Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväkuntoinen ja liikunnallinen nainen, millaisen miehen kanssa seurustelet (tai seurustelit viimeksi)?

Vierailija
07.07.2019 |

(Ei siis tarvitse olla urheilija, hyväkuntoisuus ja liikunnallisuus elämäntapana riittää).

1. Miehen pituus.

2. Kropan tyyppi (raamikas, hoikka, lihaksikas, maratoonari, tms).

3. Yleisarvosana ulkonäöstä, mieluusti realistisesti.

4. Ammatti, tulot, koulutus ja tulevaisuuden suunnitelmat.

5. Luonne, kaveripiirit, sosiaaliset taidot, jne.

6. Harrastukset tai muut kiinnostuksen kohteet.

7. Missä tapasitte?

Bonuskysymys: erityiset piirteet jotka tekivät vaikutuksen?

Jos haluat, kerro ikäsi ja miehen ikä.

Kiitos!

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä osuva kuvaus.

Pariutuminen on käytännössä tasopeliä jota pelataan kirjoittamattomilla säännöillä joiden sanominen ääneen kuulostaa pinnalliselta.

Ykköslevelillä katsotaan onko taso riittävä. Jos ei ole, ei pääse kakkoslevelille katsomaan onko kemioita.

Lyhyt, hoikka, liikunnallinen ja vaatimattoman statuksen omaava mies / liikuntaa kammoksuva pullea nainen ovat samantasoisia. Koska nainen haluaa lapsia ja perheen, eikä naisen taso riitä 185m/raamikkaisiin komeisiin menestyjiin, ei auta kuin yrittää pikkumiestä.

Liikunnallinen nainen tietää omaavansa enemmän pointseja, joilla saa ostettua geenikomeutta ja/tai hulppeamman elämän varakkaamman miehen kanssa.

Noin se oikeasti toimii.

Vierailija
22/62 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Kysymyksistä päätellen ap siis haluaa tietää onko lyhyellä, hoikalla ja ei-rikkaalla liikunnallisella miehellä tsäänssejä kaltaiseensa hyväkuntoiseen ja liikunnalliseen, ei-rikkaaseen naiseen.

Vastaus on: ei ole.

Naisessa liikunnallisuus ja hyväkuntoisuus on arvostetumpaa, koska miehille on tärkeämpää naisen terveys ja timmi vartalo. Miehessä tärkeintä on pituus, koko, geenikomeus ja raha/status.

Ellei ap:lta löydy mitään noista, markkina-arvo ei riitä liikunnalliseen naiseen. Koska naiselle ei myöskään käy lyhyempi mies, vaihtoehdoksi jää lyhyt ja tukeva nainen joka nauttii herkuttelusta ja kenties matkustelusta.

Tasoteoria menee tässä yhteensopivuuden edelle.

Osuvasti kirjoitettu.

Huomasin joskus nuorempana että kummallisen monella timmillä naisella on vähän mahakas kumppani. Mietin ensin että onpa hienoa kun ei kaikki ole vain pinnallisia...mutta sitten tajusin että olin vain kujalla siitä mikä ulkoiseen tasoon vaikuttaa. Ei se ollutkaan (miehillä) hyväkuntoisuus, vaan juurikin pituus + raamikkuus (ja tietysti raha).

No näistä voidaan taas olla montaa mieltä. Voi olla että tuo on enemmistön mielipide, mutta itselleni miehen kasvot ovat ulkoisista piirteistä tärkeimmät. Ja pidän enemmän lyhyistä kuin pitkistä miehistä, eikä tarvitse olla edes mikään superlihaksikas.

Onko laittaa kuvaa sopivan lihaksikkaasta?

Ja käykö hoikka vai pitääkö olla raamikas?

Se jos ei tarvitse olla "superlihaksikas" (steroideja käyttävä ja huippugeeneillä siunattu ammattibodari), ei sano juuri mitään.

Minulla ei oikeastaan ole sellaista yhtä selvää kroppatyyppiä josta pitäisin, ainut on se etteivät badarit oikein iske. Terveellä tavalla hoikka käy oikein hyvin, tietysti positiivinen asia jos on jonkin verran jäntevyyttä ja ryhdikkyyttä. Mutta ne kasvot tosiaan merkkaavat eniten.

* bodarit tietysti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Kysymyksistä päätellen ap siis haluaa tietää onko lyhyellä, hoikalla ja ei-rikkaalla liikunnallisella miehellä tsäänssejä kaltaiseensa hyväkuntoiseen ja liikunnalliseen, ei-rikkaaseen naiseen.

