Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi juusto mielletään vain leivän päällysteeksi

Vierailija
08.07.2019 |

En itse syö leipää, mutta kyllä mulle juusto maistuu.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan miellä. En tykkää juustosta leivän päällä, on sellaisenaan mautonta enkä harrasta kahta päällistä yhdellä leivällä.

Haluan juustoa ruokiin, ja pizzan ja lämppäreiden päälle, mutta ilmeisesti on paljon näitä jotka syövät vain leivällä, kun niin monesti saa huomata juustoa ostaessaan ettei se perkele edes sula uunissa. 

Olet ilmeisesti ostanut jotain kevytjuustoa, jos ei sula uunissa. Ei niistä ole mihinkään, edes leivälle.

Välttelen kevytjuustoja, mutta tuntuu että nykyään on vaikea ostaa toimivaa juustoa vaikka kuinka katselisi ettei siinä mitään "kevyt"-sanaa ole. Ja mies saattaa haalata jotain arkijuustoa, vaikka olen moneen kertaan kieltänyt.

Ei tunnu toimivan aina nuo juustoraasteetkaan kuin ennen vanhaan.

Vierailija
22/22 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan miellä. En tykkää juustosta leivän päällä, on sellaisenaan mautonta enkä harrasta kahta päällistä yhdellä leivällä.

Haluan juustoa ruokiin, ja pizzan ja lämppäreiden päälle, mutta ilmeisesti on paljon näitä jotka syövät vain leivällä, kun niin monesti saa huomata juustoa ostaessaan ettei se perkele edes sula uunissa. 

Olet ilmeisesti ostanut jotain kevytjuustoa, jos ei sula uunissa. Ei niistä ole mihinkään, edes leivälle.

Välttelen kevytjuustoja, mutta tuntuu että nykyään on vaikea ostaa toimivaa juustoa vaikka kuinka katselisi ettei siinä mitään "kevyt"-sanaa ole. Ja mies saattaa haalata jotain arkijuustoa, vaikka olen moneen kertaan kieltänyt.

Ei tunnu toimivan aina nuo juustoraasteetkaan kuin ennen vanhaan.

Juustoraasteissakin kannattaa katsoa sisältö. Ne ei aina edes ole juustoa, vaan jotain juustonkaltaista valmistetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä