Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tahtoo minusta ylipainoisen

Vierailija
06.07.2019 |

Oltiin aiemmin molemmat pyöreitä sohvaperunoita mutta itse aloin alkuvuodesta treenaamaan ja olen nyt normaalipainon ylärajalla. Olen viimein itse tyytyväinen kroppaani ja saanut lihaksia! Mies tekee töissä pitkää päivää ja luppoajan penkkiurheilee. Se sopii minulle mutta hän valittaa että näytin ennen paremmalta ja kysyy minne hänen naisensa on hävinnyt... Tuntuu tosi pahalta mutta en ikinä palaisi vanhaan ihan terveydenkin takia. Välillä mies arvostelee tuttavien kuullen jos nämä kehuvat muutostani. Tukeeko teidän puolisot tavoitteitanne?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ole ovimatto.

Vierailija
2/4 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielummin noin päin. Mä olen 162cm ja painan 39kg, mutta oon mun miehen mielestä liian iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle, että negatiiviset kommenttinsa loukkaavat ja pyydä lopettamaan. Voit nyt paremmin joten ei ole mitään syytä palata entiseen. Jos hän rakastaa sinua ja häntä kiinnostaa hyvinvointisi, niin pitäisi mennä perille.

Vierailija
4/4 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kateellinen.

Mun ukko on lihonut suhteen aikana n 15-20 kiloa. Itse oon lihonut jopa 2-3 kiloa ja mitat nyt 162/54. Tykkään luonnostaan liikkua paljon, syödä terveellisesti ja koettaa uusia lajeja, oon koko ajan käynnissä. Mies taas mättää sipsiä ja pelaa päivät, on väsynyt ja flegmaattinen.

Joskus se on äkäisenä nälvinyt pahastikin, mutta on itsekin myöntänyt että on vaan kateellinen kun ei itse saa itseään niskasta kiinni. Kuulema pelkää että joku vie mut kun ei ole itse hyvässä kunnossa.

Miehes koittaa lannistaa sua, koska sillä on huono itsetunto. Pidä pääs ja puske vaan läpi. Koeta puhua miehelles, miksi hän ei tue sua? Mitä se pelkää? Eikö itse haluaisi olla jaksavampi?

Tuo muiden kuullen kritisointi on ehdottoman väärin. Parisuhteessa puretaan kahdenkeskiset asiat kahdestaan, ne ei kuulu muille eikä tosiaankaan odoteta että yhteiset tuttavat ottaisivat jommankumman puolen.

Miehes pitäisi olla ylpeä susta eikä lannistaa.