Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohje köyhille

Vierailija
07.07.2019 |

Täällä on paljon keskustelua köyhyydestä ja miten kaikki neuvot ovat hyväosaisten mitään ymmärtämättömien ohjeita. Minä voin entisenä köyhänä kertoa kuinka pääsin köyhyydestä eroon. Ostin kirjan osakesijoittamisesta. Aloin sijoittaa indeksiiin. Myöhemmin sijoitin kaikki kertyneet rahat pörssiosakkeisiin. Osingoilla ostin osakkeita lisää. Korkoa korolle ilmiön ymmärtäminen ja sen hyödyntäminen johti ensimmäisen sijoitusasunnon ostamiseen. Nyt 15 vuoden jälkeen sijoitusasuntoja on neljä. Olen myös ymmärtänyt kouluttautumisen olevan ainut tie.
Luojankiitos ymmärsin aikoinaan tehdä asialle jotain. Ihmetyttää ihmiset jotka jaksaa elää tukien varassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ikinä ollut köyhä.

Vierailija
2/7 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei köyhä voi sijoittaa, jos ei ole mitä sijoittaa. Oikeasti köyhä elää "kädestä suuhun".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tarina" ontuu pilkkaprovosoinnin yhteydessä; niinkuin muutkin huomanneet.

ilman pääomaa, sijoitusasuntojen hankkimiseen "voitoilla" sijoitetun pääoman tuoton pitäisi olla hyvinkin paljon keskimääräisen hajonnan...

Vierailija
4/7 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osa-aikatyöllistetty joten rahaa ei tule ovista saati ikkunoista. Kaikki menee elämiseen. Toki jätän syömättä niin voisin saada jotain säästöönkin.

Vierailija
5/7 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vain, mutta köyhä ei saa lainaa sijoitusasuntoa varten.

Vierailija
6/7 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin paljon ulosotossa, että sijoittaminen ei onnistu. Sijoittaminen vie vähäisetkin käytössä olevat rahat.

Vierailija
7/7 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

U