Alkaakohan Trump lopulta muuttamaan asennettaan kun naisfudiksen isot tähdet jättävät tulematta Valkoiseen Taloon
Kommentit (44)
Kyllä ovat supertähtiä. Itse en seuraa juuri mitään urheilua ja tiedän Rapinoen, Morganin ja Brasilian Martan. Miehistä tiedän Ronaldon, Messin ja Beckhamin.
USAssa naisten jalkapallossa liikkuu isommat rahat kuin miesten. Taitaa joitain oman elämänsä Ronaldoja täällä kovasti harmittaa, kun telkkarissa näyttään naisten jalkapallo-otteluita ;) Tuliko emaskuloitu olo?
Rapinoen protestit olivat niin lapsellisia että hävetti hänen puolestaan. Minäminä ja minun ainoat oikeat mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
No ei. Ja toivottavasti ei. Trump on saanut paljon hyvää aikaa vaikka päästääkin välillä aivopieruja suustaan. Jos yhtään omaat järkeä niin tajuat etteivät amerikkalaiset juurikaan välitä maailmanmestaruuden voittaneesta naisjalkapallojoukkueesta. Jalkapallo ei ole täällä jenkeissä suosittua ja on tosiaan enemmän naisten kuin miesten laji. Amerikkalaiset välittävät omien suurten idolien mielipiteistä mm. Amerikkalaisen jalkapallon saralla. Trumpin suosion voikin mitata sillä miten kävi kun nämä "ballistit" yrittivät saada Trumpia huonoon valoon. Kansa suuttui näille idoleilleen, eivät suinkaan Trumpille. Lehtien jutut ovat eri asia kuin se mitä oikeasti tapahtuu. Äärilinjan ihmiset ovat ääneekkäämpiä julkisuudessa kuin suurin vaikuttajaryhmä. Joka nyt sattuu olemaan hyvin isänmaallinen ja tykuannyt Trumpin tuomista saavutuksista. Loppui muuten se muurista ilkeään sävyyn kirjoittelu kun Trump sai Meksikon tekemään asialle jotakin. Ja julkisuuteen pääsi totuuksia mm. rajavartijoiden ja alueella asuvien ihmisten kertomina.
Fox and Friends? Hannity? Kaikki mika ei ylista Trumpia on "fake news". Tana viikonloppuna sai sieltakin kritiikkia, ei ollut mielissaan. :D
Potkupalloilijat ei kiinnosta ketään Jenkeissä, eikä varsinkaan nais-pallolijat kiinnosta senkään vertaa. Pari lööppiä saadaan aikaiseksi, ja asia unohtuu.
Trump ei haluu niitä valkoiseen taloon kun ei voi gräbätä pussysta. Lespoilla on munat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ovat supertähtiä. Itse en seuraa juuri mitään urheilua ja tiedän Rapinoen, Morganin ja Brasilian Martan. Miehistä tiedän Ronaldon, Messin ja Beckhamin.
USAssa naisten jalkapallossa liikkuu isommat rahat kuin miesten. Taitaa joitain oman elämänsä Ronaldoja täällä kovasti harmittaa, kun telkkarissa näyttään naisten jalkapallo-otteluita ;) Tuliko emaskuloitu olo?
2018 miesten MM-kisat tuotti 6 miljardia dollaria. 2019 naisten MM-kisojen tuotto-odotus on 131 miljoonaa dollaria. Miehet tuottivat 4480% enemmän kuin naiset MM-kisoillaan.
Patriarkaatin syytähän sen täytyy olla, kun naiset eivät saa samoja palkkoja kuin miehet. Eikö?
Miksi täällä väheksytään naisfutareita? Esim se yksi naisista on jo vaatinut samaa palkkaa, jopa enemmänkin kuin miehet, eli aika kovia mimmejä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2018 miesten MM-kisat tuotti 6 miljardia dollaria. 2019 naisten MM-kisojen tuotto-odotus on 131 miljoonaa dollaria. Miehet tuottivat 4480% enemmän kuin naiset MM-kisoillaan.
Patriarkaatin syytähän sen täytyy olla, kun naiset eivät saa samoja palkkoja kuin miehet. Eikö?
Oletko tyhmä? Naisten jalkapallo on U-S-A:ssa isompi bisnes kuin miesten jalkapallo. Amerikkalaiset eivät ole kiinnostuneet "soccerista" noin yleisesti. Naisten joukkue voittaa mm-kultaa ja miehet ei taida päästä edes karsinnoista läpi?