Naisessa liikunnallisuus ja hyväkuntoisuus on arvostetumpaa, koska miehille on tärkeämpää naisen terveys ja timmi vartalo. Miehessä tärkeintä on pituus, koko, geenikomeus ja raha/status.

Ellei ap:lta löydy mitään noista, markkina-arvo ei riitä liikunnalliseen naiseen. Koska naiselle ei myöskään käy lyhyempi mies, vaihtoehdoksi jää lyhyt ja tukeva nainen joka nauttii herkuttelusta ja kenties matkustelusta.

Osuvasti kirjoitettu.

Huomasin joskus nuorempana että kummallisen monella timmillä naisella on vähän mahakas kumppani. Mietin ensin että onpa hienoa kun ei kaikki ole vain pinnallisia...mutta sitten tajusin että olin vain kujalla siitä mikä ulkoiseen tasoon vaikuttaa. Ei se ollutkaan (miehillä) hyväkuntoisuus, vaan juurikin pituus + raamikkuus (ja tietysti raha).

No näistä voidaan taas olla montaa mieltä. Voi olla että tuo on enemmistön mielipide, mutta itselleni miehen kasvot ovat ulkoisista piirteistä tärkeimmät. Ja pidän enemmän lyhyistä kuin pitkistä miehistä, eikä tarvitse olla edes mikään superlihaksikas.

Se jos ei tarvitse olla "superlihaksikas" (steroideja käyttävä ja huippugeeneillä siunattu ammattibodari), ei sano juuri mitään.

Minulla ei oikeastaan ole sellaista yhtä selvää kroppatyyppiä josta pitäisin, ainut on se etteivät badarit oikein iske. Terveellä tavalla hoikka käy oikein hyvin, tietysti positiivinen asia jos on jonkin verran jäntevyyttä ja ryhdikkyyttä. Mutta ne kasvot tosiaan merkkaavat eniten.

Linkkaa pari kuvaa sellaisista jotka miellyttävät.

Vierailija
24/62 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikan.

Oli hyvin hankalaa löytää hoikka mies, koska lähes 72 prosenttia teistä on ylipainoisia.

Tällaiset kyselyt ovat surkuhupaisia.

Vierailija
25/62 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllä osuva kuvaus.

Pariutuminen on käytännössä tasopeliä jota pelataan kirjoittamattomilla säännöillä joiden sanominen ääneen kuulostaa pinnalliselta.

Ykköslevelillä katsotaan onko taso riittävä. Jos ei ole, ei pääse kakkoslevelille katsomaan onko kemioita.

Lyhyt, hoikka, liikunnallinen ja vaatimattoman statuksen omaava mies / liikuntaa kammoksuva pullea nainen ovat samantasoisia. Koska nainen haluaa lapsia ja perheen, eikä naisen taso riitä 185m/raamikkaisiin komeisiin menestyjiin, ei auta kuin yrittää pikkumiestä.

Liikunnallinen nainen tietää omaavansa enemmän pointseja, joilla saa ostettua geenikomeutta ja/tai hulppeamman elämän varakkaamman miehen kanssa.

Noin se oikeasti toimii.

Se tässä harmittaa, että mies ei voi oikein tehdä tasolleen mitään.

Treenaaminen atleettiseksi ei selvästikään auta ja kun ei myöskään lukupää riitä mihinkään korkean tason statukseen ja/tai tienaamaan huippupalkkaa niin minkäs teet..

Vierailija
26/62 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikan.

Oli hyvin hankalaa löytää hoikka mies, koska lähes 72 prosenttia teistä on ylipainoisia.

Tällaiset kyselyt ovat surkuhupaisia.

Löytämäsi miehen pituus ja tulot...?

Vierailija
27/62 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

192 cm, raamikas leveäharteinen, mutta hoikka, ei kovin lihaksikas. Ei urheilullinen varsinaisesti, mutta lenkkeilee mielellään kanssani kävellen, heittää frisbeetä jne. Korkeakouluopiskelija, tekee töitä lomilla, samanlainen tulotaso kuin itselläni. Huomaavainen, naisia arvostava, komea. Ei mikään suupaltti, mutta sanoo mielipiteensä. Erityisen vaikutuksen teki se, että pitää koirista ja ei syö tehotuotettua lihaa.Tapasimme keikalla.

Vierailija
28/62 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllä osuva kuvaus.

Noin se oikeasti toimii.

Tämä.

Puhdas kemia illuusio johon vain komeilla tai menestyvillä on varaa uskoa.

Nätti liikunnallinen nainen - ta nykyään liikunnallinen tavisnainen - voi elää elämäänsä ja odotella ihanan miehen tupsahtavan vastaan. Ja niin luultavasti käykin. Ja pelkästään sattumalta mies oli pitkä, raamikas, ja hupsista menestyvä. Ei sitä unelmataloa tai pitkiä poikia mietitty, mutta oih ihanaa kun elämältä sen kaiken sai.

Mies ei voi kuvitella "saavansa"mitään. Kaikki on ansaittava työllä ja yritteliäisyydellä, ja mikäli onnistuu esim. pärjäämään erittäin hyvin työelämässä, kiinostuvista naisista huomaa kuinka taso nousee.

Vierailija
29/62 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Miehen pituus.

Ei aavistustakaan, mutta tuskin paljon yli 170 cm. Olen itse 160 cm.

2. Kropan tyyppi (raamikas, hoikka, lihaksikas, maratoonari, tms).

Tanakka. Ei harrastanut yhtään mitään liikuntaa, sellainen lyhytjalkainen iskävatsa.

3. Yleisarvosana ulkonäöstä, mieluusti realistisesti.

Miten ihmeessä sellaisen voi antaa? Pyöreät vähän punakat kasvot, ohuet huulet, aknearpia, hiukset vetäytyneet ohimoilta ja päälaella kaljua, mutta piti ne ihan lyhyenä siilinä, mikä näytti hyvältä.

4. Ammatti, tulot, koulutus ja tulevaisuuden suunnitelmat.

Psykologi, ei aavistustakaan tuloista.

5. Luonne, kaveripiirit, sosiaaliset taidot, jne.

Ekstrovertti, älyttömän paljon ystäviä ja tuttavia, hauska, älykäs, mukava, pohtiva, luotettava ystävä, teki vapaa-ajallaan paljon vapaaehtoistyötä ihmisten parissa.

6. Harrastukset tai muut kiinnostuksen kohteet.

Em. vapaaehtoistyö ihmisten parissa, vanhat autot

7. Missä tapasitte?

Netin keskustelupalstalla. Palsta oli keskittynyt erääseen tiettyyn teemaan ja sille oli pakollinen rekisteröityminen ja meille kehittyi sinne eräänlainen "sisäpiiri", joka päätti järjestää lopulta ihan live-tapaamisenkin. Mies oli kuitenkin silloin luultavasti vielä varattu ja meni vielä useita kuukausia ennen kuin hän osoitti olevansa kiinnostunut minusta.

Bonuskysymys: erityiset piirteet jotka tekivät vaikutuksen?

Älykkyys. Hän oli (ja on edelleen) erittäin älykäs ihminen. Herkkyys; se että hän oli aina valmis antamaan aikaansa tarvitseville ihmisille ja osasi ja halusi puhua myös syvällisiä (ml hengellisiä) asioita.

Vierailija
30/62 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse liikunnallinen mutta en hoikka vaan enemmän lihaisa, elän terveellisesti, käyn salilla, pyöräilen ja tanssin.

Mieheni on lihaksikas ja raamikas, käy salilla ja elää terveellisesti. Hän tykkää, että olen lihaksikas ja vahva ja hyväryhtinen, pömppis ei häntä haittaa.

Hän on karulla tavalla mielestäni seksikäs, päivettyneet ja juonteikkaat, elämää nähneet kasvot ja älykäs, pohtiva katse.

Tapasimme netissä.

Käymme yhdessä salilla ja syömme terveellisesti, emme käytä alkoholia emmekä polta.

Tykkäämme kuunnella musikkia ja käydä konserteissa. Pelaamme yhdessä tietokonepelejä, luemme kirjoja.

Asiantuntijatehtävissä molemmat.

Vierailija
31/62 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

121212 on jälleen totuuden äärellä.

Itsekin jaksan aina ihmetellä sitä miten tinderissä ei tule mätsejä liikunnallisilta hoikilta naisilta vaikka olen itse atleettinen ja liikunnallinen. Mitä yhteistä minulla olisi tuollaisen pullean herkuttelijanaisen kanssa? Totta tosiaan taso menee yhteensopivuuden edelle..

Samat kokemukset.

En laske itseäni atleettiseksi mutta hyväkuntoiseksi kyllä. Ruokavalio on sellainen tylsä ja herkuton, koska pitkässä juoksussa epäterveellinen ruoka vaikuttaa negatiivisesti oloon ja mielialaan. Tykkään myös lukea paljon ja kehittää itseäni. Pituutta löytyy 171cm ja olen luontaisesti hoikka. Naisena olisin siis huipputapaus.

Miehenä olen alinta jämäluokkaa. 121212 on täysin oikeassa siinä että ulkonäöllisesti naisia kiinnostaa ensisijaisesti geneettiset ominaisuudet. Pituus, raamikkuus, kasvokomeus. Suurin osa ei halua miestä joka kehittää itseään, vaan miehen joka keskittyy ansaitsemaan rahaa ja statusta. Hyväkuntoisuus ja itsensä kehittäminen ovat ikään kuin bonus, eivät koskaan 1. toivomuksia miehelle.

Kiinnostuneet naiset ovat kaikki oleet reippaasti ylipainoisia. Jokainen on suhtautunut negatiivisesti liikuntaan ja "terveysintoiluun" (lue: kaikkeen mikä vähänkään liittyy terveisiin elämäntapoihin). ko. naiset ovat siis olleet aloitteellisia minun suuntaani. Kun olen itse ollut aloitteellinen liikunnallisten naisten suuntaan, olen saanut kohteliaasti pakit.

Jos noin on, niin mitä vaihtoehtoja sinulla on? Eli mitä ajattelit tehdä?

Vierailija
32/62 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Osuvasti kirjoitettu.

Linkkaa pari kuvaa sellaisista jotka miellyttävät.

En halua linkata, koska muutamaan kuvaan ei mitenkään saa mahtumaan koko skaalaa. Niitä on kuitenkin todella paljon ja keskenään hyvin erilaisiakin. Sanoisin että suurin osa sellaisista, jotka ovat terveissä mitoissa (normaalipainoinen / hoikka).

Vierailija
33/62 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kyssärit on siinä mielessä turhia että miehet puhuu liikunnallisesta ja hyväkuntoisesta naisesta ja tarkoittavat bmi 19 naista. Valittaessaan että vain chubbyt naiset kiinnostuu, ne chubbyt ovat bmi 23 joilla näitten mielestä lähemmäs 10 kg laihdutettavaa.

Vierailija
34/62 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kyssärit on siinä mielessä turhia että miehet puhuu liikunnallisesta ja hyväkuntoisesta naisesta ja tarkoittavat bmi 19 naista. Valittaessaan että vain chubbyt naiset kiinnostuu, ne chubbyt ovat bmi 23 joilla näitten mielestä lähemmäs 10 kg laihdutettavaa.

Liikunnallinen nainen. BMI tuskin 19. Tietäisin jo tästä kuvasta ettei olisi pienintäkään mahdollisuutta, kuvan naisen mies on minua tasokkaampi (sanotaano nyt vaikka akselilla pituus.raamikkuus-komeus-status).
https://jeanhailes.org.au/images/made/contents/images/Core_business_areas/Healthy_living/Woman_exercise_yoga_635_350_s_c1.png

"Chubby" nainen. Kuvan tyyppiä edustavat, ja vain kuvan tyyppiä edustavat, ovat kiinnostuneet minusta ja inhosivat liikuntaa. pl. joogamatto, koska sellaista eivät harrastaneet.
https://previews.123rf.com/images/sidelnikov/sidelnikov1812/sidelnikov181200687/114017097-red-haired-chubby-woman-is-holding-a-mat.jpg

Vierailija
35/62 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

187 cm pitkä duunarimies. Tienaa hyvin. Ylipainoa reippaasti, on perusluonteeltaan tosi mukavuudenhaluinen. Kuitenkin myös niin rento, sosiaalinen ja leppoisa, että yhteiselomme on oikein mukavaa (tämä suhde ei kestäisi, jos hän olisi yhtä perfektionisti, introvertti ja suorittaja kuin minä). Tavattiin jo peruskoulussa. Vaikutuin hänen verbaalisesta nokkeluudestaan ja oikeinkirjoitustaidosta, joka on ilmeisesti hankittu pelkästään Akkareita lukemalla :) Olen 27, mies 28.

Vierailija
36/62 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

181 cm

Iso, lihaksikas muttei kuiva. Treenaa salilla. Ilman apuaineita...

On komea. Paras puoli ehdottomasti kroppa mutta kasvotkin kivat. Miehekkäät piirteet mutta samalla " söpö".

Amk koulutus.

Mitä muuta kysyttiin? Luonne? Rehellinen ja jämpti. Rauhallinen. Kotona viihtyvä... tämä on sekä hyvä että huono. Miten haluaa ajatella.

Harrastaa sitä salia ja se tosiaan näkyy.

Ikää molemmilla 35.

On kieltämättä mukavaa että kumppaniakin kiinnostaa liikunta. Ei tarvi selitellä että miksi lähden mieluummin lenkille kuin jään sohvalle....

Ja kyllä minä voin myöntää että iso miehekäs mies on puoleensavetävä... ja niin minäkin olen hänen mieleen, hoikka ja muodokas nainen.

Vierailija
37/62 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet, hoikat ja liikunnalliset tavistuloiset miehet ovat kyllä paras todiste siitä että MAT pitää kutinsa, ja taso ratkaisee enemmän kuin yhteensopivuus.

Minäkin tunnen liikunnallisia, jopa urheilullisia naisia, joilla on ylipainoinen ja melko liikkumaton mies. Tosin pitkä/raamikas/kasvokomea/hyvin tienaava.

Sen sijaan en tunne ainuttakaan liikunnallista mutta lyhyttä, hoikkaa, tavallisen näköistä ja normituloista miestä jonka nainen olisi liikunnallinen saati urheilullinen. Kaikilla herkutteleva chubbynainen tai ei naista ollenkaan.

Bravo.

Vierailija
38/62 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikunnallinen nainen. BMI tuskin 19. Tietäisin jo tästä kuvasta ettei olisi pienintäkään mahdollisuutta, kuvan naisen mies on minua tasokkaampi (sanotaano nyt vaikka akselilla pituus.raamikkuus-komeus-status).
https://jeanhailes.org.au/images/made/contents/images/Core_business_areas/Healthy_living/Woman_exercise_yoga_635_350_s_c1.png

"Chubby" nainen. Kuvan tyyppiä edustavat, ja vain kuvan tyyppiä edustavat, ovat kiinnostuneet minusta ja inhosivat liikuntaa. pl. joogamatto, koska sellaista eivät harrastaneet.
https://previews.123rf.com/images/sidelnikov/sidelnikov1812/sidelnikov181200687/114017097-red-haired-chubby-woman-is-holding-a-mat.jpg

Minä tunnen yhden poikkeustapauksen. Mies on tyyliin 170cm tosin sellainen poikamaisen söpö (?), nainen <150cm. Ovat vajaa kolmekymppisiä, menivät yhteen lukiossa.

Muihin tuo kaava pätee. Naisen liikunnallisuus ja hyväkuntoisuus -> miehen pituus, raamikkuus (luontainen eikä salilla hankittu), kasvokomeus, raha ja status. Sen lisäksi mies voi tietty olla hyväkuntoinen.

Vierailija
39/62 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen yhden poikkeustapauksen. Mies on tyyliin 170cm tosin sellainen poikamaisen söpö (?), nainen <150cm. Ovat vajaa kolmekymppisiä, menivät yhteen lukiossa.

Muihin tuo kaava pätee. Naisen liikunnallisuus ja hyväkuntoisuus -> miehen pituus, raamikkuus (luontainen eikä salilla hankittu), kasvokomeus, raha ja status. Sen lisäksi mies voi tietty olla hyväkuntoinen.

Höh vastasin väärään viestiin. 39 piti lainata, mutta ihan sama...

Vierailija
40/62 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet, hoikat ja liikunnalliset tavistuloiset miehet ovat kyllä paras todiste siitä että MAT pitää kutinsa, ja taso ratkaisee enemmän kuin yhteensopivuus.

Minäkin tunnen liikunnallisia, jopa urheilullisia naisia, joilla on ylipainoinen ja melko liikkumaton mies. Tosin pitkä/raamikas/kasvokomea/hyvin tienaava.

Sen sijaan en tunne ainuttakaan liikunnallista mutta lyhyttä, hoikkaa, tavallisen näköistä ja normituloista miestä jonka nainen olisi liikunnallinen saati urheilullinen. Kaikilla herkutteleva chubbynainen tai ei naista ollenkaan.

Bravo.

Se, että sinä et tunne yhtäkään kuvailemasi kaltaista pariskuntaa, ei tee asiasta vielä mitään absoluuttista totuutta.

Minä nokitan yhdellä tällaisella pariskunnalla, missä molemmat ovat hoikkia, liikunnallisia (himohiihtäjiä kumpikin) ja lyhyitä, mies minua lyhyempi (olen 172 cm) ja varmasti tavistuloinen ja sitten korotan toisella tuntemallani pariskunnalla jossa kumpikin ovat suunnistajia, mies ehkä juuri minun mittaiseni ja tulojen puolesta alempaa keskiluokkaa. 

Ja ei, kummallakaan miehellä ei ole mitään perintövarallisuutta, lottovoittoja tai aatelisarvoja statusta luomaan. Tämähän olisi luonnollisesti seuraava selitys sille, että miten ovat saaneet kumpikin hoikat ja urheilulliset vaimot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan