Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää helteistä koska olen läski

Vierailija
08.07.2019 |

Ihanaa kun kylmää niin voi pitää hupparia ja leggingsit

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi ny helvetti

Vierailija
2/12 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvikas

Vierailija
4/12 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, vaikka olen alipainoinen rääpäle.

Vierailija
5/12 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni lihavuus tulisi kriminalisoida.

Vierailija
6/12 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

yhden pojon sait siitä, että näemmä joku meni langaan

Vierailija
7/12 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää epäilys, onko tämä provo. Täällä oli jossain vaiheessa niin monta aloitusta siitä, että läskit eivät tykkää helteistä ja jopa kysely: "ovatko helteestä valittavat lihavia". Siis silloin kun niitä helteitä odoteltiin, eivätkä tulleetkaan.

Itse kyllä lihavana tykkäisin jos olisi 20 astetta ja aurinko paistaisi. On ankeaa kun sää on kuin syyskuussa. Tappohelteistä en kyllä itsekään tykkää.

Vierailija
8/12 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Olen aina auringossa t-paidassa hieman orpona. Viime aikoina olen laihduttanut seuraamalla vaakaa parin päivän välein. Syön vähemmän mitä kulutan on ainoa oikea tapa. Syön myös vitamiin-tabletteja.

Vierailija
9/12 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuttavapiirissä, jotka valittavat helteistä, ovat kyllä kieltämättä läskejä. Toki luonnollista, että läskeillä tukalaa hellesäällä. Ja Suomessahan ylipainoisia riittää, yli puolet kansasta ylipainoisia, joten kivat heille, että on kylmä kesä. Mutta normaalipainoisia tilanne surettaa. Kesällä ei kuulu palella.

Vierailija
10/12 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen myös huomannut että suurimmat helleruikuttajat ovat läskejä. Yhdessä onnettomassa työpaikassa pallerot ruikuttivat jopa että voiko siirtää iltapvä vuorot aamuun kun ei ole vielä kuuma,säälittävää helvatta. Eipä meitä palelijoita talvella päästetty tulemaan myöhemmin siksi että pakkanen olisi vähän jo hellittänyt. Onnettomat ruikuttajat, laihduttakaa suatana.

Vierailija
11/12 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen myös huomannut että suurimmat helleruikuttajat ovat läskejä. Yhdessä onnettomassa työpaikassa pallerot ruikuttivat jopa että voiko siirtää iltapvä vuorot aamuun kun ei ole vielä kuuma,säälittävää helvatta. Eipä meitä palelijoita talvella päästetty tulemaan myöhemmin siksi että pakkanen olisi vähän jo hellittänyt. Onnettomat ruikuttajat, laihduttakaa suatana.

Laihakin ihminen voi hikoilla ihan vaikka kun päätä kääntää. Ei asiaa voi laittaa pelkästään lihavuuden piikkiin. Jokin lääkitys voi sekin aiheuttaa hikoilua.

Onneton typerys, suatana.

Vierailija
12/12 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kurjaa olla paleleva läski. Kuinkahan paljon pitää vielä lihoa, että tarkenee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi