Pitäisikö erota?
Olemme olleet 20 vuotta yhdessä ja meillä on kaksi lasta ja järkyttävä määrä velkaa.
Mies on aina ollut pienyrittäjä ja tienestit huonot. On sitten tosi paljon töissä ollut, minä olen oman työni ohella hoitanut sitten kaiken muun. Voisi sanoa että mies on työnarkomaani.
Mies on muuten aivan ihana, ei petä ( tiedän olleen töissä kun hoidan laskutuksen) , ei kulje baareissa, joskus olutta juo mutta ei häiritsevästi, ei ole väkivaltainen. Meillä on seksiä kun mies vain jaksaa.
Nyt kun molemmille on tullut ikää niin tuo työnteko tietenkin vie mieheltä enemmän voimia ja minä taas olen jonkun kriisin partaalla; tässäkö tämä on lopunelämää?
Haluaisin matkustella, rakastella kiireettömästi, käydä ravintoloissa, tuntea miehen huulet kaulalla arkiaamuna jne mutta mikään näistä ei oikein onnistu kun miehellä on joko väsy, ei lomaa, kiire töihin jne.
Kertoo rakastavansa ja välittävänsä. On pahoillaan ettei osaa näyttää sitä paremmin.
Nämä kaikki asiat ovat olleet näkyvissä aina. En tiedä miksi ne nyt häiritsevät niin paljon. Onkohan joku ikäkriisi ja meniskö tämä vain ohi?
Olen puhunut miehen kanssa näistä, mutta hän vain sanoo että on pakko olla tällaista että saa laskut maksettua. Kyllä tämän ymmärrän ja tiedostan, silti mietin että voisko olla jotain muutakin elämää kuin ainaista odottamista ja ikävää.
No, ehkä tää oli vain tällaista pohdintaa ja vähän jotain tukea/ neuvoja kaipaan.
Kommentit (2)
Täällä jämäpala. ;) Ei nyt sentään minulta saisi noita kyllä. Mutta en suosittele missään nimessä eroa.
En tiedä oletko kokeillut että alat itse enemmän antamaan huomiota jne. Oletettavasti osaan miehistä saattaa vaikuttaa tuo positiivinen huomio sen verran voimakkaasti että alkavat antamaan sitä takaisin. Ja jos tuo ei auta niin runsaan huomion antamisen jälkeen lopetat huomionannon. Jos tämäkään ei muuta miehen käytöstä niin sitten vasta voin suositella vaihtoa.
Sinkku M38
ps. Uuden oikeasti hyvän löytäminen on todella vaikeaa ellei jopa mahdotonta (luultavasti niin naisena kuin miehenä).
Erohan ei millään tavalla takaa, että löydät uuden miehen, joka haluaa rakastella kiireettömästi, arkiaamuisin jäädä hamuamaan kaulaasi sänkyyn, joka haluaa (ja jolla on varaa) matkustella sinun kanssasi Santorinin ilta-auringon hiekkarannoille kaulailemaan viltille retsinaa siemaillen..
Vapaana olevat 40+ -miehet on aika jämäpaloja. Ei mitään rakastelutaitajia romantikkoja.