Kumpi teillä vaihtaa lapsen vaipat?
Se joka on enemmän kotona vai se joka tekee vähemmän kotitöitä?
Kommentit (9)
Molemmat. Kumpi lähempänä, kummalla ei just silloin ole muuta tekemistä tms.
Outo kysymys. Molemmat vaihtaa ihan yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minä vaihdan kokonaan itse. Miehellä om hajuyliherkkyys enkä halua oksennusta lapsen päälle. Alkuaikoina yritettiin tasajakoa niin että vuoroteltaisiin, mutta miehen oksennusreaktio vaipan hajusta on liian voimakas, ei siis pysty oleman samassa huoneessa oksentamatta.
Meillä sama tilanne. Ärsyttää todella paljon, kun sanotaan että "Ole nyt mies", "Ei se niin paha ole". Vaan kun sitä ei voi itse valita, oksettaako vai ei.
Molemmat. Mies tosin vaihtaa lähes aina kakka-vaipat koska minulta lentää laatta.
Molemmat yhtä lailla.
Te joiden kumppani ei pysty vaihtamaan vaippoja, ettekö siis pysty olemaan omissa menoissanne ikinä ennen kuin lapsi on pois vaipoista? Entä jos lapsi kakkaa kun olette vaikka lenkillä, odottaako mies että tulette kotiin? Ja ette ikinä mene yli 3h menoihin? Pystyykö mies tyhjentämään potan vai jatkuuko tilanne vuosikaudet?
Molemmat. Tosin jos lapsi on vääntäny hirveät kurat vaippaan silloin minä vaihdan. Mies vaihtaa sellaiset setit vain jos en ole kotona.
Minä vaihdan kokonaan itse. Miehellä om hajuyliherkkyys enkä halua oksennusta lapsen päälle. Alkuaikoina yritettiin tasajakoa niin että vuoroteltaisiin, mutta miehen oksennusreaktio vaipan hajusta on liian voimakas, ei siis pysty oleman samassa huoneessa oksentamatta.