Rehellisesti: alkaisitko suhteeseen 55-vuotiaan varatun miehen kanssa?
Ikäsi, perustelusi ja mitkä olisivat vaatimukset miehelle?
Kommentit (64)
Helppo vastata: En :D
Syyt: varattu ja liian vanha. Olen itse 44v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan normaali alkaisi. Jos tuon ikäisenä ei vieläkään osaa naistaan arvostaa, ei sitä koskaan opikaan. Huono kohtelu tulee myös sivusuhteeseen.
Voi kuule, jos joskus ymmmärrrät niin nämä asiat ei todellakaan ole noin yksinkertaisia...
Mikäs Pano-Päivi siellä piipittää? Käykö setä pitämässä reikää pyöreänä?
Älkää kiusatko 55-vuotiaita varattuja miehiä!
Vierailija kirjoitti:
Älkää kiusatko 55-vuotiaita varattuja miehiä!
Itsehän hän asiaa tiedusteli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan normaali alkaisi. Jos tuon ikäisenä ei vieläkään osaa naistaan arvostaa, ei sitä koskaan opikaan. Huono kohtelu tulee myös sivusuhteeseen.
Voi kuule, jos joskus ymmmärrrät niin nämä asiat ei todellakaan ole noin yksinkertaisia...
Tämä!
Milloin tavataan? Voidaan ottaa vaimosikin mukaan.
M 56 bi-curious
En. Oletusarvo on, että jos pitää etsiä seuraa suhteen ulkopuolelta, on petitaidot aika surkeat. Jos taitoa on, riittää mielenkiintoa ja saa tyydytystä riittävästi ihan omastakin kumppanista. Eli kuka haluaisi osaamattoman, ikäkriisisen, vanhan ukon kanssa suhteen? En minä ainakaan.
n 34
Varmaan alkaisin, koska olen kuolettavan ihastunut yhteen sellaiseen. Olen yrittänyt vältellä tyyppiä. -nainen 35 v. (ja olisi valinnanvaraa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais napsahtaa omalle kohdalle 🤣 Mistä tunnistit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lorttomaisesta tyylistä ja stetsonista.
Minua kiinnostaa huomattavasti nuoremmat.
N 50.
Tuon ikäinen oli sitten mies tai nainen, saattaa ennen pitkää alkaa takertuvaksi. Tulee väkisin tunteita liikaa mukaan.
Tuskin. Täytyisi olla todella hyvännäköinen (ei semmoinen kun 95%tuon ikäisitä miehistä) ja täytyisi synkata todella lujaa. Lisäksi, en kehtaisi liikkua noin vanhan miehen kanssa julkisesti :D
N28
Olen suhteessa 55-vuotiaan varatun miehen lompakon kanssa.
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitusvirheistä ja kännin vahvuudesta. Taitaa olla pitkät kesälomat.
En todellakaan. Ensinnäkin olen naimisissa ja vaikka olisin sinkku, en sekaantuisi varattuihin vanhoihin ukkoihin. N29.
Ensireaktioni oli "En h.e.lvetissä", mutta vastaan asiallisesti "En usko, että voisin. Eivät ole minun makuuni 5-kymppiset tai varatut". Ja siinä oli perustelutkin.
N28
Saman ikäiselle exälleni löytyi kyllä salapano 36-vuotiaasta naisesta. Mies rakastui ja hullaantui, nainen käytti hyväkseen ja haki vain boostia egolleen. Erohan meille tuli ja salanainenkin haihtui maisemista. Nyt exmies harjoittelee sinkkuelämää 57-vuotiaana rahjuksena. Eikä enää oikeen flaksikaan käy, kun rahat kävi vähiin avioerossa.
Joo, en todella. Olen hetero mies.