reply ehdotus
"Taas kilttiä miestä viedään kun pässiä narussa Vierailija klo 16:43 | 8.7.2019 Puolituttu työkaveri (nainen) alkoi viime viikolla tekemään oma-aloitteisesti tuttavuutta. Keskiviikkona ja perjantaina lounastettiin yhdessä ja perjantaina lounaan yhteydessä hän sanoi että hänen Debian-asennuksensa pitäisi päivittää kun uusi versio tulee lauantaina ja hän halusi jonkun asioita perillä olevan paikalle toimenpiteen ajaksi. Suostuin tietysti ja tein kaikki valmistelut etukäteen että saataisi homma sujumaan. Sovittiin tapaaminen hänen luona sunnuntaina ja koko homma oli ohi tunnissa. Mitä nyt jouduin säätämään vähän wifi-sovittimen ja näytönohjaimen kanssa. Todettiin että kaikki toimii eikä lokeissa näy mitään virheilmoituksia. Toivotin hyvää jatkoa ja jätin hänet asentamaan itse tarvitsemansa softat. Tänään töissä olin hänelle kun ilmaa. Hän ei huomioinut minua mitenkään eikä vastannut viesteihini. Töiden jälkeen hän näytti minulle vielä keskisormea kun pääsi fillarillaan yhtiön toimipisteen tontin ulkopuolelle. Haluaako joku kertoa on voinut tapahtua?"
Ota "hyökkäyskoodi" käyttöön ja informoi myös linjamanagerin sijasta ceo ta, kun kerran tyttis keskisellaista esittelee. ei mitä tahansa siedetä. mikäli yrittää vääntää perään perusteeonta huomautusta, tee...
tytteli todennäköisesti otti nokkiinsa kun ei saanutkaan "biotakaporttiin" kuumaa cat5 -datakaapelia, eikä ohmi t vastanneet toisiaan.
tyhmän tyttelin iskuyritys.