Kylmät kelit tulee - Shortsit lähtee!
Jes! Nytpä Säiden Haltija näyttää, mitä vaatteita
Pohjolassa pitää käyttää ja mitä ei.
Kommentit (20)
Onneksi! Katunäkymät Hesan keskustassa olivat hellepäivinä hirveitä. Juuri ne joiden vartalolle shortsit eivät sovi, käyttivät niitä.
Missä peili tai joku rehellinen läheinen, jonka olisi sanonut totuuden: näytät hirveältä.
Vierailija kirjoitti:
Huvitti taas t-paidassa ja shortseissa liikkuessani nää villapaitaihmiset. Ne varmaan taas kauhisteli minua.
Taisivat vähän sääliä...
Kaivoin jo iltalenkille untsikan varastosta. Hanskatkin oli kädessä.
T. Helsinki +10astetta
Kelit? Hiihtokelit? "Shortsit lähtee"? Mihin menevät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvitti taas t-paidassa ja shortseissa liikkuessani nää villapaitaihmiset. Ne varmaan taas kauhisteli minua.
Taisivat vähän sääliä...
Ootko hieman seko, Ulkona oli kuitenkin 18 - 19 astetta lämmintä, mutta joku tosiaan oli villapaidassa liikenteessä, kyllä mä ainakin sitä säälisin enemmän. Miten se talvella tarkenee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisivat vähän sääliä...
Ootko hieman seko, Ulkona oli kuitenkin 18 - 19 astetta lämmintä, mutta joku tosiaan oli villapaidassa liikenteessä, kyllä mä ainakin sitä säälisin enemmän. Miten se talvella tarkenee?
Sä varmaan liikuit? Kyllä mäkin lenkille lähden shortseissa, mutta jos olen menossa vain lapsia vahtimaan leikkipuistoon (eli seison suunnilleen paikallani sen tunnin tai pari), tulee kyllä kylmä, jos ei mitään paksumpaa ole.
Kymmenen päivän sääennuste lupaa tänne joka päivä vähintään 18 astetta lämmintä. Ei lähde shortsit.
Kyllä shortsien käytölle olisi oltava
jotkut säännöt, ja väärinkäytöstä sanktiot.
Näissä tilanteissa ja paikoissa shortsien käyttö on ehdottomasti kielletty:
- Toimistoissa työaikana
- Alle 20 C lämpötiloissa ulkona
- Kauppakeskuksissa
- Ruokaravintoloissa
- Kirkoissa
- Hautausmailla
- Juhlissa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä shortsien käytölle olisi oltava
jotkut säännöt, ja väärinkäytöstä sanktiot.
Näissä tilanteissa ja paikoissa shortsien käyttö on ehdottomasti kielletty:
- Toimistoissa työaikana
- Alle 20 C lämpötiloissa ulkona
- Kauppakeskuksissa
- Ruokaravintoloissa
- Kirkoissa
- Hautausmailla
- Juhlissa
Minä haluan kieltää takin käyttämisen yli +5 asteessa. Talvitakit haluan kieltää kokonaan, koska en itsekään sellaista tarvitse.
Eiköpähän jokainen ihminen pue päällensä sen verran vaatetta, mitä katsoo tarvitsevansa.
Minua ei haittaa yhtään, jos joku kulkee koleana päivänä shortseissa, eikä se, jos joku haluaa lämpimänä päivänä kietaista itsensä vaikkapa villatakkiin.
Shortsit ovat niin out.
Toukokuusta elokuun loppuun
miehillä riittää vaatteeksi pelkät lahkeettomat
uikkarit
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen päivän sääennuste lupaa tänne joka päivä vähintään 18 astetta lämmintä. Ei lähde shortsit.
tänne yhtenä päivänä 22.
Turku
Onneksi mulla on vielä Portugalin reissu edessä ❤
Eilen huvipuistossa näin kun nuorella pojalla oli kevyttoppatakkipäällä, oli 18-19 astetta lämmintä ja aurinko paistoi. Jotenki kauhistuin.
Ite tykkään käyttää kesällä kesävaatteita,kun ei niitä talvellakaan voi. Pitää talvella ja syksyllä sit toppavaatteita
Mistä kylmästä koko palsta oikein ulisee?? Ihan normaali kesäsää on.
Tänä vuonna intiaanikesä olikin jo toukokuusssa
Vaikuttanee vihreiden kannatukseen takautuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kylmästä koko palsta oikein ulisee?? Ihan normaali kesäsää on.
+11C lämpötilako muka normaali????
Et taida itse olla