Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehille tapahtuu lapsen saannin jälkeen? Suhde lopahtaa täysin :/

Vierailija
07.07.2019 |

Mun mies jopa möläytti kerran, että se, et musta tuli äiti sai jotenkin asenteen muuttumaan

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä muutuit ja se vaikutti mieheen.

Vierailija
2/14 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole enää nainen, olet äiti. Mies haluaa naista ja lapsi äitiä. Mies ei ole lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ap niin, että miehelläsi oli jo lapset tehtynä alkuperäisen perheensä kanssa?

Vierailija
4/14 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, no harmi, jos teillä on käynyt noin. Meillä ei onneksi, eikä monella muullakaan. Yhdessä jo yli 30 v ja lapsiakin muutama. 

Vierailija
5/14 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ap niin, että miehelläsi oli jo lapset tehtynä alkuperäisen perheensä kanssa?

Mikä helvet.in alkuperäinen perhe?

Vierailija
6/14 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen biologinen tarve on täytetty kun nainen pullauttaa lapsen ulos. Ei sellaista naista voi enää nähdä haluttavana.

Vierailija
7/14 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvet.in alkuperäinen perhe?

Se ensimmäinen perhe jonka jälkeen kaikki muut on kyhättyjä satelliitteja.

Vierailija
8/14 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että teillä on noin, ei tarkoita, että kaikilla olisi. Ihmeellistä yleistystä taas. Meillä on suhde jatkunut vuosikausia vaikka lapsia on viisi. Vaikka olemme isä ja äiti, olemme silti edelleen myös mies ja vaimo. Itsestä se pitkälti kiinni on miten paljon lapset vaikuttavat parisuhteeseen. 

Vierailija
9/14 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi vähenee ja se saa toisiin aatoksiin.

Vierailija
10/14 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole enää nainen, olet äiti. Mies haluaa naista ja lapsi äitiä. Mies ei ole lapsi.

,

Mies nimenomaan haluaa että vaimo on äiti myös hänelle itselleen ja kun lapsi syntyy, niin äidin huomio meneekin siihen nuorempaan lapseen. Isompi alkaa sitten juonitella ja kiukutella saadakseen huomiota. Mustasukkainen mies, omasta lapsestaan :D

Vierailija
11/14 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle usein se isäksi kasvaminen kestää kauemmin, kuin naiselle äidiksi, joten minusta on erittäin hyvä ohje, että silloin vauvavuoden aikana ei pitäisi erota, vaan odottaa, että molemmat vanhemmat sopeutuu uuteen elämään.

Vierailija
12/14 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle usein se isäksi kasvaminen kestää kauemmin, kuin naiselle äidiksi, joten minusta on erittäin hyvä ohje, että silloin vauvavuoden aikana ei pitäisi erota, vaan odottaa, että molemmat vanhemmat sopeutuu uuteen elämään.

Ja antaa sen isänkin osallistua eikä omia vauvaa itselleen. Monestihan käy niin, että tuore äiti ei "uskalla" jättää vauvaa isän hoiviin, koska kuvittelee itse olevansa ainut ja oikea hoitaja vauvalle. Ei ihme jos mies siinä kokee itsensä tarpeettomaksi ja kiinnostusta parisuhteeseenkaan ei löydy. 

Vierailija
13/14 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että teillä on noin, ei tarkoita, että kaikilla olisi. Ihmeellistä yleistystä taas. Meillä on suhde jatkunut vuosikausia vaikka lapsia on viisi. Vaikka olemme isä ja äiti, olemme silti edelleen myös mies ja vaimo. Itsestä se pitkälti kiinni on miten paljon lapset vaikuttavat parisuhteeseen. 

Kateeksi käy, myönnän. Meillä pidäkkeetön seksi loppui osittain jo ekan raskauteni aikana, miehen mielestä siinä oli se vauva jotenkin mukana ja tämä vaikutti negatiivisesti haluihin. Tästä on nyt 17 vuotta ja lapsia on kolme. Selkeästi olen miehelleni ensisijaisesti lasten äiti. Aloitteiden teko jäi lasten vauva-aikoina minulle, ja kolmisem vuotta sitten päätin, etten enää jaksa yksin olla parisuhteemme „seksivastaava“. Seksi loppui sitten siihen.

Vierailija
14/14 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateeksi käy, myönnän. Meillä pidäkkeetön seksi loppui osittain jo ekan raskauteni aikana, miehen mielestä siinä oli se vauva jotenkin mukana ja tämä vaikutti negatiivisesti haluihin. Tästä on nyt 17 vuotta ja lapsia on kolme. Selkeästi olen miehelleni ensisijaisesti lasten äiti. Aloitteiden teko jäi lasten vauva-aikoina minulle, ja kolmisem vuotta sitten päätin, etten enää jaksa yksin olla parisuhteemme „seksivastaava“. Seksi loppui sitten siihen.

tämä myös meillä. Olen lasteni äiti ja miehen äitivaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi