Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sharon Tate vs. Margot Robbie (Kuvia)

Vierailija
08.07.2019 |

Niin, kysymys otsikossa. Margot Robbie näyttelee Tatea Tarantinon uudessa elokuvassa. Molemmat ovat ihan maailmanluokan kaunottaria, mutta kumpi on mielestäsi kauniimpi? Miksi? Lisäksi voi kertoa onko mies vai nainen jos haluaa. Itse olen nainen ja mielestäni Robbie on kauniimpi. Hän on ehkä tavanomaisemman näköinen, mutta avoimemman ja helpommin lähestyttävän oloinen. Sharon Tate on jotenkin melkein liian kaunis ja näyttää enemmän haltialta kuin ihmiseltä.

Margot Robbie: https://www.google.com/search?q=margot+robbie&source=lnms&tbm=isch&sa=X…

Sharon Tate: https://www.google.com/search?biw=1280&bih=620&tbm=isch&sa=1&ei=anYjXf7…

Sharon Tate vs. Margot Robbie (Kuvia)

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis Sharon Tate helposti. Margot on todella kaunis, mutta Tate oli ihan jumalatartasoa. Olen nainen.

Vierailija
2/22 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharon Tate huomattavasti kauniimpi omaan silmään. N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarantino otti Margotin näyttelemään Tatea, koska tämä on Hollywoodin kaunein blondi. Lisäksi Taten sisko oli sitä mieltä että Margot on ainoa jonka ulkonäkö riittää Taten esittämiseen.

Silti Tate on heittämällä kauniimpi, mutta hän olikin täydellinen.

Vierailija
4/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Jennifer Lawrence oli Taten siskon mukaan liian tavallisen näköinen Sharonia näyttelemään. Ja oikeassahan hän oli. Ei tuollaista kaunotarta ole toista tullut vastaan.

Vierailija
5/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margot Robbie on erittäin kaunis helposti lähestyttävällä, naapurintyttömäisellä tavalla.

Sharon Tate on omaa luokkaansa. Todellinen kaunotar.

Edellinen on kuin valkovuokko, jälkimmäinen kuin orkidea.

N38

Vierailija
6/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Tate on tosiaan ihan mielettömän kaunis. Robbie taas mun silmään jotenkin liian ”perusblondi” vaikka hyvännäköinen toki onkin. En oikein osaa paremmin selittää, mutta tykkään Tatesta paljon enemmän ulkonäön perusteella.

Vierailija
7/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mielestäni Robbie ei ole oikeastaan edes kaunis. Sharon Tate oli.

Vierailija
8/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margot Robbie on heittämällä kauniimpi. En näe Sharon Tatessa mitään erityistä sex appealia, ja se on minulle tärkein asia kauneudessa. Hyvä muotokuvamalli hän oli.

Vierailija
9/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tate on perusnätti nainen, jolla on hyväntahtoiset ja kiltit kasvot. Margot Robbie on Hollywoodin kauneimpia naisia.

Vierailija
10/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja mielestäni Robbie ei ole oikeastaan edes kaunis. Sharon Tate oli.

Minulla täsmälleen toisin päin!

Vierailija
11/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä elokuva. Näin sen olisi pitänyt mennä. Ihana vaihtoehtovisio.

Vierailija
12/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robbie näyttää tusinakasvolta verrattuna Tateen.

Vierailija
13/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ihan kauniita. Olisivat tosi hotteja, kun sellaiset 4-5kg lisää. Toisi hieman pyöreyttä ja naisellista seksikkyyttä vielä lisää.

m40.

Vierailija
14/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh! Minusta Margot on kauniimpi. Hän on niiiin kaunis ja eläväinen.

Tatella on outo nenä.

Vierailija
15/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tate on klassisemmalla tavalla kaunis. Robbie edustaa sitä mitä 2020 pidetään kauniina. Tosi paljon on ton näköisiä näyttelijöitä ja malleja. Ei jää mieleen mitenkään erityisesti.

Vierailija
16/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharon. Sirompi ja eteerisen kauniin näköinen.

N

Vierailija
17/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tate on klassisemmalla tavalla kaunis. Robbie edustaa sitä mitä 2020 pidetään kauniina. Tosi paljon on ton näköisiä näyttelijöitä ja malleja. Ei jää mieleen mitenkään erityisesti.

Esim Jaime Pressly on prikulleen saman näköinen kuin Robbie. Tämä on joku nykyajan ihanne, josta syystä saman näköiset pääsee pinnalle.

Vierailija
18/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sheryl Lee olisi vielä nuori, hän olisi käynyt hyvin tuohon Taten rooliin. Margot oli siihen vähän turhan perusblondi.

Sharon Tate oli kyllä oikea kaunotar.

Vierailija
19/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scaron Tate on yksi maailman kauneimmista naisista.

Margot on myös todella kaunis.

Vierailija
20/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharon Tatessa on jotain yliluonnollista, hänen katseensa on sielukas ja surumielinen kuin kohtalonsa aavistaen. Margot Robbie on todella kaunis hänkin, mutta tavanomaisemmalla tavalla. Hän taitaa seuraavaksi näytellä Barbieta, niin muistan lukeneeni, enkä voi kuvitella ketään muuta Hollywoodista siihen rooliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä