Muoti on joskus pöhköä. Esim. harmaina päivinä nuorillakin näkee nykyään kaupungilla sellaisia vanhanajan (mutta uusia) sadetakkeja ja kumppareita, vaikka
kaikilla on varmasti myös hyvät goretakit ja -kengät.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Goretex-takit ja -kengät ovat rumia.
Miksi pitää mollata mitään vaatetusta? Minulla ei edes ole mitään gore-vaatteita, jos nyt luulet, että tässä puolustan omaa pukeutumistani. Ehkä olen liian vanha, kun pidän tuollaista kommentointia vain ja ainoastaan lapsellisena ilkeilynä.
Ihan puhdas mielipide, johon minulla on oikeus. En hauku ko. vaatteita päin naamaa.
"Minulla on oikeus!"
Voi raukkaa.
Nyt ainakin Helsingissä olisi kovastikin tarpeen. Sataa Esteristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää mollata mitään vaatetusta? Minulla ei edes ole mitään gore-vaatteita, jos nyt luulet, että tässä puolustan omaa pukeutumistani. Ehkä olen liian vanha, kun pidän tuollaista kommentointia vain ja ainoastaan lapsellisena ilkeilynä.
Ihan puhdas mielipide, johon minulla on oikeus. En hauku ko. vaatteita päin naamaa.
"Minulla on oikeus!"
Voi raukkaa.
Voi raukkaa, kun ottaa koville. Asiallinen mielipide, jonka pidän itselläni. Mene terapiaan ahdistuksesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mollaamista, jos tuota ei sano kenellekään suoraan ns. päin naamaa.
ohis
Ai oikein pöhköltä ja vanhanaikaiselta? Missä perinteiset sadevaatteet ovat trendi? Kuka niille on naureskellut? Kuka on Hikiän Rauno? Hieman liioittelua taas...