Jos törmään pyörätiellä s-nan sähköpotkulautaan, voinko nakata sen minne vain? Vaikka jokeen?
Kommentit (39)
Mitenköhän noissa on muuten estetty varkaudet? Jokuhan voisi poimia nuo pakun kyytiin ja blokata gps-signaalit ja viedä vaikka ulkomaille.
Kenelle ilmoitan vammoista ja kuka korvaa kun mokoma on ajoradalla ja joudun väistämään ja kaadun?
Miksi tarvit siihen lupaa palstalta? Vähän hei liidershippiä kehiin siellä Oulussakin. Kyllä niitä lautoja mahtuu Laanaojaan.
Niissä on akku. Ei ongelmajätettä jokeen.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle ilmoitan vammoista ja kuka korvaa kun mokoma on ajoradalla ja joudun väistämään ja kaadun?
Ilmoita vaikka tälle palstalle. Korvauksia tuskin saat mistään mutta kannattaisi ehkä teeenata fillarointia kotipihalla. Alkuun on hyvä olla apupyörät mutta kun opit kääntämään niin voit pikkuhiljaa uskaltautua ihmisten ilmoille mankeloimaan.
Vierailija kirjoitti:
Jarruton pyörä on hengenvaarallinen, syy on kokonaan sinun jos ajat jarruttomalla pyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle ilmoittaisit, jos ajoradalla on polkupyörä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle ilmoittaisit, jos ajoradalla on polkupyörä?
Nakkaisin sen jokeen.
Samoin kaikki mummot, koirat ja jonnet jotka sattuu eteen.
Minulla on spandexit ja oon mies. örm.
Minä olen nostellut ne pyörätieltä ajoradalle, siellä on enemmän tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa opetella ajamaan ensin omassa pihapiirissä ennen kuin lähtee muun liikenteen joukkoon. Kaatuiletko usein kun tiellä sattuu olemaan milloin mikäkin este, tai vaan äkkisissä tilanteissa?
En mä kyllä uskaltaisi S.aatan.an sähköpotkulautaa mihinkään heittää vaikka uskossa olenkin.
Mee töihin, lopeta kitinä ja sopeudu nykyhetkeen
Älä heitä jokeen! Joku voi tienata euron jos palauttaa sen paikoilleen!
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä uskaltaisi S.aatan.an sähköpotkulautaa mihinkään heittää vaikka uskossa olenkin.
Mäe en ole edes tiennyt, että Saa ta na kulkee potkulaudalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäe en ole edes tiennyt, että Saa ta na kulkee potkulaudalla.
En mäkään, mutta hänen enkelinsä ilmeisesti liikkuvat moottoripyörillä. Ehkä S.aatana arvostaa sitä joustavuutta jonka sähköpotkulauta suo; sen voi helposti napata kainaloon kun säntää viheralueen läpi.
Älä nyt mitään ympäristörikosta tee, ap. Ei se lauta kuulu luontoon. Jos haluat ja asia häiritsee, ilmoita löydöstäsi vuokrafirmaan mikäli rungosta ko. yhteystiedot löydät.
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko teidän pyöräilijöiden on ajaa niin helvetillistä vauhtia, että noin käy?
Jos ei kukaan näe niin voihan tuon hivauttaa "vahingossa" jordaaniin.
Et voi.