Peukutusketju: Mitä näistä asioista koirasi tai kissasi tekee?
Jos kissasi tekee tätä asiaa, paina peukku ylös. Jos koirasi tekee, paina peukku alas.
Ajatellaan vaikka niin, että kissoilla on aina korvat terhakkaasti pystyssä, kun taas osa koirista on luppakorvaisia. Korvien mukaan siis kissoilla nuoli ylös ja koirilla alas, helppo muistaa. Alapeukkujahan emme tarvitse tässä ketjussa muutenkaan! :-)
Kommentit (42)
Haluaa leikkiä piilosta minun kanssani. Koskettaa tassulla ja ryntää piiloon. Juoksen perässä ja haen sen. Sitten juoksen itse piiloon, se juoksee perässäni ja hakee minut. Tätä rallia se leikkisi vaikka kuinka kauan. :)
Vierailija kirjoitti:
Haukkuu vieraille
ei hauku mutta murisee
yrittää astua/alistaa nuorempaa eläintä
Vierailija kirjoitti:
Haluaa leikkiä piilosta minun kanssani. Koskettaa tassulla ja ryntää piiloon. Juoksen perässä ja haen sen. Sitten juoksen itse piiloon, se juoksee perässäni ja hakee minut. Tätä rallia se leikkisi vaikka kuinka kauan. :)
Kuulostaa tosi hauskalta!
Ap
Sillä on lelu, jota se nylpyttää.
Matkustaa kiltisti autossa, junassa tai bussissa.
Tykkää katsoa tv:tä ja tunnistaa esim. eläinhahmoja ja reagoi niihin?
Kissa naukuu kesäöisin milloin haluaa ulos ja milloin sisälle... ja saman yön aikana ties kuinka monta kertaa.
Tekee asiaa keittiöön aina, kun ihminen on siellä tekemässä ruokaa. Vaeltelee siellä nurkissa ja jaloissa, vaikka on käskenyt sen pois monta kertaa.
On tuhonnut ainakin yhdet kengät.
Catman kirjoitti:
Kissa naukuu kesäöisin milloin haluaa ulos ja milloin sisälle... ja saman yön aikana ties kuinka monta kertaa.
Kissa ulkoilee vain kytkettynä valjaissa, joten ei ole mahdollista. Suosittelisin sullekin.
On valinnut perheestä yhden ihmisen, joka on selvästi sen isäntä tai emäntä.
Istuu takajalkojensa varassa kuin pieni orava ja viuhtoo etujaloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Istuu takajalkojensa varassa kuin pieni orava ja viuhtoo etujaloillaan.
Ihan mahtava mielikuva! :-) Oma lemmikki ei tällaista tee, mutta muita hassuja juttuja kyllä. Lemmikin omistajana melkein kivointa on seurailla sen tekemisiä, ilmeitä ja touhuja. Usein ihan sydän pakahtuu, kun se on niin suloinen.
Vierailija kirjoitti:
Syö jäävuorisalaattia
Yksi kissani (edesmennyt jo) söi jäävuorisalaattia äärimmäisissä olosuhteissa. Eli kun hän oli päivän vanhasta kaliforniansalaatista syönyt jo katkaravut, liemen ja kurkut, hän söi seuraavaksi jäävuorisalaatit.
Viimeiseksi (uskokaa tai älkää) hän veti vielä tarjoilukulhon pohjalta tomaatit.
Vierailija kirjoitti:
Saa kulkea vapaana ulkona.
Huolestuttavan moni antaa koiransa kulkea vapaana ulkona??!?!?
Varastaa ja piilottaa kaikki löytämänsä sukat.