Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Välttäkää upseereita seurustelukumppaneina ja miehinä

Vierailija
07.07.2019 |

Tällä pellellä on käsitys että kun vaivaiset 100 km päivässä käyskennellään ballerinoissa ilman sukkia ja kantapäät on veristä jauhelihaa, niin on vain heikkoutta laittaa sukat jalkaan, vaihtaa kenkiä tai ajaa taksilla! Joku kun olisi varoittanut tästä etukäteen, en olisi pilannut elämääni. Ottakaa onkeenne muut fiksummat ihmiset.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita huonoja kokemuksia?

Vierailija
2/23 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OliX jenkkiupseeri, jolta loppu rahat? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Netin "amerikkalaisia kenraaleja" tietenkin kannattaa välttää, koska ovat todellisuudessa aivan muita kuin oikeita amerikkalaisia kenraaleja.

Vierailija
4/23 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päteekö ainoastaan kantahenkilökuntaan vai suositteletko välttämään myös reserviupseereita?

Vierailija
5/23 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUUDA MUN ARVONIMEE!!

Vierailija
6/23 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päteekö ainoastaan kantahenkilökuntaan vai suositteletko välttämään myös reserviupseereita?

Kokemusta vain kantiksista. Eikö ressut pääasiassa ryyppää kun pääsee kotielämää pakoon?

Vierailija
7/23 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuollaista piirrettä huomannut, vaikka upseerin rouva olen ollut vuodesta -83. Minun mieheni on upseeri ja herrasmies. 

Vierailija
8/23 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis häh, ihan töissä upseerina vai vaan armeijan arvoltaan upseeri?

Vierailija
9/23 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUUDA MUN ARVONIMEE!!

Mikä se on?

Vierailija
10/23 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruskealla talolla kantaa?

11/23 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 km päivässä ballerinoilla. Miehet, varokaa pissiksiä, jotka luulevat, että ovat kävelleet 100 km päivässä balleriinoilla, ne voivat pilata elämäsi, korjaan, he p i l a a v a t varmasti elämäsi.

Vierailija
12/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit kutsuu mua majurix.

Vierailija
13/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne ole kaikki homoja? Armeijahan on nykyisin niinkuin teatteripiirit aikoinaan.

Vierailija
14/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappajakoulutus alla. Ei tulisi mieleenkään edes tervehtiä. Epäihmisiä minulle.

Vierailija
15/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin sellaisen ammattilaisen kanssa aikoinaan. Lähdin reissuun ja ukko lupasi ottaa kissani asuntoonsa siksi aikaa hoitoon. Eipä katti paljon tarvinnut: vettä, vähän ruokaa ja sen hiekkalaatikon. Tuttuja olivat ja mun matka kesti viikon.

Takaisin tultuani Mulla ei ollutkaan enää kissaa. Ukko oli armeijan jollain luger-pistoolilaan kajauttanut kissani kissojen taivaaseen. ”Ei tultu toimeen” oli syy.

Se loppui sitten siihen se seurusteluZ

Olivat aika kova juomaan jo silloin, nyt varmaan vielä pahempi.

Vierailija
16/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin sellaisen ammattilaisen kanssa aikoinaan. Lähdin reissuun ja ukko lupasi ottaa kissani asuntoonsa siksi aikaa hoitoon. Eipä katti paljon tarvinnut: vettä, vähän ruokaa ja sen hiekkalaatikon. Tuttuja olivat ja mun matka kesti viikon.

Takaisin tultuani Mulla ei ollutkaan enää kissaa. Ukko oli armeijan jollain luger-pistoolilaan kajauttanut kissani kissojen taivaaseen. ”Ei tultu toimeen” oli syy.

Se loppui sitten siihen se seurusteluZ

Olivat aika kova juomaan jo silloin, nyt varmaan vielä pahempi.

Äijä!

Vierailija
17/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tiennytkään, että upseerit käyttävät balleriinoja. Ihan univormun kanssa?

18/23 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö sä oikeasti kaupungille tetsaamaan jotkut balleriinat jalassa. Ei ihme, että sattuu. Kyllä toi mun ammattisotilas ja upseeri on herrasmies

Vierailija
19/23 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Netin "amerikkalaisia kenraaleja" tietenkin kannattaa välttää, koska ovat todellisuudessa aivan muita kuin oikeita amerikkalaisia kenraaleja.

Näinpä. Itse otin yhteen yhteyttä, juteltiin pitkät pätkät, järkkäsin sille lentoliput Suomeen ja... sitten paljastui ettei se mikään kenraali ollut, ainoastaan eversti. :(

Vierailija
20/23 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUUDA MUN ARVONIMEE!!

Mikä se on?

Ruskean reiän ritari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän