Mitä voi opiskella elämän koulussa?
Kommentit (12)
- perussuomalaisuuden etiikka, 3 op
- maan litteyden perusteet ja analyysi, 2 op
- halpa-hallin alelaarien tilavuuslaskenta, 5 op
- kiroilemisen perusteet ja äänitehosteet, 2 op
- itsetehdyt tatuoinnit, 3 op
- syventävät opinnot: kelan ja sosiaalipalveluiden hakemuslomakkeet
Tupakointia, holtitonta lisääntymistä lukuisten miesten kanssa, pikkurikoksia.
Aloitin pyörimällä Piritorilla tapaamieni henkilöiden kanssa, mutta jossain vaiheessa huomasin, että se lähtee sisimmästä, ei sitä voi opetella. Tai ehkä, jos alkaisin vetää kovia aineita, ehkä sitten persoonani alkaisi muuttua. Mut on kasvatettu säntilliseksi ja koen, että mun pitää aina kyetä perustelemaan tekoni. En kye perustelemaan miksi saisin täysin terveenä lorvia ja ryypätä muiden verorahoilla. Tai miksi esim. mun olisi ok varastaa joltain, jos mun mielestä ei ole ok, että toinen varastaa multa.
Siellä oppii, että kaikki koulutus on turhaa ja tarkoitettu vain kultalusikka suussa syntyneille paskaporvareille.
Sitä OIKEAA elämää, josta keskiluokkaiset lässykät eivät tiedä mitään.
Kröhöm, ensinnäkin oikea kirjoitusasu on "elämäm-koulu"...
Toisekseen, siellä voi opiskella pääasiassa elämänhallittamattomuutta ja syrjäytymistä.
Vierailija kirjoitti:
- perussuomalaisuuden etiikka, 3 op
- maan litteyden perusteet ja analyysi, 2 op
- halpa-hallin alelaarien tilavuuslaskenta, 5 op
- kiroilemisen perusteet ja äänitehosteet, 2 op
- itsetehdyt tatuoinnit, 3 op
- syventävät opinnot: kelan ja sosiaalipalveluiden hakemuslomakkeet
Älä unohda seuraavia:
- yksinhuoltajuuden perusopinnot, 5 op
- perehdytys pikkurikollisuuteen, 3 op
Sekä kesäopiston valinnaiset kurssit:
- kotitalous 1, makkarasta on moneksi, 1 op
- kiljunteon alkeet, 1 op
Vierailija kirjoitti:
Siellä oppii, että kaikki koulutus on turhaa ja tarkoitettu vain kultalusikka suussa syntyneille paskaporvareille.
Jos elämämkoululainen kuitenkin sattuisi opiskelemaan alansa perusteita keskiasteella n. 20-40 op. (työnantajan kustantamana) niin sen jälkeen hän kertoo kaikissa tilanteissa olevansa yhtä pätevä ja enemmänkin kuin kollega, jolla on saman alan ylempi korkeakoulututkinto.
Elämängkoulussakin on eri suuntautumisvaihtoehtoja. Ei kaikki ole ekstrovertteja esiintyviä elämäntaiteilijoita, jotka osaavat rakennella speedballeja ja kiljukoktaileja ja huutolausumaan kirosanakimaroita kolmella tai neljällä kielellä, joita sammalluksen takia on kuitenkin haasteellista tunnistaa!
On myös nöyrien ja hiljaisten maansuolaihmisten suuntautumisvaihtoehto, jossa keskitytään luonnonantien keksiääliseen hyödyntämiseen ja nöyrään tyytymiseen. Tähän on kurssi "Ei, ei, en minä mitään ansaitse enkä tarvitsekaan".
Käytännön kurssi: Ota 15 koiraa, vaikka olet toimeentulotuella. Jätä koirat näkemään nälkää, kun kaikki rahat menevät viinaan ja syytä yhteiskuntaa kaikesta.
En kerro.