Virohan olisi ihan hyvä asuinmaa
Ei **lämejä eikä pakkoruotsitusta. Virossa saa rauhassa olla ylpeä fennougrijuuristaan, poliitikot eivät sitä dissaa kuten Suomessa.
Kommentit (13)
Joo, olematon sosiaaliturva ja paskat palkat. Sinne vaan ja pysy siellä.
Mitä sä ap edes tiedät Viron poliitikoista?
Ap haluaa mamuksi Viroon. Onnea vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun lämikonsentraatio Suomessa kasvaa, ei sosiaaliturvan taso voi pysyä ennallaan. Ei yksinkertaisesti ole maksajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lämikonsentraatio Suomessa kasvaa, ei sosiaaliturvan taso voi pysyä ennallaan. Ei yksinkertaisesti ole maksajia.
Virossa ei ole edes nyt. Viro joutuu vuonna 2021 vielä EU:n nettomaksajaksi, joten tilanne ei ainakaan parane. Loppuu se EU-tukien kuppaaminen.
Liian pieni paikka mulle. Haluaisin muuttaa johonkin oikeaan suurkaupunkiin enkä minnekään muutaman ihmisen Tallinnaan. Yhtä paskat ilmatkin kuin Suomessa.
Miksi ihmeessä siis muuttaisin?
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni paikka mulle. Haluaisin muuttaa johonkin oikeaan suurkaupunkiin enkä minnekään muutaman ihmisen Tallinnaan. Yhtä paskat ilmatkin kuin Suomessa.
No, jos maiden m.m.-politiikat jatkuvat samoilla linjoilla, niin lähitulevaisuudessa Viro voi ihan oikeasti olla houkutteleva kohde suomalaisille. Siellä voisi elää suunnilleen sellaista elämää kuin Suomessa aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos maiden m.m.-politiikat jatkuvat samoilla linjoilla, niin lähitulevaisuudessa Viro voi ihan oikeasti olla houkutteleva kohde suomalaisille. Siellä voisi elää suunnilleen sellaista elämää kuin Suomessa aiemmin.
Silloinhan sinä itse olet m.m.
M.m. -vastaisessa Virossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai maa han muut ta jana? No senkun vaan.
Vierailija kirjoitti:
Yllätys, että palstalaisella on eka sosiaaliturva mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys, että palstalaisella on eka sosiaaliturva mielessä.
No eikö meistä jokainen voi sitä tarvita? Kuka vaan voi sairastua tai vammautua, ja kaikista tulee vanhoja, jollei kuolo korjaa ennen sitä. Virossa ei myöskään sairaanhoidon taso päätä huimaa esimerkiksi syövän hoidossa, ja syövän todennäköisyys vanhetessa on melkoisen suuri.
Virossa lääkäreiden palkat ovat noin kolmasosa Suomen palkoista.
Siksi heitä on niin paljon Suomessa töissä.
Jopa niin, että samana päivänä Tallinnassa ja iltapäivällä Hesassa.
Naapurinani asuu virolaisia, jotka ovat tyytyväisiä suomalaiseen sosiaaliturvaan.
Suomi on varmaan maailman ainoa maa, jossa johtavat poliitikot halveksuvat kansan enemmistön kulttuuria. Esim. Ahtisaari puolusti pakkoruotsia niin, että lukemalla ruotsia voimme ESITTÄÄ olevamme skandinaaveja, joilla on hyvä maine!