Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kampaajalle mennä vähän huppelissa?

Vierailija
06.07.2019 |

En kehtaa mennä muuten.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhallutetaan

Vierailija
2/20 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kehtaa? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kehtaa?

Vierailija
4/20 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en kehtaa sanoa suoraan mitä haluan kun oon vähän ujo.

Vierailija
5/20 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi mennä. Minä olen mennyt autokouluunkin huppelissa.

Vierailija
6/20 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan niin pääset estoistasi.

Vierailija
7/20 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa oudot peukkujen määrät. Olisin luullut, että useampi olisi samaa mieltä kuin minä.

Minusta olisi sangen törkeää ja epäkunnioittavaa mennä kännissä kampaajalle. Mielestäni hänen työhönsä ei kuulu kestää juoppoja. Voin vain kuvitella, miten ärsyttävää ja hankalaa olisi yrittää leikata hiuksia älyttömästi kikattelevalta, asiattomalta, viinalta hausevalta tms. tyypiltä.

Arveluttaisi sekin, että asiakas ei ole loppuun asti harkinnut esimerkiksi uutta leikkausta ja tulee selvittyään valittamaan.

Asiakaspalvelijoidenkin työtä pitäisi kunnioittaa asianmukaisella käytöksellä. Kuka oikeasti itse haluaisi palvella humalaisia? Joissakin hommissa kuten tarjoilijana on pakko, mutta se tuskin on kenenkään mielestä hauskaa.

Vierailija
8/20 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy muutama vakkari aina pienessä tai isommassa huppelissa. Yrittävät estää hajua pastilleilla. Ei mua haittaa, jutellaan mukavia, leikkaan hiukset ja thats it. Ei mua haittaa naureskelu tai "iloinen" olemus. Enemmän haittaa ne jotka koko ajan valittavat jostain. Ottaisivat pari drinksua niin helpottais toi ahdistus.

Vierailija
9/20 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa oudot peukkujen määrät. Olisin luullut, että useampi olisi samaa mieltä kuin minä.

Minusta olisi sangen törkeää ja epäkunnioittavaa mennä kännissä kampaajalle. Mielestäni hänen työhönsä ei kuulu kestää juoppoja. Voin vain kuvitella, miten ärsyttävää ja hankalaa olisi yrittää leikata hiuksia älyttömästi kikattelevalta, asiattomalta, viinalta hausevalta tms. tyypiltä.

Arveluttaisi sekin, että asiakas ei ole loppuun asti harkinnut esimerkiksi uutta leikkausta ja tulee selvittyään valittamaan.

Asiakaspalvelijoidenkin työtä pitäisi kunnioittaa asianmukaisella käytöksellä. Kuka oikeasti itse haluaisi palvella humalaisia? Joissakin hommissa kuten tarjoilijana on pakko, mutta se tuskin on kenenkään mielestä hauskaa.

Kännissä olo on eri asia kuin pikku huppelissa.  Pari paukkua rentouttaa, ei aiheuta mitään häiriökäyttäytymistä. 

Vierailija
10/20 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi? 

Ei päihtyneenä olo ole laissa kielletty.  Erinäisissä työtehtävissä se voi johtaa hoitoon ohjamiseen ja olla tietysti rikoskin, esim. kuljetusalalla. 

Vierailija
11/20 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännissä olo on eri asia kuin pikku huppelissa.  Pari paukkua rentouttaa, ei aiheuta mitään häiriökäyttäytymistä. 

Se, mikä on itsestä kiva pikku huppeli, ei aina tunnu toisista ihmisistä samalta. Itse ei ole aina paras henkilö sanomaan, miltä oma käytös vaikuttaa. Huppeli on mielestäni jo ulospäin näkyvä tila eikä pelkästään rentoutumista.

Vierailija
12/20 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin kerran hyvin pitkän yön jälkeen aamulla hammashoitolaan laskuhumalassa. Nyt en enää niin tekisi mutta silloin nuorempana se oli vaan hauska juttu.

Vierailija
13/20 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi? 

Ei päihtyneenä olo ole laissa kielletty.  Erinäisissä työtehtävissä se voi johtaa hoitoon ohjamiseen ja olla tietysti rikoskin, esim. kuljetusalalla. 

Hehheh, lakikirjastako te etsitte käytösohjeita? Aika moni asia, joka on sopimatonta, on ihan laillista. Ei ole laitonta haista kakalle mutta saattaa se silti olla ikävää käytöstä.

Ihan kiva kyllä, jos on tottunut vakiasiakkaisiinsa. Mutta selvähän se lienee, että alkoholisteina kampaaja pitänee asiakkaita, jotka tulevat aina hiprakassa. Ja varmasti ovatkin.

Vierailija
14/20 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menin kerran hyvin pitkän yön jälkeen aamulla hammashoitolaan laskuhumalassa. Nyt en enää niin tekisi mutta silloin nuorempana se oli vaan hauska juttu.

Mulla sama paitsi, että olin Tallinnassa ja menin kampaajalle. Laskuhumalan ja koko yön valvomisen seurauksena vielä nukahdinkin jossain vaiheessa tuoliin. Virolainen kampaaja sitten herätteli ystävällisesti muutaman tunnin päästä ja mun tukka oli kertakaikkisen upea. Hän oli värjännyt, leikannut, kuivannut ja suoristanut puoleen selkään ulotuvan luonnonkiharan pörröni kiiltäväksi tummaksi silkiksi. Aivan käsittämätöntä. Silloin en osannut edes hävetä, oli vaan hauska juttu, nyt kyllä kuolisin häpeästä. Että terveisiä tutuille :)

Vierailija
15/20 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ei uskalla mennä selvin päin kampaajalle niin sit se on kyllä hoidon tarpeessa.

Vierailija
16/20 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtais mennä. En edes vaikka kampaajani on ystävä.

Vierailija
17/20 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nukahtanut kampaajan tuoliin koska kärsin yhteen aikaan aivan mielettömästä unettomuudesta.

Vierailija
18/20 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok ottaa muutama rohkaiseva.

Vierailija
19/20 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhan et mee sinne autolla.

Vierailija
20/20 |