Toinen suhde avoimessa suhteessa U/M??
Pokasin Tinderistä miehen jonka ajattelin olevan vain yhden yön juttu. Noh nyt on tavattu kuudesti ja tunteeni ovat oikeasti voimistuneet - kun taas mies sanoi että olen hänen tän kesän kukkansa. Tilanne on hankala siksikin että mulla ja avokilla on avoin kaukosuhde eli voidaan tapailla muita seksin takia kun
hän on vaihdossa, mutta ei mitään vakavampaa. En halua jättää häntä mutta toivon salaa että Tindermies haluaisi minut kokonaan ja avokki suostuisi polymoriseen suhteeseen. Olen alkanut unelmoida häistä ja hääyöstä kahden sulhasen välillä ja se on kamalaa! Siis hävettää mutten voi tunteilleni mitään. Pitäisikö avokille kertoa toisesta miehestä? Pelkään että jään yksin sydänsuruineni jos kumpikaan ei jaa ajatuksiani!
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Joskus tunnen itseni vanhaksi.
Sulla on sitten asiat hyvin. Mä taidan olla jo fossiili.
Viime kesänä olin "häissä" jossa morsiammella oli kaksi miestä. Kivat juhlat oli.
No miten Tindermies on suhtautunut siihen, että sulla on kaukomies?
Jos olet avoimessa suhteessa niin idea on että salaisuuksia ei ole. Joten minusta sinun olisi syytä kertoa hänelle.
Olet lähellä pettämistä, vaikka oletkin avoimessa suhteessa!
Haluat suhteen Tinder-miehen kanssa, joka pitää sinua tämän kesän kukkana? Miksi ihmeessä?
Ehdotan kolmatta miestä, joka oikeasti haluaa sinua.