Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kastatte lapsenne?

Vierailija
06.07.2019 |

Olin tänään ristiäisissä pitkästä aikaa ja jotenkin huvitti se show, ja toisaalta teki ihan pahaa, että kaikesta tietämätön vauva liitetään uskontoon. Itselläni ei ole lapsia ja tuli sellainen olo, että jos lapsia joskus tulee, en haluaisi ristiäisiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Jeesus sanoi: ”Menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni kastamalla heitä ja opettamalla heitä pitämään kaikki mitä minä olen käskenyt teidän pitää.

Vierailija
2/5 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sinua haittaa, jos usko on huuhaata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/5 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut että helpompi vauvana kuin sitten jos haluaakin käydä rippileirin tms niin ei tarvitse sitten teini-iässä alkaa kastautumaan.

Plus jos nyt jumala sattuisikin olemaan (olen agnostikko) niin hyvä että olisi kastettu.

En näe jotenkin sitä "haittaa" siinä kastamisessa. Saahan hän sitten halutessaan erota kirkosta sitten jos siltä tuntuu.

Vierailija
5/5 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kuulu kirkkoon, mutta mies kuuluu ja lapset kastettiin hänen toiveestaan, minusta tuo on ihan kiva perinne, ei meillä ainakaan uskonoa lapsille tyrkytetä sen enempää, lapsi saa osallistua päiväkodissa ja koulussa, kun sitä opetetaan/ pidetään uskonnollisia tilaisuuksia, mikä minusta on ihan riittävästi, aikuisena voi sitten itse valita tuleeko uskonnosta enemmän elämäntapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi