Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun ihastus sanoi ettei koskaan enää muuta yhteen kenenkään kanssa

Vierailija
08.07.2019 |

Koskaan,että nauttii kun saa olla vapaana vaikka tapailisi jotakin.Nyt se yllättäen ostanut talon ja muuttaa jonkun naisen kanssa yhteen. Mitä vit**a😥 Minä en kelvannut tyttöystäväksi saati asumaan yhteen mutta nyt se on ostanut talon johon muuttaa jonkun naisen kanssa.
Mies ei mikään enkeli ole.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt rakastunut.

Vierailija
2/20 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nyt rakastunut.

Silti pitää yhteyttä muihin naisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Minun miesystäväni sanoi niin 6 vuotta sitten, eikä ole edelleenkään halunnut muuttaa yhteen.

Vierailija
4/20 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Minun miesystäväni sanoi niin 6 vuotta sitten, eikä ole edelleenkään halunnut muuttaa yhteen.

Tämä nyt kuitenki muutti ja eikä edes minun kanssa vaan jonkun muun naisen kanssa.Varmaan olleet jonkun puoli vuotta vasta yhdessäkin.

Vierailija
5/20 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko mies.

Vierailija
6/20 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko mies.

Ei se niin helppoa ole.

Vierailija
7/20 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli naiseuden stereotypia. Stalkataan exää ja parutaan, kun mies onkin löytänyt uuden, jonka kanssa on onnellinen.

Vierailija
8/20 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tuli naiseuden stereotypia. Stalkataan exää ja parutaan, kun mies onkin löytänyt uuden, jonka kanssa on onnellinen.

Ei ole ex ja en ole stalkannut ja olemme aina pitäneet yhteyttä.Nyt emme ole hetkeen olleet yhteydessä joten en tiennyt että on muutamassa jonkun kanssa.

Vierailija
9/20 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten? Et vaan ollut se oikea miehelle. Mun mies sanoi toisella tapaamisella, että hänen lapset ei kuulu pakettiin, vaan naisilla ei ole mitään asiaa hänen luokseen silloin kun lapset on siellä. Ei mennyt montaa viikkoa, kun pyörsi puheensa ja toivoi mun olevan siellä aina kun pystyn. Aiemmissa suhteissa on pitänyt linjansa. Meillä vaan on asiat toisin, molemminpuolinen rakkaus syttyi heti.

Vierailija
10/20 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuihin ihastuneet on kyllä säälittäviä reppanoita.

Vierailija
11/20 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten? Et vaan ollut se oikea miehelle. Mun mies sanoi toisella tapaamisella, että hänen lapset ei kuulu pakettiin, vaan naisilla ei ole mitään asiaa hänen luokseen silloin kun lapset on siellä. Ei mennyt montaa viikkoa, kun pyörsi puheensa ja toivoi mun olevan siellä aina kun pystyn. Aiemmissa suhteissa on pitänyt linjansa. Meillä vaan on asiat toisin, molemminpuolinen rakkaus syttyi heti.

No en ehkä ollut oikea mutta onko nykyinenkään...mies kuitenki pettänyt ja pitää yhteyttä esim minuun.

Vierailija
12/20 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattuihin ihastuneet on kyllä säälittäviä reppanoita.

Ne varatutko ei ole kun pitää köydä vieraissa?

Vierailija
13/20 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman katon alla asuva naaras on raskaana. Näin se menee. Aina.

Vierailija
14/20 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä itselles iso palvelus ja pistä välit poikki tuohon mieheen. Se ei sua halunnut, sori. Ja nyt sillä on nainen, mutta silti pelaa selän takana. Ja sä pidät sitä kultakimpaleena?

Päästä irti ja jätä omaan arvoonsa, ei kuulu sulle.

Jos ja kun mies ottaa yhteyttä niin käske keskittymään parisuhteeseensa ja jos on pakko vastailla niin tee se mahdollisimman kuivasti ja lyhyesti.

Vierailija
15/20 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teepä itselles iso palvelus ja pistä välit poikki tuohon mieheen. Se ei sua halunnut, sori. Ja nyt sillä on nainen, mutta silti pelaa selän takana. Ja sä pidät sitä kultakimpaleena?

Jos ja kun mies ottaa yhteyttä niin käske keskittymään parisuhteeseensa ja jos on pakko vastailla niin tee se mahdollisimman kuivasti ja lyhyesti.

En pidä kultakimpaleena eikä hän itsekään itseään sellaisena pidä.Päinvastoin.

Harmittaa vain kun minua ei halunnut edes tyttöystäväksi ja aina sanoi ettei muuta koskaan enää saman katon alle kenenkään kanssa ja nyt sitten kuitenkin niin teki.

Välitän hänestä silti.

Vierailija
16/20 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman katon alla asuva naaras on raskaana. Näin se menee. Aina.

Ei ole raskaana.

Vierailija
17/20 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on löytänyt elämänsä rakkauden. 

Eksä tekee myös uuden naisystävänsä kanssa asioita, joita ei tehnyt minun kanssa. 

En ole kuitenkaan siitä surullinen tai kateellinen. Eksälle olen vain naureskellut, että tästä sen näkee etttei hän ollut loppujen lopuksi minuun rakastunut. Ja kyllähän minä tunsin sen ja sen takia lopetin suhteen. 

Vierailija
18/20 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa vain kun minua ei halunnut edes tyttöystäväksi ja aina sanoi ettei muuta koskaan enää saman katon alle kenenkään kanssa ja nyt sitten kuitenkin niin teki.

Välitän hänestä silti.

Joo joo, puolen vuoden päästä et enää edes muista miksi olit ihastunut kyseiseen henkilöön.

Vierailija
19/20 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Esimerkiksi: En koskaan halua lapsia. Jatkuu: sinun kanssasi

Vierailija
20/20 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välitän hänestä silti.

Joo joo, puolen vuoden päästä et enää edes muista miksi olit ihastunut kyseiseen henkilöön.

Edelleen:kyllä muistan. On ollut elämässäni 10vuotta joten ei unohdu ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme