Kun täällä aina oletetaan, että kaikki lukee tätä palstaa
Niin rakastajani vaimo, ootko täällä?
Oot ammatiltas hoitaja, teillä on kaks lasta, omakotitalo ja kissa. Pitäsköhän vähän jutella sen miehes kanssa että kuinka teillä menee...
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Olen. Mulle on ihan ok, että mies käy paneskelemassa joka toinen päivä eri narttua. Ei tarvitse itse vaivautua. Kannattaa muuten käydä testeissä. Viimeksi oli klamydia miehellä.
Tottahan me nyt kortsua käytetään. Kai mä nyt tajuan, että en oo ainoa jonka kanssa vaimoaan pettää.
Höh, ei täsmännyt kuin kaksi lasta. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Mulle on ihan ok, että mies käy paneskelemassa joka toinen päivä eri narttua. Ei tarvitse itse vaivautua. Kannattaa muuten käydä testeissä. Viimeksi oli klamydia miehellä.
Tottahan me nyt kortsua käytetään. Kai mä nyt tajuan, että en oo ainoa jonka kanssa vaimoaan pettää.
Ellette ole vuoranneet toisianne täysin niin se bakteeri voi esiintyä muuallakin kuin kondomin peittämällä alueella. + Se kortsukaan ei anna 100 % suojaa.
t. hoitaja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellette ole vuoranneet toisianne täysin niin se bakteeri voi esiintyä muuallakin kuin kondomin peittämällä alueella. + Se kortsukaan ei anna 100 % suojaa.
t. hoitaja :)
Jep kokemusta on. Jos räplää omia elimiään ja toisen samoilla sormilla, niin varma tartunta. :( Ei ihan hirveesti kortsut auta.