Poikaystävän irtokarkkipussi ja leffailta pilalla
Meillä piti olla leffailta mutta kun avasin pussin siinä oli ihan väärää karkkia! Melkein pelkkiä mustia ja suklaatkin maitosuklaata, ei mitään vegaanista! Ai että pistää vihaksi!
Kommentit (20)
Niin? Se on p-o-i-k-k-i-k-s-e-n irtokarkkipussi. Eikö loinen jaksa lyllertää ostamaan omia mässyjään?
Olisko porkkanoita kaapissa?
Tämä ei ole vitsi.
Katsoin juuri elokuvan ja napostelin uusia perunoita ja porkkanoita (päivälliseksi keitettyjä).
Porkkanat on parhaita dippivihanneksina nam!!
Elokuvissa ei tarvitse syödä mussuttaa yhtään mitään!
Opetelkaa olemaan pari tuntia ilman että suu käy!
Minä syön aamuisin graham-puuroa kaurakerman kera. Eipä tarvitse mussuttaa makeisia pitkin päivää.
Poicciksella varmaan on jotain suuhunpantavaa sinulle jos osaat kysyä oikein
muna suuhun ja menox. sano anni lenox
Olisko Porvoossa joku huoltis vielä auki, käyt hakees omat karkit. Ja se leffakaan ei varmaan ole vegaani.
Onnellinen pikku Untuvakerä kirjoitti:
Minä syön aamuisin graham-puuroa kaurakerman kera. Eipä tarvitse mussuttaa makeisia pitkin päivää.
Minä syön Alku sadonkorjuu kaurapuuroa, itse puuro on hyvää mutta varsinkin olen tykästynyt tähän pakkaukseen joka on ainoa josta ei ryynit mene pitkin helloja kun on kätevä kaatonokka.
Vierailija kirjoitti:
muna suuhun ja menox. sano anni lenox
Ei muna sovi vegaanin suuhun
Vierailija kirjoitti:
Porkkanat on parhaita dippivihanneksina nam!!
Porkkanat on parhaita muutenkin! Just söin iltapalaksi yhden, oli semmoinen ihanan makea ja mehukas. Nam!
Ensimmäisen maailman ongelmia. Jos olisi oikeasti nälkä, niin liha maistuisi.
Sun poikkiksella on sama maku kuin mulla ;) Ihmettelin niitä vegaanikarkkeja tänään irtokarkkihyllyllä, ne oli niin väriaineilla värjättyjä, että päätin ottaa vain mustia ja ruskeita.
Vierailija kirjoitti:
Meillä piti olla leffailta mutta kun avasin pussin siinä oli ihan väärää karkkia! Melkein pelkkiä mustia ja suklaatkin maitosuklaata, ei mitään vegaanista! Ai että pistää vihaksi!
Ennustus: Teidän suhde ei kestä enää viikkoa pidempään jos olet noin bit**
r.k
Ehkä hän haluaa että laihdut. Tai muuten vaan pidät näpit irti karkeista.
Todella alkeellinen virhe. Siis TIETENKIN molemmat ostavat omat karkkinsa, jotta tällaisilta katastrofeilta vältytään.
Syö se pussi.