Maailmanlaajuisesti naisten jalkapallo on tietenkin mitätön bisnes miesten palloiluun verrattuna. Mutta kuvastit juuri hyvin sitä, millaiset "miehet" tässä ketjussa vinkuvat vähättelemässä naisurheilua. Yksinkertaiset ;) ;)
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä väheksytään naisfutareita? Esim se yksi naisista on jo vaatinut samaa palkkaa, jopa enemmänkin kuin miehet, eli aika kovia mimmejä!!
Onko jo vaatinut, huhhuh, kova mimmi!
Suurin kohu hälvenee, niin eiköhän Rumppi järjestä lepakolle ihan loppuelämäksi jotain pikkukiusaa agenttien kautta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyhmä? Naisten jalkapallo on U-S-A:ssa isompi bisnes kuin miesten jalkapallo. Amerikkalaiset eivät ole kiinnostuneet "soccerista" noin yleisesti. Naisten joukkue voittaa mm-kultaa ja miehet ei taida päästä edes karsinnoista läpi?
Maailmanlaajuisesti naisten jalkapallo on tietenkin mitätön bisnes miesten palloiluun verrattuna. Mutta kuvastit juuri hyvin sitä, millaiset "miehet" tässä ketjussa vinkuvat vähättelemässä naisurheilua. Yksinkertaiset ;) ;)
Ja vielä: vaikka naisten pallo tuottaa siellä USAssa enemmän, miesten palkkiot ovat järjestään isompia. Kyllä tämä on mielestäni ok peruste vaatia yhtäläisiä palkkioita. Ja koska kyseessä on demokratia, presidenttikin saa arvostella ihan rauhassa. Ainakin pitäisi saada.
Vinkyvänkymiehet tuntuvat kovasti toivovan, että naisten jalkapallo pysyisi jatkossakin marginaalin tajanurkassa. Miksi? Kivempi leikkiä Ronaldoa yksin takapihalla?
Naisten jalkapallo on onneksi kasvava ilmiö. Suomenkin kannattaisi siihen panostaa, kun miesten joukkueista ei ole mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Lukaseppa tämä oma tekstisi ja kysy itseltäsi, että tulikohan mulle sielukkaan harhainen olo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukaseppa tämä oma tekstisi ja kysy itseltäsi, että tulikohan mulle sielukkaan harhainen olo?
Tekstissäni oli pelkkää asiaa. Pelottaako Rapinoe sinua vai miksi majailet täällä nyyhkimässä naisten jalkapallosta? Miten se uhkaa sinua? Saat kertoa vapautuneesti, ehkä tunteiden sanoittaminen helpottaa ;) ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisfudiksen isot tähdet?
da f*ck? hahaha
Hesari on nyt kuukauden hehkuttanut että ovat supertähtiä, väitätkö että ei ole totta
Edellisen hehkutuskohteen - eli Yhdysvaltojen kongressiedustaja AOC:n - suhteen hehkutus onkin jo selvästi laantunut. Ehkä silmät auenneet?
Ei siinä mitään. Saahan sitä hehkuttaa. Elitistisen liberaalimedian poliittinen ja aatteellinen agenda siinä taustalla on vaan niin läpinäkyvää. Ja se mikä ei ole aitoa, ei ole kestävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekstissäni oli pelkkää asiaa. Pelottaako Rapinoe sinua vai miksi majailet täällä nyyhkimässä naisten jalkapallosta? Miten se uhkaa sinua? Saat kertoa vapautuneesti, ehkä tunteiden sanoittaminen helpottaa ;) ;)
Naisten, lasten ja vammaisten urheilusta maksetaan ihan niiden tason mukaan.
Ja hyvä niin, arvon Rapinoe...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten, lasten ja vammaisten urheilusta maksetaan ihan niiden tason mukaan.
Ja hyvä niin, arvon Rapinoe...
Ei markkinataloudessa makseta tason mukaan, vaan kysynnän. Tämä tarkoittaa että USAssa pitäisi naisille maksaa miehiä enemmän, vaikka muualla maailmassa ei käytännössä juuri mitään.
Hyvä rölli! Nauroin vedet silmissä, kun näin sanat "naisfutari" ja "vaikutusvalta" samassa lauseessa. :D