisin olla ja että miksi hän niin haluaa minuun tutustua.
Hän on kuitenkin unessa aina niin ystävällinen ja sydämellinen, mutta silti nämä unet saisivat jo riittää!
Kommentit (12)
Minunkin unissani Li tulee jatkuvasti.
Varo sosialismin seireeniä! Kohta alat uskoa että Neuvostoliitto oli työläisten ja talonpoikien maanpäällinen paratiisi.
No, hän on älykäs ja kaunis nainen. Eikö sellaisista yleensä nähdäkin unia?
Oot tehnyt jotain todella pahaa. Huh!
Vierailija kirjoitti:
No, hän on älykäs ja kaunis nainen. Eikö sellaisista yleensä nähdäkin unia?
Niinhän hän on, mutta minun unissa ei ole mitään seksuaalista, vaan hän vain haluaa olla ystäväni ja olen siis itsekin nainen. Viime yönä hän vei minut kotiinsa tapaamaan sukulaisiaan eikä ehtinyt juttelemaan paljoa kanssani kun hänellä oli niin paljon töitä mitä katsoi läppäriltään, mutta hymyili sieltä aina välillä minulle.
Ap
Se vain vierailee unissasi katselemassa että löytyisikö sieltä jotain verotettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Se vain vierailee unissasi katselemassa että löytyisikö sieltä jotain verotettavaa.
Päinvastoin, sillä hän aina haluaa vain tarjota minulle jotain.
Ap
Voi Jeesus! Hae lähestymiskieltoa!
Vierailija kirjoitti:
Voi Jeesus! Hae lähestymiskieltoa!
Miten sen voi uniin saada, voisitko kertoa?
Minunkin painajaisissani kyseinen suohirviö esiintyyt kiusallisen usein. Usein se on passittamassa minut väärinajattelijana jollekin leirille kuolemaan.
Huimaa! Olevinaan ovelaa.