Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään sitä Ikean 4-kerroksista kuivaustelinettä (Mulet)?

Pyykkääjä
06.07.2019 |

Onko miten tukeva? Kylpyhuoneen lattiassa pieni vietto viemärin suuntaan, pysyykö pystyssä vai onko keno?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään?

Vierailija
2/8 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko Mulig?

Me ostimme sellaisen jokin aika sitten. Pysyy hyvin pystyssä, ja on tukevaa tekoa (niin tukeva kuin tuollainen voi olla). Poistanut muiden telineiden tarpeen kokonaan. Olen äärimmäisen tyytyväinen :) Tukeva ja jämäkkä, helppo ja kevyt siirrellä ja helppo taitella kasaan. Suosittelen lämpimästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ei keiku vaikka onkin kaato lattiassa. Pysyy tukevasti pystyssä.

Vierailija
4/8 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko Mulig?

Me ostimme sellaisen jokin aika sitten. Pysyy hyvin pystyssä, ja on tukevaa tekoa (niin tukeva kuin tuollainen voi olla). Poistanut muiden telineiden tarpeen kokonaan. Olen äärimmäisen tyytyväinen :) Tukeva ja jämäkkä, helppo ja kevyt siirrellä ja helppo taitella kasaan. Suosittelen lämpimästi.

Hei, kiitos, nimenomaan Mulig! Meni sanat sekaisin. Ehkä uskallan ostaa. Ostin Sinin Triplet-telineen, mutta se onkin kapeampi kuin luulin, joudun palauttamaan ..

Vierailija
5/8 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko Mulig?

Hei, kiitos, nimenomaan Mulig! Meni sanat sekaisin. Ehkä uskallan ostaa. Ostin Sinin Triplet-telineen, mutta se onkin kapeampi kuin luulin, joudun palauttamaan ..

Jos voit käydä Ikeassa, sellainen löytyy siellä myös koottuna. Mekin hypisteltiin sitä ensin ennen ostopäätöstä.

Mutta tosiaan, loisto-ostos. Olen positiivisesti yllättynyt sen laadusta.

Vierailija
6/8 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku mitata narun leveyden? Itse hökötys 72 cm, mutta paljonko naru?

Vierailija
7/8 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se. Hyvin pysyy pystyssä. Joskus olen ruuveja kiristellyt. Mutta jos pohja ei ole tasainen niin on telinekin vino, vaikka toki pystyssä pysyy siltikin. Silloin vain pitää osata laittaa pyykit järkevästi. 

Vierailija
8/8 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan tätä pitää puolikkaana auki, ilman että on seinää vasten? Lattiassa pieni kaato. Pysyykö pystyssä?

Ei ole ikeaa lähellä, en pääse kokeilemaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi