Voiko laivan hyttikorttia pitää kännykän kanssa samassa laukussa
Vai "hajoaako" se siitäkin? Sen tiedän että kännykän korttikitelossa sitä ei kannata pitää mutta jos pitää samassa käsilaukussa? Tai jos laukussa on magneetti kiinnitys niin tuhoaako hyttikortin tiedot? Vai olisko varminta laittaa hyttikortti alushousujen "taskuun" kun eikö ne kuitenki jonkun verran kosteutta kestä :D
Kommentit (16)
Mulla on kännykässä lompakkokuoret ja siellä pidän myös hyttikortin muiden korttien joukossa. Ei ongelmaa
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä kännykän kanssa käsilaukussa pitänyt, ei ole siitä hajonnut.
OK. Ku itse kerran tyhmänä laitoin hyttikortin kännykän suojakoteloon kun en ohjeita lukenut ja sain sellaiset huudot infossa että olen jättänyt sen jälkeen kännykän hyttiin. Mutta olisi kiva pitää se kännykkä mukana, ainakin seuraavalla reissulla kun lähden sellaisen ystävän kanssa jolla on tapana juosta pää kolmantena jalkana pitkin laivaa ja sitten eksytään toisistamme.
Miksiköhän tuosta ei tiedoteta ollenkaan etukäteen, ettei saa pitää kännykän korttilokerossa?
Meillä hajosi kaikkien(4henk.) hyttikortit kun tietysti säilytettiin kännykän korttilokerossa tietämättöminä tästä.
Jos kännykkäkotelossa on magneettilukko, tyhjentää se avainkortin magneettijuovan tiediot.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän tuosta ei tiedoteta ollenkaan etukäteen, ettei saa pitää kännykän korttilokerossa?
Meillä hajosi kaikkien(4henk.) hyttikortit kun tietysti säilytettiin kännykän korttilokerossa tietämättöminä tästä.
Kyllä niissä korteissa on merkintä siitä.
Mulla on hajonnut kortti pelkästään samassa laukussa puhelimen kanssa. On noi kyllä surkeita.
Vierailija kirjoitti:
Jos kännykkäkotelossa on magneettilukko, tyhjentää se avainkortin magneettijuovan tiediot.
Mulla on kännykässä sekä laukussa magneettilukko. Täytyykin ottaa joku toinen laukku sit käyttöön ja edellisten vastausten perusteella jättää kännykkä hyttiin tai sitten laittaa kortti, ei sentään alkkareihin, mutta rintsikoiden "taskuun" joissa on ollu toppaukset. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hajonnut kortti pelkästään samassa laukussa puhelimen kanssa. On noi kyllä surkeita.
Mulla on tässä just edellisen reissun hyttiavain, eikä siinä ole mitään merkintää/mainintaa asiasta. (Tallink)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, on niissä merkintä. Mäki huomasin sen vasta kun hytin ovi ei auennutkaan ja korttia tutkin tarkemmin. Ja infossa ei ollut kovin ystävällinen asiakaspalvelija siinä 4 aikaan aamulla kun uutta korttia pyysin, oli varmaan joutuu jo useamman kortin uusimaan siinä vaiheessa. AP
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Mekin olimme muutama vuosi sitten eräässä hotellissa ja siellä oli tuollaiset magneettiraita-avaimet. Pari kertaa toimi ihan hyvin, mutta sitten lakkasi toimimasta. Kävin respassa vaihtamassa avaimen eikä sanottu mitään. Parin käyttökerran jälkeen sama juttu ja oikein respalta kysyin, mikähän mahtaa olla syynä. Siinäkään vaiheessa ei sanottu yhtään mitään vaan taivasteltiin, että onpas kumma kun ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä silja europan hyttiavaimessa ole mitään merkintää asiasta!
just europalla se oli kun kortti hajos ja luin sen vasta kun ei toiminu. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tästä on aikaa vajaa vuosi. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan tullut sokeaksi, tässä pyörittelen korttia enkä löydä mitään varoitusta siitä!
Olen kyllä kännykän kanssa käsilaukussa pitänyt, ei ole siitä hajonnut.