Nyt mä tajusin miksi Harryn ja Meghanin häät jäi mieleen niin kauniina! Tai vaikutti siis paljon.
Se oli se sää🌞 Alkukesän päivä pisti parastaan.
Katella ja Williamilla ja Dianalla ja Charlesilla se harmaa sää vaikutti paljon että tuntuivat niin ankeilta.
Kommentit (5)
Minä en muista niistä muuta kuin se raivoavan papin ja Meghanin kieroon katdovat silmät sen mauttoman hunnun alka.
Minusta Meghanin ja Harryn häät olivat mitäänsanomattomat, ja siellä oli se kaamea pappi. Prinsessa Eugenien ja Jack Brooksbankin häät olivat ihanat, pari oli niin rakastunut, Eugenie oli valtavan kaunis siinä upeassa puvussa fantastinen tiara päässään ja Jack hermostunut ja ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en muista niistä muuta kuin se raivoavan papin ja Meghanin kieroon katdovat silmät sen mauttoman hunnun alka.
Ojetko sa värmä ettei ne ole sun omat sjilmät cu kattoo cieroon? Näppäimistö vähän hakusessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ojetko sa värmä ettei ne ole sun omat sjilmät cu kattoo cieroon? Näppäimistö vähän hakusessa..
Ei kyllä ne on Meghanin. Archiella näyttää olevan samaa vikaa.
No olihan siinä sekin että nämä olivat vielä vasta rakastuneita.