Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näistä mekoista ei kyllä oikein mikään sovi oikealle ihmiselle.

Vierailija
06.07.2019 |

Iltiksen "Menossa häävieraaksi? 20 ihanaa juhlamekkoa alle satasella – ja jopa alle 50 eurolla" jutussa on toinen toistaan heppoisempaa spagettiolkainta ja ihoa nuolevaa retaletta jotka varmaan näyttävät aika erikoisilta jos kantaja on ns. normaali ihminen joka saattaa jopa tarvita rintsikoita ja jolla ehkä on vähän vähemmän imartelevat käsivarret tai keskivartalo joka olisi enemmän edukseen ryhdikkäämmissä kankaissa.

https://www.is.fi/mystyle/art-2000006164118.html

Mitäs olette mieltä mekoista?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekot ovat nimenomaan "normaalille" ihmiselle tehtyjä. Voisin hyvin käyttää muutamaa ja alle sopisi hyvin kauniit rintaliivit ja aluavaatteet.

Ylipainoiset hapannaamat taas tekemässä normaaleista, hoikista naisista jotain epäaitoa.

Nyt mars! kohentamaan sitä omaa itsetuntoa ja sitä kautta henkistä ja fyysistä hyvinvointia.

Tottahan toki pitkä ja laiha on normaali. Täällä meillä vaan harvinainen. Saahan sitä toivoa enemmän meille sopivia malleja ilman että siitä tarvitsee keuhkota? Fyysinen ja henkinen vointi on hyvä, en vaan pituudelleni/päärynämäiselle olemukselle voi mitään 😄

Vierailija
22/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tosi halvannäköisiä. Muutama ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tuolla useampi, joita kaupassa voisin sovittaa. Materiaalin laadukkuus jää niissä arvailun varaan.

Nuo satiinihökötykset taas näyttävät laaduttomilta jo kuvissa. Se on ongelma, ei kehoni, vaikka olen pyöreämpää sorttia :)

Vierailija
24/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa noista mekoista oli noiden mallien päällä aika karseita, mutta vähän eri mallisen naisen päällä voisi toimiakin.

Vierailija
25/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpavaateteollisuus saastuttaa enemmän kuin lentäminen. Nuo hikityöpajoissa orjatyövoimalla tehdyt sekundarytkyt pitäisi kieltää lailla.

Vierailija
26/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo keltainen maximekko on aivan ihana, pitäisin kyllä. Muutenkin nuo mekot sopivat kyllä ihan "normaalille" naiselle, ainoastaan nuo satiiniset ovat sellaisia, jotka vaativat laihaa vartaloa. En nyt käsitä mikä noissa mekoissa on ongelma? Mitä itse pitäisit päälläsi, jotain telttaa?

T. 168cm, 64kg.

Vierailija
27/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa varsin nättejä, mutta midimitta on ihan hirveä. Sopii malleille, mutta ei minulle, persjalkaiselle kainuulaiselle. Olen hoikka, mutta jalkani ovat tasapaksut, nilkatkin yhtä paksut kuin pohkeeni.

Vierailija
28/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveitä rättejä.

Vierailija
29/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junteilla ei vaan ole makua, minkäs teet :D

Tosi kivoja mun mielestä.

Vierailija
30/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuhäät, Meidän häät, mitä näitä nyt onkaan... näistä ohjelmista voi katsoa, että mitä oikeilla ihmisillä on juhlavaatteina. Trikookankainen vesirajamekko on melkoisen suosittu.

Vierailija
31/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinityttöjen vaatteita. Ei aikuinen nainen noita voi pitää. Halpaa laatua, ja vaatii noin 13-vuotiaan teinipojan vartalon. 

Ajattelin samaa. Kai sitä luullaan, että kaikki häävieraat on alle 30v.

Vierailija
32/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuhäät, Meidän häät, mitä näitä nyt onkaan... näistä ohjelmista voi katsoa, että mitä oikeilla ihmisillä on juhlavaatteina. Trikookankainen vesirajamekko on melkoisen suosittu.

Ai että kyllä! Parasta on, kun sitä helmaa vedetään alaspäin toistuvasti, ettei nouse liian ylös. Miksi kukaan aikuinen pukisikaan tyylikästä ja lisäksi mukavaa ja viileää maksimekkoa, kun voi pukeutua makkarankuoreen?

Vierailija
33/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että noista ei yksikään sovi suomalaisen Ammuu !!! :n niskaan, ei tee niistä huonoja tai huonon näköisiä.

Vierailija
34/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kivaa mekko siinä oli. Kolmas ja sitten ne pidempihihaiset. Ihmettelin niitä yöpukumaisia satiinirättejä. Yleensä häissä kirkkoon pitää peittää olkapäät, eli lähes kaikki vaatisivat jonkun rievun vielä lisäksi olat peittämään.

Vierailija
35/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan makuuni, 44 v naisena, nuo on sellaisia nuorten hepeneitä, jotka näyttää kivalta hyväkroppaisella ja nuorella, mutta muilla vain halvalta. En ole edes itse lihava (165 cm, 53 kg) mutta silti jotenkin ei vaan enää tuollaiset ihoa nuolevat, rakenteettomat ja kovin kevyet materiaalit näytä minulla hyvältä, vaan vain homssuisilta. Pienen raskauksista jääneen löysän mahan saan kyllä Spanxeilla littanaksi juhlaa varten, mutta jotenkin vaan sopii nykyisin vähän erilainen tyyli. 

Vierailija
36/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivoja, mutta mä en vaan käsitä miksi niin iso osa juhlamekoista on hihattomia ohuilla lankaolkaimilla... Eikö kukaan käytä rintsikoita? Mä haluan aina pienet kevyet hihat, mielellään hiukan olkapäätä peittävät. 

Vierailija
37/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kyllä! Parasta on, kun sitä helmaa vedetään alaspäin toistuvasti, ettei nouse liian ylös. Miksi kukaan aikuinen pukisikaan tyylikästä ja lisäksi mukavaa ja viileää maksimekkoa, kun voi pukeutua makkarankuoreen?

Ja osa ei edes vedä alemmas. Lastenrattaille kumartuessa näkyy beaver, osan ällötykseksi, osan iloksi. Yhteistä kuitenkin on, että naisvieraat ja morsian nyhtävät jatkuvalla syötöllä yläosaa ylemmäs, kunnes alkavat olla niin soosissa, ettei enää haittaa.

Vierailija
38/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo keltainen maximekko on aivan ihana, pitäisin kyllä. Muutenkin nuo mekot sopivat kyllä ihan "normaalille" naiselle, ainoastaan nuo satiiniset ovat sellaisia, jotka vaativat laihaa vartaloa. En nyt käsitä mikä noissa mekoissa on ongelma? Mitä itse pitäisit päälläsi, jotain telttaa?

T. 168cm, 64kg.

Tän mekon ostin keväällä juhlamekoksi, tosin helmenharmaana ja puolella hinnalla. Mekon materiaali ei kaivaudu ihoon vaan liehuu vaikka on kapea, rintsikat eivät kurkistele olkainten alta ja takkiosan voi ottaa pois tarpeen mukaan. Täydellinen mekko 48v (normaalipainoisen) akan vartalolle. 

https://www.amazon.co.uk/Richards-Womens-Petite-Glitter-Duster/dp/B06Y5…

ap

Vierailija
39/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että noista ei yksikään sovi suomalaisen Ammuu !!! :n niskaan, ei tee niistä huonoja tai huonon näköisiä.

Eivät ole juhlavia. Ei häihin mennä rantamekossa.

Vierailija
40/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttäviä rytkyjä. Juhlamekkoja ei noista ole yksikään.