Typerin taiteilijanimi, jonka olet nähnyt/kuullut?
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Engelbert Humperdinck (englantilainen laulaja, joka otti nimen edesmenneeltä saksalaiselta säveltäjältä)
Tämähän on päinvastoin paras taiteilijanimi ikinä! :D Kuulostaa todella hauskalta englantilaisen korvaan. Vastaava suomeksi olisi suunnilleen Erkkipetteri Köyrijäkikkeli.
Se on HumperdiNck eikä -dick. Mikä on dinck?
Kauko Röyhkä ja Susinukke Kosola.
Bhad Bhabie, lausutaan Bad Baby
Mïrändä, lausuttaneen Miranda
+ kaikki muut taiteilijanimet, joissa väärinkäytetään skandikirjaimistoa, kuten Børns (Borns). En varmaan ole ainoa, joka lukee nämä nimet vähän eri tavalla kuin ne keksineet jenkit.
Tuo Seksikäs suklaa on kyllä jotain niin kamalaa, ettei siihen totu ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyyllä Pohjois-Euroopan suurin floppi
oli, kun pariskuntana yhdessä olleet kirjailiat:
Anja Kauranen ja Saska Saarikoski
muuttivat nimensä
Anja Snellmanniksi ja Saska Snellmanniksi
Kirjat eivät tempun ansiosta menneet yhtään sen paremmin
kaupaksi , ja erokin tuli, lol lol lolloti lol
Todella naurettavaa! Mikä tässä oli ideana, ovat sukua Snellmannille ja itsekin suuria taiteilijoita? Voiko pömpöösimpää olla?
Eihän Snellman mikään taiteilija ollut.
Vierailija kirjoitti:
Törkein ja typerin on räppäri Steen1.
Nimihän on peräisin siltä tanskalaiselta tyypiltä, joka käväisi täällä t*ppamassa kaksi poliisimiestä Helsingissä. Toisen heistä tytär kysyikin erään lehtijutun mukaan, miksi tämä sankari haluaa kunnioittaa hänen isänsä m*rhaajaa taiteilijanimensä valinnalla. Erittäin hyvä kysymys.
Muut nimet täällä ovat vain hönttejä mutta tuo on jo ihan omalla levelillään.
Ja tuohan käytti aluksi nimeä Steen Christensen, joka on sen poliisient*ppajan nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Atlas Saarikoski. Etenkin siksi, että henkilön alkuperäinen nimi oli aivan ihana ja sitten meni vaihtamaan sen.
Minusta Atlas on tosi kiva nimi. Mikä se alkuperäinen sitten oli?
Akuliina
Vierailija kirjoitti:
Kyyllä Pohjois-Euroopan suurin floppi
oli, kun pariskuntana yhdessä olleet kirjailiat:
Anja Kauranen ja Saska Saarikoski
muuttivat nimensä
Anja Snellmanniksi ja Saska Snellmanniksi
Kirjat eivät tempun ansiosta menneet yhtään sen paremmin
kaupaksi , ja erokin tuli, lol lol lolloti lol
Snellman taisi olla Saskan mummon eli Pentin äidin tyttönimi tms. Sieltä se lienee kaivettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Tippa T Puppa J Paperi T jne
Kannattaisi ottaa selvää mistä Paperi T:n nimi tulee, ei näitä voi oikein verrata keskenään. Mahtavaa musiikkia kyseisellä miehellä.
Mahtavasta voi olla montaa mieltä. Vaikuttaa ärsyttävän ylimieliseltä snobilta, pelkästään musiikkinsakin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Taiska!!!
"Miten ja milloin Hannelesta tuli Taiska?
- Hahaa! Se nimi on ollut mulla jo lukiossa, mua kutsuttiin Taiskaksi jo Vuosaaren lukiossa. Onko Taiska ja Hannele eri persoona, se onkin iso kysymys. Karkeasti voi jakaa, että Hannele on se teatteri-ihminen, privaatti-ihminen, ja Taiska on enemmänkin laulun ja musiikin puolella.
- Taiska-nimi tulee venäläisestä kirjasta nimeltä Sinihilkkainen tyttö. Mä joskus kirjoitin sen nimen johonkin kassini kylkeen ja siitä se lähti, sit mua alettiin kutsumaan Taiskaksi. Se Taiska oli siinä kirjassa rohkea, vahva ja suorapuheinen tyttö joka uskalsi sanoa mitä ajattelee. Ihailin häntä paljon! En välttämättä kokenut olevani samanlainen, en ole koskaan ollut rohkea mutta olen hirveän sitkeä. Halusin olla rohkea kuin Taiska. Sitkeydellä olen saavuttanut sen mitä olen, vaikka välillä pelottaakin. Ja kyllähän rohkeatakin ihmistä saa pelottaa."
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/04/15/taiskan-matka-mombasasta-maail…
Vierailija kirjoitti:
irwin goodman
"Kun rockmusiikki tuli Suomeen, lättähattuihin samaistunut Salmi keksi nimillä ”Ana” ja ”Hamppari” tunnetulle Hammarbergille taiteilijanimen Rock-Williams. Pian keksittiin kuitenkin uudet nimet: Hammarberg nimesi Salmen Emil Reteeksi ja vastaavasti Salmi Hammarbergin Irving Goodmaniksi. Goodmanin mukaan nimi Irwin Goodman oli yhdistelmä yhdysvaltalaismuusikkojen Irving Berlinin ja Benny Goodmaninnimistä. Vexi Salmi puolestaan on kertonut, että Irwin Goodman oli alun perin haukkumanimi. Benny Goodmanilla oli kaksi veljeä: bassoa soittanut Harry Goodman ja trumpetisti Irving Goodman. Salmen mukaan Irving oli heistä huonoin soittaja, joka ei saanut soittaa sooloja. Vastaavasti Hammarberg ei Salmen mielestä ollut soolotaitoinen kitaristi. Hammarbergin taiteilijanimeä muokattiin vielä vaihtamalla etunimen v-kirjain w:ksi. Myöhemmin nimeä suomalaistettiin pudottamalla Irwing-nimen g-kirjain pois. Muutaman ensimmäisen vuoden ajan nimet pidettiin omana tietona.[7]"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Irwin_Goodman
En mä kyllä ymmärrä mikä näissä on niin typerää.
Vierailija kirjoitti:
Seksikäs suklaa. Siis voi hlvtti.
No kas kun ei Lumoava Lakritsi. Osaako joku nimetä edes yhtä räppäriä, jolla olisi mielenkiintoinen taiteilijanimi?
Jussi69
Seksikäs suklaa
Elastinen