Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töihin eväät, jotka säilyy lämpimässä

Vierailija
05.07.2019 |

Olisko antaa ideoita siihen, mitä ottaa töihin evääksi? Pitäisi siis keksiä sellaista, joka säilyy huoneenlämmössä.

Kommentit (53)

Vierailija
2/53 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuudelit, pussikeitot. Leipä ilman täytteitä. Kasvissalaatti säilyy tunteja, hedelmät, säilykkeet, murot, pussipuurot. Kylmälaukussa sitten säilyy muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksit ja myslipatukat.

Vierailija
4/53 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmät

Vierailija
5/53 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko sulla mikro, vedenkeitin jne. tai ajattelitko ihan suoraan syötäviä? Onko kylmälaukku mahdoton ajatus?

Vierailija
6/53 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapansilakkaa,keitettyjä kananmunia,kaalilaatikkoa ja piimää.

Vierailija
7/53 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko sulla mikro, vedenkeitin jne. tai ajattelitko ihan suoraan syötäviä? Onko kylmälaukku mahdoton ajatus?

Mulla ei ole kuin vedenkeitin, johon vesi täytyy hakea vessasta. Mulla ei oikeastaan ole myöskään paikkaa, missä sitä vedenkeitintä pitäisin sen ajan kun se lämmittää vettä.

Kylmälaukku vois olla ihan ok. Kai niitä on pienempiäkin.

Vierailija
8/53 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona on pakastin niin laita kylmäkalle ruuan alle ja vaikka muovikassiin, niin pitää ruuan kylmänä ainakin 4 tuntia.

Vierailija
9/53 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myynnissä pieniäkin kylmälaukkuja, myös ns. eväsrasioita joissa integroitu "kylmäkalle" pohjassa.

Itse teen usein niin että pakkaan eväät rasiaan, ja rasian päälle ja alle kylmäkallet ja kokonaisuus tiivisti muovipusiin ja pussi reppuun/laukkuun. Vesipullon voi (vajaana, ettei mene rikki pakkasessa) laittaa pakkaseen edellisenä iltana, sulaa kesällä päivän mittaan ja juomavesi on ihanan viileää, jos samassa laukussa eväiden kanssa, niin pitää myös niitä viileinä.

Vierailija
10/53 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myynnissä pieniäkin kylmälaukkuja, myös ns. eväsrasioita joissa integroitu "kylmäkalle" pohjassa.

Itse teen usein niin että pakkaan eväät rasiaan, ja rasian päälle ja alle kylmäkallet ja kokonaisuus tiivisti muovipusiin ja pussi reppuun/laukkuun. Vesipullon voi (vajaana, ettei mene rikki pakkasessa) laittaa pakkaseen edellisenä iltana, sulaa kesällä päivän mittaan ja juomavesi on ihanan viileää, jos samassa laukussa eväiden kanssa, niin pitää myös niitä viileinä.

Täytyykin tutustua noihin evärasioihin, joissa on "kylmäkalle" mukana. Hyvä myös toi vesipullovinkki.

Vierailija
11/53 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita edes kylmälaukkua.

Pieni, mielellään vuorillinen, laukku. Sinne muovikassi, jossa iso kylmäkalle ja ruuat.

Säilyy kylmänä koko päivän. Testattu juttu.

Vierailija
12/53 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkkileipä, voi, meetwursti, suolakurkku. Nam.

M

Vierailija
13/53 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt että mikä ei säilyisi muutamaa tuntia lämpimässä? Minä en keksi mitään.

Vierailija
14/53 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä ei säily? Kai te hysteeriset osaatte kertoa?

Vierailija
15/53 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vähän yksinkertaista väkeä.

Vierailija
16/53 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on vähän yksinkertaista väkeä.

Missä?

Vierailija
17/53 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuudelit, pussikeitot. Leipä ilman täytteitä. Kasvissalaatti säilyy tunteja, hedelmät, säilykkeet, murot, pussipuurot. Kylmälaukussa sitten säilyy muutakin.

Kasvissalaatti ei säily. Tietysti jos vie pelkät ainekset ja tekee salaatin, kun syö on eri asia.

Vierailija
18/53 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota munaa evääksi.

Vierailija
19/53 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eria asia säilyykö ruoka syömäkelpoisena vs. maistuuko se hyvältä. Mietin esim. omia eväitäni jotka yleensä ruokaisa salaatti +rahka/jugurtti, tuskin ebtii mennä muutamassa (voi mennä 5h ennen kun syön kotoa lähdettyä) tunnissa pilalle, mutta en nauttisi "vetelän" salaatin tai lämpimän rahkan/jugurtin syömisestä...

Riisistä sanotaaun usein että se pilaantuu herkästi, sitä e kyllä söisi.

Vierailija
20/53 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ollut epävarma kuinka kylmänä eväät pysyy niin otan mukaan kreikkalaista salaattia. Salaattijuusto ja juustot ylipäätään myydään joissakin maissa viileässä eikä kylmässä.

Riisipiirakat, juustoleivät, hedelmät, vihannekset, pähkinät, rahka...

Ja mä siis pakkaisin eväät pieneen kylmälaukkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi