Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset vihaa vammaisia sydämmen kyllyydestä?

Vierailija
06.07.2019 |

Oikein välttelevät, haukkuvat, naurekeskevat ja jopa pelkäävät?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vammaiset ovat taloudellinen taakka yhteiskunnalle, häröilevät ties mitä joskus vaarallisesti ja lisääntyvät yleensä johtaen toiseen vammaiseen tai muuten vaan tyhmään ihmiseen, koska enää ei ole pakkosterilisaatiota.

Onko sulla jokin ihan tutkimustuloskin tähän vai ihan vaan av-mamulin mutu-tuntuma?

Vierailija
2/32 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudun vammaisiin varauksella, koska useamman kerran ovat ahdistelleet minua. Kastroida nuo pitäisi ja jos itse saisin tietää olevani raskaana ja lapsen olevan vammainen niin abortoisin.

Mitä tekisit, jos saisit vammaisen lapsen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudun vammaisiin varauksella, koska useamman kerran ovat ahdistelleet minua. Kastroida nuo pitäisi ja jos itse saisin tietää olevani raskaana ja lapsen olevan vammainen niin abortoisin.

Mitä tekisit, jos saisit vammaisen lapsen?

Antaisin adoptioon, koska en jaksaisi.

Vierailija
4/32 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat itse vähä-älyisiä/todella tyhmiä ja alitajuntaisesti kieltävät asian vihaamalla vammaisia.

Vierailija
5/32 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vammaiset ovat taloudellinen taakka yhteiskunnalle, häröilevät ties mitä joskus vaarallisesti ja lisääntyvät yleensä johtaen toiseen vammaiseen tai muuten vaan tyhmään ihmiseen, koska enää ei ole pakkosterilisaatiota.

Olen kuulovammainen enkä sen takia ole häiriötä tuottanut. Olen opiskellut ja työtä tehnyt ja kohta jään vanhuuseläkkeelle. Ihan täyspäiset lapset olen saanut. Miksi minut olisi pitänyt steriloida? Tosin ehdin saada lapset ennen vammautumistani.

Vierailija
6/32 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuulovammainen enkä sen takia ole häiriötä tuottanut. Olen opiskellut ja työtä tehnyt ja kohta jään vanhuuseläkkeelle. Ihan täyspäiset lapset olen saanut. Miksi minut olisi pitänyt steriloida? Tosin ehdin saada lapset ennen vammautumistani.

Tässä taidettiin tarkoittaa kehitysvammaisia.

Vierailija
7/32 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varon aikuisia vammaisia, mutten sentään voisi vihata heitä. Lapsiin suhtaudun kevyemmin eli juttelen voin ottaa kädestä kiinni.

Vierailija
8/32 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kohtaamasi vammainen on ollut sokea ja vahingossa "tunnustellut"?

Vierailija
9/32 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä tällaiset johtuu. Itse rakastan ja suojelen tervettä lastani viimeiseen asti. Kun hän on kipeänä, ovat hermoni todella kireänä ja saatan rähjätä tyhjästä, kun pitäisi lohduttaa.

Vierailija
10/32 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko alitajuinen tieto siitä, että itse tai läheisensä voi milloin tahansa vammautua. Vaikea uskoa, että esim. aistivammaiset, liikuntavammaiset olisivat jotenkin vaaraksi ympäristölle.

Vierailija
11/32 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No väännetään sitten rautalangasta. Tässä tarkoitettiin kehitysvammaisia.

Vierailija
12/32 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin vammainen on kaltaisesi ihminen.

Vierailija
13/32 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka ajattelevat näin, tosiasiassa vihaavat eniten itseään.

Vierailija
14/32 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydämen

Vierailija
15/32 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taidettiin tarkoittaa kehitysvammaisia.

Sitä ei erikseen mainittu.

Vierailija
16/32 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä tällaiset johtuu. Itse rakastan ja suojelen tervettä lastani viimeiseen asti. Kun hän on kipeänä, ovat hermoni todella kireänä ja saatan rähjätä tyhjästä, kun pitäisi lohduttaa.

Huhhuh....

Vierailija
17/32 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No väännetään sitten rautalangasta. Tässä tarkoitettiin kehitysvammaisia.

Miksi sitä ei sanottu?

Vierailija
18/32 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä kadehdittavaa naiiviutta, että tätä aihetta törkeästi kommentoivat vissiin kokevat (itsensä ja lähipiirinsä) olevansa immuuneja sairauksille ja vammoille. Tuolla voi kuka tahansa esim. jäädä auton alle tai saada aivohalvauksen, ollen vammainen loppuelämänsä sen jälkeen. Empaattinen yhteiskunta turvaa meitä kaikkia vastaavalta, syrjivä yhteiskunta taas luo tarpeetonta lisäkärsimystä.

Toisaalta ehkä viha on nimenomaan sitä, ettei ole sinut inhimillisyyden ja kuolevaisuuden kanssa - ei halua kokea vammaisia ihmisiksi. Se on surullista, koska samalla "itsemyötätunto" jää myös vajaaksi.

Vierailija
19/32 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä oikein päässäsi on vialla?

Vierailija
20/32 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varon aikuisia vammaisia, mutten sentään voisi vihata heitä. Lapsiin suhtaudun kevyemmin eli juttelen voin ottaa kädestä kiinni.

Miten osaisit varoa, jos vamma ei näy ulospäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi