Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin juhlissa kuvatun videon itsestäni

Vierailija
06.07.2019 |

Ja ei se mitään että olen läski mutta olen vielä erittäin ruma ja köyryselkäinen. Tämä köyryselkäisyys ja tuo tajuton rumuus tuli oikeastaan yllätyksenä. Kun peilistä itseä katselen niin en ole kokonaan tajunnut rumuuttani yms. Mitä teen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorista selkäsi ja laihduta. Ongelma ratkaistu. 

Vierailija
2/15 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suorista selkäsi ja laihduta. Ongelma ratkaistu. 

Ei se mun kasvojen rumuus tuolla parane ja kyllä jatkossa aion seisoa suoremmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot sitten vissiin kiven alla eläny jos et tiedä miltä näytät

Vierailija
4/15 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oot sitten vissiin kiven alla eläny jos et tiedä miltä näytät

Tiedän mutta näytän jotenkin rumemmalta kuin peilissä.

Vierailija
5/15 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, hyvin olet pärjännyt tähänkin asti, tietämättömänä. Älä tee siitä asiasta liian suurta. Ja muista, ettet ole ainoa. On meitä muitakin.

Vierailija
6/15 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei, hyvin olet pärjännyt tähänkin asti, tietämättömänä. Älä tee siitä asiasta liian suurta. Ja muista, ettet ole ainoa. On meitä muitakin.

Nuorena mä olin nätti ja nyt mä vaan koitan hyväksyä tilanteen

Vierailija
7/15 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käy juhlissa tai poistu paikalta kotiin silloin kun kamerat menee päälle problem solved.

Vierailija
8/15 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin noin paha tilanne, älä ole liian kriittinen, anna armoa itsellesi.

Vierailija
9/15 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan ole ensimmäinen, joka järkyttyy nähdessään itsensä jonkun toisen ottamassa kuvassa tai videossa.

Mikä kasvoissasi tarkalleen ottaen on rumaa? Todennäköisesti liioittelet asiaa. Ihmiset ovat äärimmäisen itsekriittisiä itsensä suhteen, läheisillä on usein lempeämpi suhtautuminen.

Ja ryhtiä voi parantaa liikkumalla. Liikunnasta nyt on paljon muutakin hyötyä, joten kannattaa tehdä siitä osa elämää.

Vierailija
10/15 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan kuvia itsestäni, näytän mielestäni kamalalta vaikka peilistä katsoo ihan nätti nainen ja olen naimisiinkin jopa päässyt :D Ratkaisuni on olla joutumatta kuviin tai ainakin olla katsomatta niitä ja jatkaa elämääni onnellisen tietämättömänä siitä miten hirveältä (ehkä) muiden silmissä näytän. Niin ja myös ääneni kuulostaa karmeammalta videoissa/ääninauhoissa kuin omiin korviin muutoin joten en kuuntele sitäkään!

Vierailija
11/15 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kuule tuttu tunne monille, myös itselleni.

Kuten joku jo sanoikin, ole hyvä itsellesi. Jos koet, että haluat muuttaa jotain niin tee mukavia asioita: valitse ihania marjoja ja kasviksia enemmän ruokavalioosi. Kiinnitä ryhtiin huomiota ja kohenna lihaskuntoa.

Me ihmiset vanhenemme. Me muutumme. Olet kaunis ja ihana ihminen joka tapauksessa. Välitä itsestäsi.

Vierailija
12/15 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan masennu pikkujutuista!

Quasimodolle on aina tilaus. Koekuvauksiin vain näin, aina pystyssä päin!

Vierailija
13/15 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tottunut katsomaan itseäsi peilistä etkä nyt pysty hyväksymään "uutta" itseäsi. No worries.

Vierailija
14/15 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaan kuvia itsestäni, näytän mielestäni kamalalta vaikka peilistä katsoo ihan nätti nainen ja olen naimisiinkin jopa päässyt :D Ratkaisuni on olla joutumatta kuviin tai ainakin olla katsomatta niitä ja jatkaa elämääni onnellisen tietämättömänä siitä miten hirveältä (ehkä) muiden silmissä näytän. Niin ja myös ääneni kuulostaa karmeammalta videoissa/ääninauhoissa kuin omiin korviin muutoin joten en kuuntele sitäkään!

Peilikuva on nurinkurinen, ja kun tottuu näkemään itsensä aina peilistä, niin normaalit valokuvat itsestä näyttävät omituisilta ja vääriltä. Eli se kuvien "rumuus" ei välttämättä johdu niinkään siitä, että on kuvissa rumemman näköinen vaan siitä, että ma silmä on tottunut vääristyneeseen peilikuvaan, jota todellisuus ei vastaa. 

Vierailija
15/15 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peilikuva on nurinkurinen, ja kun tottuu näkemään itsensä aina peilistä, niin normaalit valokuvat itsestä näyttävät omituisilta ja vääriltä. Eli se kuvien "rumuus" ei välttämättä johdu niinkään siitä, että on kuvissa rumemman näköinen vaan siitä, että ma silmä on tottunut vääristyneeseen peilikuvaan, jota todellisuus ei vastaa. 

Itse monesti katselen peilikuvan peilikuvaa kun laitan hiuksiani Eli nään siis usein itseni ns. oikein ja olen tuohon näkyyn tyytyväinen. 

Tästä huolimatta inhoan valokuvia itsestäni. Toiset näyttävät vain paremmalta luonnosta.

-eri